דיראג' פאנדי מייסד ומנכ"ל נוטניקס קרדיט ניב קנטור
דיראג' פאנדי מייסד ומנכ"ל נוטניקס קרדיט ניב קנטור
נדב טוביאס מנכ"ל נוטניקס ישראל קרדיט ניב קנטור
נדב טוביאס מנכ"ל נוטניקס ישראל קרדיט ניב קנטור
הודעה לעיתונות

חברת Nutanix מציגה : כנס NEXT on tour בהשתתפות דיראג' פאנדי- מנכ"ל ומייסד

==  באירוע הפותח את ה-Tour העולמי של החברה, יציגו מהנדסים בכירים ומנהלי מוצרים מהארץ ומהעולם יחד עם שותפים טכנולוגיים ולקוחות.
 בכנס, הצגת החזון הטכנולוגי של נוטניקס לשנים הקרובות, סל המוצרים הרחב, ופלטפורמת שירותי הענן שיהפכו את סביבת ה – IT לשקופה ופשוטה יותר, תוך צמצום עלויות התפעול.
==

חברת Nutanix מציגה את כנס NEXT on tour שייערך במרכז הכנסים אבניו, קריית שדה התעופה, ביום ד' ה-6 לפברואר, וישלב פתרונות עסקיים לצד חדשנות טכנולוגית מובילה. אורח מיוחד בכנס, בהפקת אנשים ומחשבים, יהיה דיראג' פאנדי, מייסד ומנכ"ל נוטניקס. פאנדי, שמעריך את ישראל כמדינה חדשנית עם חשיבה לא שגרתית, ינצל את ביקורו ב"סטארט אפ ניישן" לבחינת התוכניות להקים בארץ מרכז פיתוח. השוק הישראלי, מסביר פאנדי, "מתאים לנו מאוד וגם אנחנו לו, בשל החדשנות הזורמת בעורקיו ובשל היותו מאמץ מוקדם של טכנולוגיות. כמו כן, בישראל הרמה המקצועית-טכנולוגית היא מאוד גבוהה ולכן הקמת מרכז מצוינות שיהיה משיק לתחומי הפעילות שלנו נבחנת ברצינות". "בשנים האחרונות אנו מעלים את הרף לעולם תשתיות ה IT הארגוניות. ה IT צריך להיות בעל תפקיד מרכזי בכל ארגון עסקי והוא נדרש להיות הנשק, חוד החנית של הארגון. האתגר הגדול הוא לעשות את ה IT לכלי המסייע להתחרות בשוק, להגיב בזריזות לשינויים הרבים. הכל הופך להיות מוכוון-מידע, כאשר לצד זאת, הדגש הוא על התוכנה, ש'כובשת' עוד ועוד אזורים ב IT. בדטה סנטר קורה תהליך הדומה לשינויים שקרו לPC עם הופעת הטלפון החכם: הכל הופך לתוכנה טהורה", הוא מסר. במהלך הכנס, יהיו הכרזות על מוצרים טכנולוגים חדשים – כגון מוצר לניהול מסדי נתונים (ERA) , פתרון לניהול אפליקציות בין עננים (CALM) , ענן XI שיספק שירותים מבוססי ענן, כגון DR , אשר יקלו מאוד על הארגונים. פתרון זה, יוכל לספק מגוון שירותים ללקוחות הארגוניים, עם יכולת לקבל מערכת הפעלה אחת בקליק אחד – בכל ענן.
נדב טוביאס, מנכ"ל נוטניקס ישראל אשר יוביל את הכנס, אומר כי "המסר המרכזי שלנו השנה הוא ענן בכל מצב. נוטניקס מסתכלת על הענן אחרת, כאשר הפשטות היא המפתח והמשימה היא להשיג במחשוב המורכב את השקוף, הפשוט והקל. בנוטניקס יש גמישות שיכולה להתאים לכולם ולכל לקוח יש אופציות לבחור תוכנה, חומרה ואפליקציות. ארגונים מבינים שלא יהיה ענן יחיד, אלא יהיו מספר עננים, שיעבדו במקביל ויתנו מענה לצרכים שונים. לא הכל מתאים לענן ציבורי, אלא יהיו עננים היברידיים, בפנים/בחוץ ומשולבים. לנוטניקס יש פתרונות תוכנה למימוש העננים הללו ולניהול שלהם – באופן פשוט וגמיש ולפי בחירת הלקוח. נונטינקס מציעה שירות המבוסס על תוכנה עם יכולות אפליקטיביות לשלוט בכל אחד מהעננים, כולל העלויות, קיצור זמני תפעול, ירידה בכמות התקלות וביצועים יותר גבוהים. הדרישה של ארגונים כיום היא למידע זמין, נגיש וגמיש – שיהיה הכי קרוב לאפליקציה. אנחנו שמים דגש על פשטות, כאשר הפשטה של רבדים שונים ב IT ופישוט של פעולות מורכבות, מסייעים לארגונים לספק שירותי IT טובים יותר ללקוחות שלהם ולהתמקד באפליקציות. בשונה מהגישה המסורתית, אנחנו מגיעים מתפיסה חדשנית שהאפליקציה תקבע את הגישה לנתונים", הוא מסכם.
עוד בכנס:

  • נטוורקינג חברתי-מקצועי, עם מומחים טכנולוגיים, לקוחות ושותפים עסקיים
  • מסיבת החברים של נוטניקס: מסע חוויתי של ידע, שיתוף, הגרלות וחיבור עם עמיתים
  • הדגמות חיות של המוצרים


 לינק לאתר הכנס:

http://events.nutanix.com/event/?id=1543292278-5bfcc576d2737-5c01ca5bbb330&utm_source=&utm_term=

לפרטים נוספים ניתן לפנות ל- אנשים ומחשבים.