אמיר אלוני, מייסד ומנכ"ל LeaderMES
אמיר אלוני, מייסד ומנכ"ל LeaderMES
LeaderMES Logo
LeaderMES Logo
משמאל: אמיר אלוני, מנכ"ל LeaderMES עם צוות מג'יק אנגליה
משמאל: אמיר אלוני, מנכ"ל LeaderMES עם צוות מג'יק אנגליה
הודעה לעיתונות

LeaderMES הציגה, במשותף עם מג'יק תוכנה, בכנס תעשיה חכמה בדבלין, אירלנד

בכנס תעשייה חכמה, שהתקיים בחודש שעבר בדבלין, אירלנד, הציגה חברת הסטארט-אפ LeaderMES, לצד מג'יק תוכנה, את הפתרונות שפותחו על ידה למהפיכה התעשייתית 4.0

החברות הציגו פתרון משולם למפעלים הכולל את מערכת LeaderMES לניהול הייצור, בשילוב עם Magic XPI המקשרת את מערכות המידע השונות בארגון בשילוב עם מערכת Analytics המאפשרת לייצר Dashboard מרכזי למנהלים ברבדים שונים הכוללים מידע כספי, לוגיסטי, וייצורי בפלטפורמה מרכזית אחת.

אמיר אלוני, מייסד ומנכ"ל LeaderMES אומר: "עשינו כברת דרך מאז הוכרזה המהפיכה התעשייתית 4.0. אנחנו חוברים לארגונים שגם הם שמו להם למטרה להנחיל את המהפיכה הזו בקרב מפעלי ייצור בישראל ובחו"ל. LeaderMES מאפשרת ל-Magic לספק מענה רחב ללקוחות תעשייתיים עם בסיס מוצק ברצפת הייצור.

אודות LeaderMES
LeaderMES מאפשרת למפעלי תעשיה קטנים ובינוניים להתחרות בסביבה המתקדמת של Industry 4.0 על ידי שילוב טכנולוגיות חדשניות של אבטחת מידע, קישוריות, ניתוח נתונים ומיחשוב. LeaderMES מייעלת ומפשטת את תהליכי הייצור באופן דיגיטלי, וכך מציבה את מפעלי הייצור המשתמשים במערכת שלה בחזית הטכנולוגיה התעשייתית. השימוש בטכנולוגיה המתקדמת מעצים את יכולותיהם להתחרות בשוק, לשפר את הרווחיות ולשמר מקומות עבודה חשובים.

פלטפורמת הענן הדיגיטלית המאובטחת והאפליקציות החכמות מוטמעות ברחבי העולם ומחברות אלפי מכונות ייצור, וכך מעניקות למשתמשים יכולות ניתוח ובקרה חסרות תקדים בסביבות ייצור תובעניות.
פרטים נוספים כיצד תוכלו גם אתם להפוך כל מכונה לחכמה יותר ניתן למצוא ב- www.leadermes.com או לכתוב אלינו אל [[email protected]]

אודות מג'יק תוכנה
מג'יק תעשיות תוכנה היא ספקית עולמית של אינטגרציה מקצה לקצה, רב-תכליתי ומקומי, המבוססת על ענן ופלטפורמות פיתוח אפליקציות.

עם למעלה מ -30 שנות ניסיון, 24 משרדים, מיליוני התקנות ברחבי העולם, ושיתופי פעולה אסטרטגים עם חברות IT מובילות, מג'יק מאפשרת ללקוחותיה לאמץ בצורה חלקה טכנולוגיות חדשות ולמקסם הזדמנויות עסקיות. מג'יק פועלת בשיתוף פעולה הדוק עם לקוחותיה ועם אלפי שותפים עסקיים ב -50 מדינות להאיץ את הביצועים העסקיים שלהם. לקבלת מידע נוסף, http://magicsoftware.com.

לפרטים נוספים ניתן לפנות ל- טל סופר ייעוץ תקשורתי ויחסי ציבור.