מפרסם: סדן הפקת אמנות
תאריך: 21/01/2019 14:22
עדכון: 21/01/2019 14:25
נושא: אמנות, ילדים ונוער, נשים, תרבות, אדריכלות
סו אלה
סו אלה
סו אלה
סו אלה
סו אלה
סו אלה
הודעה לעיתונות

בטקס מרגש,בנוכחות ראש עיריית ירושלים-הושק מתחם פסלי המשחק "הגן המלכותי" בגן הפעמון של האמנית הישראלית והבינלאומית סו אלה

הבוקר, הושק בטקס מרגש בנוכחות ראש העיר ירושלים , בכירים, אנשי הגות ותרבות ירושלמים, גן הפסלים המלכותי שנוצר ע"י האמנית סו אלה.
היא אומרת:
'כשפנו עלי מעירית ירושלים וקרן ירושלים לתכנן גן פיסולי לגן הפעמון התרגשתי מאד. מאז שהתחלתי לפסל לפני כ20 שנה חלמתי שפסלים שלי יוצבו בירושלים העיר שאני גרה בה 50 שנה וכל כך אוהבת. ניגשתי למשימה עם המחשבה שחייבים לתכנן פסלים שיכולים להתאים לאוכלוסיה המגוונת והמיוחדת של ירושלים. הכרתי היטב את האוכלוסיות השונות וצרכי הילדים והמשפחות הירושלמיות בעבודתי כפסיכולוגית במגזר הציבורי 30 שנה. הכירות זאת מחבר בין שני עולמות העיסוק שלי, פסיכולוגיה ופיסול ומהווה השראה בשבילי בהיותי מפסלת בעיקר נשים, משפחות וזוגות.

דמיינתי גן עם מתקני משחק בדמויות מופשטות שיאפשרו לילדים להפעיל את הדמיון, לשחק, לטפס, לגלוש ולשמוח. רציתי לתכנן גן בו ילדים מכל גווני הקשת הירושלמית המיוחדת ישחקו ביחד בתקווה שיגדלו להיות מבוגרים שיחיו ביחד בשלום.

תחילה לא היה לי רעיון מוגדר ופיסלתי שמלה של מלכה עם מגלשות. ברגע שסיימתי עם שמלת המלכה הבנתי שהצד הבא הוא לפסל בגד של מלך עם מגלשות. ההמשך הטבעי היה לפסל נסיכים ונסיכות בגדלים שונים שילדים יוכלו להצטלם מאחוריהם וספסלים בצורת כתר של מלך ומלכה. רק בדיעבד הבנתי שלא בגדי פיסלתי משפחה מלכותית לעיר ירושלים שהיא עיר מלכותית ומיוחדת בעיניי"
אתר האמנית:
www.sue-ela.com

לפרטים נוספים ניתן לפנות ל- סדן הפקת אמנות.