הודעה לעיתונות

אנדרסן גלובל מודיעה על שיתוף פעולה עם חברה לעריכת דין בבודפשט

לאיגוד הבינ"ל יש עכשיו נוכחות משפטית ב-38 מדינות באמצעות החֶבְרות החבֵרות וחֶברות שיתופי הפעולה שלו

סן פרנסיסקו, 22 בינואר 2019, (BUSINESS WIRE) :

אנדרסן גלובל הודיעה על הסכם לשיתוף פעולה עם Szabo Kelemen & Partners Attorneys, חברה מכובדת לעריכת דין מבודפשט, הונגריה. הונגריה היא המדינה ה-38 שבה אנדרסן גלובל מציעה שירותים משפטיים, והיא מרחיבה את הנוכחות הגדלה של האיגוד הבינ"ל במזרח אירופה. אנדרסן גלובל נמצאת עכשיו ביותר מ-46 מדינות בכל העולם.

Szabo Kelemen & Partners הוקמה לפני יותר משני עשורים והתחילה כזרוע המשפטית של EY בהונגריה. החברה התפתחה מאז והפכה לחברה לעריכת דין הראשונה במעלה בבודפשט. הצוות כולל יותר מ-30 אנשי מקצוע עם עשרות שנים של ניסיון משפטי ושבחים בינ"ל, וימשיך לייעץ ללקוחות מקומיים ובינ"ל בענייני מס, חברות ומסחר בענפים שונים.

"התחלנו כחלק מארבע הגדולות, ובשנים האחרונות, בראותנו את אנדרסן גלובל גדלה ומעלה את רף השירות ללקוחות היה זה מתאים וטבעי שנאחד כוחות כדי לספק ללקוחותינו את השירות הכי טוב וחלק ברחבי העולם", אמר טמש סאבו, מייסד ושותף מנהל של Szabo Kelemen. "אנחנו מצפים לעבודה הקרובה עם חברת שיתוף הפעולה העמיתה שלנו בבודפשט, OrienTax, וגם עם כל החֶבְרות החבֵרות וחֶברות שיתופי הפעולה של אנדרסן גלובל ברחבי העולם, כדי להביא ללקוחות את השירות והפתרונות הכי טובים".

"טמש והצוות שלו מביאים מומחיות, מקצועיות ומסירות מהסוג שגורם לאחרים לקום ולשים לב", אמר מרק וורסאץ, היו"ר של אנדרסן גלובל והמנכ"ל של Andersen Tax LLC. "אנחנו ממשיכים להרחיב את היכולות שלנו באזור הזה במטרה להיות פרקטיקת עריכת הדין והמיסים הבולטת בתחום. השילוב של Szabo Kelemen & Partners ו-OrienTax יוצר פלטפורמה מאוד מרשימה ותחרותית עבור אנדרסן גלובל בהונגריה".

Andersen Global היא איגוד בינ"ל של חֶבְרות חבֵרות עצמאיות ונפרדות מבחינה משפטית שכוללות מומחי מיסים ומשפט ברחבי העולם. לאנדרסן גלובל, שהוקמה ב-2013 על ידי החֶבְרה החֲבֵרה האמריקנית Andersen Tax LLC, יש עכשיו יותר מ-4,000 אנשי מקצוע בכל העולם ונוכחות ביותר מ-129 מקומות באמצעות החֶבְרות החבֵרות וחֶברות שיתופי הפעולה שלה.

אנשי קשר

Megan Tsuei
Andersen Tax
415-764-2700

צפו בהודעה הזאת במקור בשפה האנגלית באינטרנט בכתובת:

http://www.businesswire.com/news/home/20190122005002/en

*** הידיעה מופצת בעולם על ידי חברת התקשורת הבינלאומית Business Wire

לפרטים נוספים: נוי תקשורת 03-6026026 זהר 052-2641769

לפרטים נוספים ניתן לפנות ל- נוי תקשורת.