מפרסם: רב תקשורת
תאריך: 16/01/2019 17:01
נושא: מפלגות
ח"כ סאלח סעד (מפלגת העבודה)
ח"כ סאלח סעד (מפלגת העבודה)
הודעה לעיתונות

ח"כ סאלח סעד קורא למתמודדים הדרוזים בליכוד לפרוש מהמפלגה שחוקקה את חוק הלאום ולא לבייש את כבוד העדה הדרוזית

ח"כ סאלח סעד (מפלגת העבודה) פנה היום למספר מתמודדים דרוזים ברשימת הליכוד וקרא להם לפרוש לאלתר ולהסיר את מועמדותם בפריימריז של הליכוד שיתקיימו ב- 5 בפברואר, וזאת כדי למנוע פגיעה בכבוד העדה הדרוזית.

ח"כ סאלח סעד אמר למתמודדים הדרוזים בפריימריז לליכוד: "זוהי בושה. יורקים בפרצופכם, בזים לכם ואתם מבקשים להצטרף לליכוד שחוקק את חוק הלאום הגזעני והמתועב שהופך אתכם ואותנו לאזרחים סוג ב'? היכן כבודכם העצמי כאשר ללא בושה וללא גאווה אתם זוחלים ומתדפקים על דלתות מפלגת הליכוד".

ח"כ סאלח סעד המכהן בכנסת כנציג הדרוזים והמיעוטים מטעם מפלגת העבודה, ומתמודד בעצמו בימים אלה בבחירות המוקדמות במפלגת העבודה, עומד בראש המאבק של העדה הדרוזית והמיעוטים בישראל לביטול או תיקון חוק הלאום, הפוגע לדבריו באופן קשה בכבודם של בני העדה.

ח"כ סאלח סעד מבהיר כי הוא בוש ונכלם כששמע וראה שמספר מועמדים בני העדה הדרוזית מתמודדים בבחירות המקדימות בליכוד. "הכאב והזעם של כל בני המיעוטים ובמיוחד בני העדה הדרוזית שהקריבו מאות חללים במערכות ישראל הוא גדול, אך יותר מכל אני חש שאותם מתמודדים דרוזים למפלגת הליכוד יורקים בפרצופנו ובוגדים בערכים שלנו. אני קורא להם לפרוש ממפלגת הליכוד שחרטה על דגלה את חוק הלאום ולהצטרף לכל מפלגה אחרת שירצו ומכבדת את אזרחי מדינת ישראל באופן שוויוני. הרי ברור שאף דרוזי ואף בן מיעוטים שמכבד את עצמו, לא יצביע בבחירות הקרובות לליכוד".

ח"כ סאלח סעד קורא גם לכל המתמודדים ולכל המפלגות הציוניות הרצות לכנסת להצהיר מראש ולהתחייב במצען לפני הבחירות שיפעלו לביטול או תיקון חוק הלאום.

לפרטים ותיאום ראיון: יצחק רביחיא, רב תקשורת: 054-7999209

לפרטים נוספים ניתן לפנות ל- רב תקשורת.