הודעה לעיתונות

אנדרסן גלובל מוסיפה חברת שיתוף פעולה בפרו

סן פרנסיסקו, 5 בפברואר 2019, (BUSINESS WIRE):

אנדרסן גלובל גאה להודיע על הסכם לשיתוף פעולה עם Estudio Hernández & Ugarelli, חברה מכובדת לעריכת דין, מיסים וייעוץ עסקי שבסיסה בלימה, פרו. זה ההסכם לשיתוף פעולה השני של אנדרסן גלובל בפרו. Hernández & Ugarelli כוללת ארבע שותפים ו-12 אנשי מקצוע.

Hernández & Ugarelli ביססה את עצמה כאחת מחברות ייעוץ המס והייעוץ המשפטי הראשונות במעלה בפרו. צוות אנשי המקצוע שלה מביא עשרות שנים של ניסיון משפטי ואת המומחיות שלו בדיני מיסים, מכס, ביטוח, בנקאות ופיננסים, תשתיות ותמחור העברות. Chambers & Partners מכירה בחברה כמובילה במיסים בעקביות מאז 2011 והיא מדורגת ב-Transactions & Deals Report של Leaders League מאז 2018 בדיני מיסים ותמחור העברות.

ססיליה הרננדז היא יועצת לשעבר ב-Arthur Andersen עם שבע שנות ניסיון בתחום המיסים. "אני מאמינה שההתמקדות שלנו בעקרונות ומומחיות בשירות מותאם אישית ללקוח מבדלת אותנו מהמתחרים" אמרה ססיליה הרננדז, מייסדת ושותפה ראשית ב-Hernández & Ugarelli. "חלק מערכי הליבה שלנו כוללים שותפות עם הלקוחות שלנו כאילו הם המשפחה שלנו, ומתן שירות חלק הטוב מסוגו תוך התמקדות בראש ובראשונה בעסק שלהם, לא בשלנו".

"יש סיבה ש-Hernández & Ugarelli כל כך מבוקשת. הצוות של ססיליה מביא לא רק את אמות המידה המקצועיות הגבוהות ביותר, אלא גם עומק ורוחב נוספים למומחיות והאסטרטגיה שלנו באמריקה הלטינית. הם מוסיפים עוד מימד לפרקטיקת המיסים ועריכת הדין שלנו באזור", אמר היו"ר של אנדרסן גלובל והמנכ"ל של Andersen Tax LLC מרק וורסאץ.

Andersen Global היא איגוד בינ"ל של חֶבְרות חבֵרות עצמאיות ונפרדות מבחינה משפטית שכוללות מומחי מיסים ומשפט ברחבי העולם. לאנדרסן גלובל, שהוקמה ב-2013 על ידי החֶבְרה החֲבֵרה האמריקנית Andersen Tax LLC, יש עכשיו יותר מ-4,000 אנשי מקצוע בכל העולם ונוכחות ביותר מ-130 מקומות באמצעות החֶבְרות החבֵרות וחֶברות שיתופי הפעולה שלה.

אנשי קשר
Megan Tsuei
Andersen Tax
415-764-2700

צפו בהודעה הזאת במקור בשפה האנגלית באינטרנט בכתובת:
http://www.businesswire.com/news/home/20190205005001/en

*** הידיעה מופצת בעולם על ידי חברת התקשורת הבינלאומית Business Wire

לפרטים נוספים: נוי תקשורת 03-6026026 זהר 052-2641769

לפרטים נוספים ניתן לפנות ל- נוי תקשורת.