מפרסם: רב תקשורת
תאריך: 18/01/2019 11:25
נושא: חדשות, מפלגות
ח"כ סאלח סעד
ח"כ סאלח סעד
הודעה לעיתונות

ח"כ סאלח סעד קורא לאיילת שקד להתפטר מתפקידה לאלתר בעקבות האירועים הבוקר

ח"כ סאלח סעד (מפלגת העבודה) קורא לשרת המשפטים, איילת שקד, להתפטר לאלתר מתפקידה על רקע הצהרתה הבוקר כי היא מסרבת לשנות את חוק הלאום כמו גם אחריותה המיניסטריאלית לתהליך בלתי תקין של מינוי שופטים.

מפגש בין שרת המשפטים איילת שקד לפעילים דרוזים שפועלים לתיקון חוק הלאום התפוצץ הבוקר (שישי), לאחר ששרת המשפטים, איילת שקד, אמרה לפעילים כי אין בכוונתה לשנות את חוק הלאום. שקד הציעה כי "על מנת לרפא את הפצע בהחלט אפשר לקדם חקיקה אחרת שתגדיר את מעמד העדה הדרוזית".

ח"כ סאלח סעד אמר כי "השרה שקד אחראית לחקיקת חוק הלאום הגזעני והמתועב שהופך אותנו, הדרוזים והמיעוטים בישראל לאזרחים סוג ב'. היא מסרבת לתקן חוק זה כפי שהודיעה הבוקר לחבריי הפעילים הדרוזים ומוכיחה עד כמה היא לא ראויה ולא שולטת במשרדה. רצוי שתתפטר לאלתר". ח"כ סאלח סעד מבהיר כי הוא בוש ונכלם מיחסה של השרה שקד לעדה הדרוזית ולמיעוטים בישראל.

ח"כ סאלח סעד קורא גם לכל המתמודדים ולכל המפלגות הציוניות הרצות לכנסת להצהיר מראש ולהתחייב במצען לפני הבחירות שיפעלו לביטול או תיקון חוק הלאום.

ח"כ סאלח סעד המכהן בכנסת כנציג הדרוזים והמיעוטים מטעם מפלגת העבודה, ומתמודד בעצמו בימים אלה בבחירות המוקדמות במפלגת העבודה, עומד בראש המאבק של העדה הדרוזית והמיעוטים בישראל לביטול או תיקון חוק הלאום, הפוגע לדבריו באופן קשה בכבודם של בני העדה.

לפרטים :יועץ התקשורת יצחק רביחיא: 054-79992

לפרטים נוספים ניתן לפנות ל- רב תקשורת.