הודעה לעיתונות

בנק הפועלים העניק מלגות לסטודנטים במכללה האקדמית צפת

על פי מיטב המסורת, ממשיך בנק הפועלים בתרומתו הנרחבת בקהילה, בדגש על השכלה גבוהה. אירוע הענקת מלגות במכללה האקדמית צפת, התקיים לציון תרומת בנק הפועלים - פועלים בקהילה לטובת מלגות עבור 11 סטודנטיות, אימהות יחידניות שלומדות בחוגים לעבודה סוציאלית, משפטים, מדעי ההתנהגות, סיעוד, רב תחומי וחינוך מיוחד.

תכנית המלגות לאימהות יחידניות מאפשרת לאימהות רבות ללמוד במכללה ללא נטל תשלום עבור שכר לימוד, לסיים בהישגים ראויים לציון (רוב המלגאיות הן גם סטודנטיות מצטיינות), תוך מציאת תעסוקה בטוחה ומכניסה בתום הלימודים.
נעמה ציגלר – קונפינו, מנהלת אזור חיפה והצפון בבנק הפועלים ציינה: "תרומת הבנק למלגות לסטודנטים במכללת צפת, היא אירוע שהפך למסורת, השנה הדגש הוא על אימהות יחידניות וכאן התרומה שלנו הופכת משמעותית יותר והרת גורל, אנו גאים לקחת חלק ולסייע בהשכלה גבוהה בקהילה בה אנו פועלים".

ד"ר אמנון לשם, סגן נשיא לגיוס משאבים וקשרי חוץ במכללה: "הנטל על כתפיהן של אימהות יחידניות הוא עצום. הן צריכות לטפל במשפחתן, לעבוד למחייתן ולעמוד בסטנדרטים הגבוהים של המכללה, הכול בעת שעצם הקיום היום יומי מהווה נטל כלכלי משמעותי. אני שמח שיצרנו קשר מיוחד בין בנק הפועלים לבין הסטודנטיות ואני מאמין שהמלגה הזו היא לא פחות מאשר משנה חיים. הסטודנטיות לא היו מצליחות לרכוש את ההשכלה הכה נחוצה אילולא בנק הפועלים נרתם".

דורית פרטובי דיקנית הסטודנטים: "תכנית זו עומדת בבסיס חזון המכללה המאפשרת הנגשת האקדמיה לאוכלוסיות רבות ומגוונות, ובתוכן גם אימהות יחדניות. קרבתה של המכללה למקום מגוריהן, לצד היצע רחב של מקצועות לימוד איכותיים ויוקרתיים תוך מתן סיוע כלכלי ואישי במגוון תחומים, מאפשר להן לחזור לספסל הלימודים בראש שקט, לרכוש השכלה ומקצוע, ולשפר ע"י כך את איכות חייהן וחיי משפחתן" .

מטעם בנק הפועלים נכחו בטקס: מר כפיר ענבר, מנהל סניף בנק הפועלים בצפת והגב' נעמה ציגלר קונפינו, מנהלת אזור חיפה והצפון בבנק.
מטעם המכללה השתתפו: פרופ' רביע חלאילה, סגן נשיא לעניינים אקדמיים, ד"ר אמנון לשם, סגן נשיא לפיתוח משאבים וקשרי חוץ, מר שמואל הר נוי, מנכ"ל המכללה, דורית פרטובי דיקנית הסטודנטים, המרכזת את תכנית המלגות לסטודנטים במכללה.

לפרטים נוספים ניתן לפנות ל- המכללה האקדמית צפת.