הודעה לעיתונות

פורסייט תקבל השקעה בסך 1 מיליון דולר מחברת RH אלקטרוניקה במחיר של 4.08 דולר לכל ADS

שתי החברות חתמו גם על הסכמים מחייבים לשיתוף פעולה אסטרטגי לפיתוח פתרונות מבוססי FPGA ו-ASIC עבור QuadSight™, מערכת הראייה הממוחשבת של פורסייט בעלת ארבע מצלמות.

נס ציונה, ישראל, 30 בינואר 2019 - חברת פורסייט אוטונומס הולדינגס בע"מ, המתמחה בתחום מערכות ראייה ממוחשבות לרכב, שמניותיה נסחרות בבורסות נאסד"ק ותל אביב (סימול: FRSX), הודיעה היום כי חתמה על הסכם לשירותי פיתוח, על מזכר הבנות מחייב (MOU) להזמנת שירותי ייצור וייעוץ הנדסי, וכן על הסכם השקעה עם RH אלקטרוניקה בע"מ. על פי ההסכמים הנ"ל, RH אלקטרוניקה, חברת קבלנות משנה מובילה בייצור והרכבה של מערכות אלקטרוניות, תשקיע בפורסייט, ובמקביל פורסייט תשכור את שירותיה של RH לצורך פרוייקט רב-שלבי לפיתוח פתרונות FPGA ו-ASIC מבוססי שבבים עבור QuadSight™, מערכת הראייה הממוחשבת של פורסייט.
על פי הסכם ההשקעה, RH תרכוש כ-1% מהון המניות המונפק והנפרע של פורסייט, בתמורה כוללת של 1,000,000 דולר במחיר של כ-4.08 דולר לכל ADS (המשקף מחיר של 3.00 ש"ח למניה רגילה) המהווה פרמיה של כ-133% על מחיר המניה בנאסד"ק ובבורסה בתל אביב, נכון ליום 28 בינואר 2019. השלמת הסכם ההשקעה כפופה לתנאי סגירה מקובלים, וצפויה להתממש בתחילת חודש פברואר 2019.
"מדובר בעסקה חשובה עבור פורסייט אשר תאפשר לנו להשיג את היעדים הטכנולוגיים שלנו, ולהרחיב את הפיתוח. אנו שואפים לשלב את הטכנולוגיה שלנו ברכבים אוטונומיים-למחצה ואוטונומיים ואני מאמין כי הסכמים אלה הינם צעד משמעותי בדרך להשגת מטרה זו," אמר חיים סיבוני, מנכ"ל פורסייט. "בנוסף, השקעתה של RH בפורסייט בפרמיה מעל מחיר השוק מהווה הבעת אמון משמעותית בחברה ובטכנולוגיה שלה ואנו רואים ב-RH שותפה מלאה לחזון של פורסייט".
"שיתוף הפעולה עם פורסייט הינו בעל חשיבות אסטרטגית עבורנו," אמר יעקב רוזנברג, יו"ר מועצת המנהלים של RH. "אנו מצפים כי שיתוף הפעולה שלנו עם פורסייט יתרום לצמיחתה של RH, והשקעה זו בחברה תהיה דריסת הרגל הראשונית שלנו בתעשיית הרכב."
על פי הסכם שירותי הפיתוח, פורסייט תשכור את שירותיה של RH, בעיקר באמצעות קבלן מאושר שלה, E.G.M Ton-Son Ltd., לצורך תכנון, פיתוח וייצור אבי טיפוס לפתרון FPGA מבוסס שבב, המבוסס על תוכנת עיבוד התמונה הייחודית של פורסייט עבור QuadSight™, מערכת הראייה הממוחשבת בעלת ארבע מצלמות. פלטפורמת ה-FPGA-board מציעה יתרונות משמעותיים בביצועים ובעלות עבור ייצור המוני לטווח ארוך בהשוואה לחלופות אחרות הקיימות בשוק, כמו לוחות CPU. על פי ההסכם, RH תספק הוכחת היתכנות לפלטפורמת FPGA עד לסוף שנת 2019. התמורה הבסיסית שתשולם ל-RH (בעיקר ל-Ton-Son) על פי הסכם שירותי הפיתוח תסתכם בכ-1.25 מיליון דולר (בלי להתחשב בשינויים עתידיים אפשריים בדרישותיה של פורסייט, אשר יחויבו לפי שעה). התמורה תשולם במספר תשלומים, בכפוף להשגת אבני דרך שנקבעו מראש.
פורסייט שכרה גם את שירותי הייצור של RH, תחת מזכר הבנות מחייב נפרד. מזכר ההבנות זה מכסה את היחסים בין הצדדים עבור ייצור דוגמאות של יחידות מערכת QuadSight™, אם יידרש על ידי פורסייט.
המניות הרגילות שיונפקו ל-RH יחסמו לתקופה של שישה חודשים על פי דיני ניירות ערך בישראל. ניירות הערך המונפקים לא נרשמו על פי Securities Act of 1933, כפי שתוקן, ולא יהיה ניתן למכור אותן בארה"ב בהיעדר רישום או פטור תקף מדרישות הרישום.

לפרטים נוספים ניתן לפנות ל- עדי ומיכל יחסי ציבור וקשרי משקיעים.