מפרסם: דג הזהב
תאריך: 28/01/2019 12:24
נושא: צרכנות, מדיה ותקשורת
הודעה לעיתונות

חברת המזוודות החכמות ROLLINK בוחרת במשרד הפרסום גליקמן שמיר סמסונוב ובחברת יחסי הציבור "דג הזהב"

אחרי שביססה את עצמה כמוצר השנה בתחום המזוודות, בוחרת חברת המזוודות החכמות ROLLINK את השותפים שיובילו את הקמפיין שלה במהלך 2019. משרד הפרסום גליקמן שמיר סמסונוב יוביל את קמפיין המזוודות זו השנה השנייה, ואילו חברת "דג הזהב" תוביל זו השנה השלישית את מערך יחסי הציבור והסלבס של החברה.

אורית שניצר, סמנכ"ל שיווק של ROLLINK: "לרגל השקת מזוודה חכמה חדשה בשנת 2019, שכמותה לא נראתה בעולם, ולאור ההצלחה בשנה שעברה, החלטנו השנה להרחיב את הפעילות הפרסומית והיחצנית עם הצוות המנצח שליווה את המותג בשנה שעברה".

החלטה זו פותחת שנה מוצלחת בחברת "דג הזהב", שבין לקוחותיה נמצאים אוניברסיטאות בר אילן ותל אביב, בית עגנון בירושלים, כתר פלסטיק, חברת האיפור הישראלית יוסי ביטון, "מקום לשירה" בירושלים, חברות תוספי התזונה טבע בריא ונוטרידי, המועצות האזוריות מטה יהודה וחבל מודיעין, האקדמיה לאמנויות הבמה, אנסמבל התיאו-טרון, עמותות ילדי תסמונת דאון ודורות ההמשך ועוד.

לפרטים נוספים ניתן לפנות ל- דג הזהב.