מפרסם: נוי תקשורת
תאריך: 05/02/2019 22:31
עדכון: 05/02/2019 22:35
נושא: בנקאות, שוק ההון וביטוח, בריאות, כלכלה וכספים
הודעה לעיתונות

קתוורקס מודיעה על השלמת מימון של 30 מיליון דולר

Deerfield Management מובילה את המימון סדרה C

כפר סבא, ישראל ואליסו וייחו, קליפורניה, 4 בפברואר 2019, (BUSINESS WIRE):

קתוורקס הודיעה על השלמת סבב מימון סדרה C של 30 מיליון דולר שהובילה Deerfield Management.
ג'ים קורבט, מנכ"ל קתוורקס, אמר: "אנחנו שמחים שמשקיעה כל כך נכבדה הובילה את הסבב הזה ועל המשך ההשתתפות המלאה של קבוצת המשקיעים הקיימת שלנו. למזלה הרב של החברה שלנו מערכת FFRangio™ של קתוורקס גרמה להתרגשות רבה אחרי פרסום התוצאות של המחקר הקליני FAST-FFR. המימון הזה, יחד עם אישור 510(k) שקיבלנו לאחרונה מ-FDA, סולל את הדרך להאצת הפעילות הקלינית והמסחרית שלנו בארצות הברית".

המנהל של Deerfield Management, ד"ר אנדרו אלברדיסי, הוסיף: "לטכנולוגיה של הפלטפורמה FFRangio™ של קתוורקס יש פוטנציאל להפוך לתקן הטיפול ב-PCI [התערבות כלילית מלעורית] והתערבויות אחרות שבהן הערכה פיזיולוגית היא קריטית כדי לקבוע מי מהחולים יפיקו תועלת מהחזרת אספקת דם. אנחנו מאמינים שיש פוטנציאל קליני וכלכלי לכל בעלי העניין, כולל קלינאים, חולים ומשלמים".

המערכת של קתוורקס קיבלה אישור 510(k) ממינהל המזון והתרופות של ארה"ב ב-19 בדצמבר 2018. הפרדיקט ששימש להדגמת שקילות ניכרת היה FFR פולשני רגיל כפי שהודגם במחקר הקליני FAST-FFR.

מערכת FFRangio של קתוורקס מספקת במהירות ובמדויק את הנחיית FFR האובייקטיבית שנחוצה למיטוב החלטות לגבי טיפולי PCI לכל חולה בכל העץ הכלילי. היא לא פולשנית ומבוצעת בזמן ההליך במהלך אנגיוגרפיה כלילית מבלי להוסיף סיכונים קליניים נוספים או עלויות לכל תהליך.

המייסד השותף של קתוורקס גיא לביא אמר: "אנחנו נרגשים מההשקעה לתמיכה בכניסה לשוק של FFRangio וממשיכים עם ההאצה הטכנית והקלינית. כמו תמיד, ברצוננו להודות לשותפי הפיתוח הקליני שלנו בישראל, ארצות הברית ואירופה שאפשרו לנו להגיע לציון הדרך המרגש הזה".

אודות קתוורקס

קתוורקס היא חברת טכנולוגיות רפואיות שמתמקדת ביישום פלטפורמת המדע החישובי המתקדמת שלה כדי למטב החלטות בטיפולי PCI ולהעלות את צילום העורקים הכליליים מהערכה חזותית לכלי לקבלת החלטות אובייקטיביות מבוססות FFR עבור רופאים. הוכח שקבלת החלטות PCI מונחית FFR מעניקה תועלת קלינית משמעותית לחולים עם מחלת לב כלילית ותועלת כלכלית לחולים ולמשלמים. ההתמקדות של החברה כיום היא ספציפית בהבאת המערכת FFRangio של קתוורקס לשוק כדי לספק הנחיית FFR מהירה, מדויקת ואובייקטיבית בזמן ההליך שמעשית בכל המקרים. למידע נוסף, בקרו בבקשה באתר www.cath.works.

אודות Deerfield Management

Deerfield Management היא חברה לניהול השקעות, שמחויבת לקידום הבריאות באמצעות השקעות, מידע ונדבנות. למידע נוסף על Deerfield Management, בקרו בבקשה באתר www.deerfield.com.

אנשי קשר
Jim Corbett , מנכ"ל
+1 949-330-6900
[email protected]

מקור: CathWorks

צפו בהודעה הזאת במקור בשפה האנגלית באינטרנט בכתובת:
http://www.businesswire.com/news/home/20190204005675/en

*** הידיעה מופצת בעולם על ידי חברת התקשורת הבינלאומית Business Wire

לפרטים נוספים: נוי תקשורת 03-6026026 זהר 052-2641769

לפרטים נוספים ניתן לפנות ל- נוי תקשורת.