מייסדי Hailo. משמאל לימין - המנכ''ל אור דנון, מנהלת הפיתוח העסקי הדר צייטלין וה-CTO אבי באום
מייסדי Hailo. משמאל לימין - המנכ''ל אור דנון, מנהלת הפיתוח העסקי הדר צייטלין וה-CTO אבי באום
הודעה לעיתונות

Hailo מרחיבה את סבב A ל-21 מיליון דולר ומשיקה את תוכניתHailo-8™ Fast Track המאפשרת ללקוחות נבחרים להתנסות במעבד ה-deep

חברת סטארט אפ ה-AI הישראלית Hailo המפתחת מעבד ל-deep learning עבור יישומי קצה, הרחיבה את סבב A ל-21 מיליון דולר. קרן ההון סיכון הסינית Glory Ventures הובילה את הרחבת סבב גיוס ההון ואליה הצטרפו משקיעים קיימים ומשקיעים חדשים ב-Hailo. ההשקעה תאפשר לחברה להרחיב את שווקי היעד שלה לסין ולהונג קונג, בנוסף לשווקים קיימים באירופה, צפון אמריקה, יפן וקוריאה.

ביוני 2018 הודיעה החברה על סבב גיוס הון ראשון בהיקף של 12.5 מיליון דולר לפיתוח שבב deep learning שיספק יכולות עיבוד של דטה סנטר למכשירי קצה. בין המשקיעים בחברה מצויים זהר זיסאפל, המשמש גם כיו"ר Hailo ; קרן OurCrowd; מנכ"ל חברת דלק מוטורס גיל אגמון; קרנות ההשקעות בטכנולוגיות רכב Maniv Mobility וכן Next Gear, הקרן הנלווית לאקסלרטור טכנולוגיות הרכב Drive. בסך הכל גייסה Hailo מהקמתה למעלה מ-24 מיליון דולר.

במקביל, Hailo פותחת הרשמה לתכנית Fast Track עבור לקוחות נבחרים שיקבלו את ההזדמנות לבדוק את הגרסה הראשונה של מעבד ה-deep learning Hailo-8™ , המאופיין בביצועים גבוהים, צריכת הספק נמוכה וגודל קטן. משתתפי התכנית ממגוון שווקים יוכלו גם לפתח ולבנות אבות טיפוס של מוצרי ה-deep learning שלהם על בסיס מעבד ה-Hailo-8.

מעבר לערכה עבור שוק הרכב, המהווה מוקד אסטרטגי של Hailo, טכנולוגיית העיבוד של החברה משרתת יישומי deep learning בקשת רחבה של שווקים אחרים ובכללם מצלמות חכמות, בתים חכמים, IoT, תעשייה, לצד רובוטיקה, פלטפורמות מציאות רבודה ומציאות וירטואלית ומחשוב לביש.

"הרחבת סבב הגיוס הראשון שלנו עם צירופה של Glory Ventures לשורת המשקיעים שלנו מחזקת את יכולתנו להביא לשוק את מעבד ה-deep learning החדשני, רב העוצמה והעמיד שלנו המיועד ליישומי קצה, וכן מסייעת לנו לפנות לשווקים האסטרטגיים של סין והונג קונג", אמר אור דנון, מנכ"ל ומייסד משותף של Hailo. "מעבדי ה-Hailo-8 יעזרו לחברות בשווקים רבים להתגבר על המחסומים העצומים בתחומי צריכת ההספק הנמוכה, הגודל הקומפקטי והעלות המשתלמת, שמונעים מהן כעת לפרוס יכולות deep learning חזקות במוצרי הקצה שלהם".

"אנו עוקבים מקרוב אחרי השוק העולמי למעבדי AI וגילינו שהטכנולוגיה של Hailo היא יוצאת דופן", אמר אריק יאנג, שותף מייסד ב-Glory Ventures. "אנחנו מתרשמים מהצוות של Hailo ומיכולת הביצוע הגבוהה שלו. Glory מצפה להמשיך את מערכת היחסים עם Hailo ככל ש- AI הופכת לטכנולוגיה הכרחית בכל מוצר מבוסס מצלמה חכמה".

הצוות המוביל של Hailo, שהוקמה בפברואר 2017, הם המנכ"ל אור דנון, ה-CTO אבי באום והדר צייטלין, המכהנת כמנהלת הפיתוח העסקי של החברה. דנון, חתן פרס ביטחון ישראל ובוגר תכנית "תלפיות", שירת ביחידה הטכנולוגית של חיל המודיעין טרם הקמת החברה. ה-CTO אבי באום מילא שורה של תפקידים בחברת Texas Instruments, בה עבד כ-13 שנה לאחר שירות באותה יחידה טכנולוגית. בין היתר שימש באום כ-CTO של תחום הקישוריות האלחוטית בחטיבת המעבדים המשובצים ב-TI וכיהן בתפקידי ניהול קבוצת ארכיטקטורה והנדסת מערכת. שותפתם להקמת החברה הדר צייטלין, בוגרת תכנית "תלפיות" גם היא, שירתה כתשע שנים ביחידה הטכנולוגית, ובמהלך שירותה זכתה בפרס הרמטכ"ל למצוינות טכנולוגית. לפני הקמת Hailo, שימשה צייטלין כמנהלת המוצר הראשונה בחברת Via.

בהובלת צוותי הפיתוח של Hailo שותפים מהנדסי פיתוח חומרה ותוכנה בכירים, יוצאי קהיליית המודיעין וחברות דוגמת אינטל, ברודקום ומלאנוקס. החברה מעסיקה כ-50 עובדים וממוקמת בתל אביב.

על Hailo
Hailo מפתחת מיקרו-מעבד המבוסס על טכנולוגיה פורצת דרך עבור יישומי למידה עמוקה (deep learning), שיספק ביצועי דאטא סנטר במכשירי קצה. המעבד של Hailo תוכנן להתאים למכשירים משובצים על מנת לאפשר להם לעבד זרמי וידאו ברזולוציה גבוהה בזמן אמת תוך שימוש באלגוריתמים של למידה עמוקה וכל זאת בצריכת הספק, גודל ועלות מופחתים. החברה, הממוקמת בתל אביב, נוסדה בשנת 2017 על ידי אנשי היחידה הטכנולוגית של חיל המודיעין.

על Glory Ventures
Glory Ventures מתמקדת בהשקעות בטכנולוגיות בתחומי IoT ו-AI בחברות סטארט-אפ בסין ובישראל ושמה לה למטרה לגשר בין חידושים טכנולוגיים ישראליים לשוק העצום של סין. Glory Ventures מגובה על ידי משקיעים מוסדיים מובילים ומובילי התעשייה בתחום מוצרי הצריכה האלקטרוניים והרכב, עם תיקי השקעות הכוללים אתInnoviz, Hailo, CorePhotonics, Vayyar, Intuition Robotics, Lumus ועוד.

לפרטים נוספים וקבלת ההודעה באנגלית:
אורי מאירוביץ', 054-6400070
משרד אורי מאירוביץ', יחסי ציבור Hailo בארץ ובחו"ל, טל. 077-2129988

לפרטים נוספים ניתן לפנות ל- אורי מאירוביץ' יחסי ציבור.