צילום באדיבות GLOBE NEWSWIRE
צילום באדיבות GLOBE NEWSWIRE
הודעה לעיתונות

בומברדייה מוכרת תשעה מטוסי CRJ900 ל-Chorus Aviation

Jazz Aviation LP תהיה המפעילה הקנדית הראשונה של תא הנוסעים ATMOSPHÈRE תחת הדגל של Air Canada Express

מונטריאול, 6 בפברואר 2019 (GLOBE NEWSWIRE):

בומברדייה מטוסים מסחריים הודיעה היום שחברת בת של Chorus Aviation Inc. ("Chorus Aviation") גיבשה סופית הסכם רכישה מחייב לתשעה מטוסי CRJ900. המטוסים האלה יופעלו על ידי Jazz Aviation LP, חברת בת של Chorus Aviation, , תחת הדגל של Air Canada Express, והיא תהיה המפעילה הקנדית הראשונה של תא הנוסעים החדש ATMOSPHÈRE שבמטוסים האזוריים מסדרה CRJ.

על בסיס מחיר המחירון של המטוס CRJ900, השווי של ההזמנה הוא בערך 437 מיליון דולר אמריקני.
"אנחנו שמחים שקורוס וג'ז בחרו במוצרים של בומברדייה להגדלה והחידוש של הצי שלהן. זה מאשר מחדש את הביטחון שלהן בערך שסדרת CRJ מעניקה לחברות התעופה", אמר פרד קרומר, נשיא בומברדייה מטוסים מסחריים. "המטוס CRJ900 מתאים באופן אידיאלי לשווקים צומחים ומוכר בזכות הביצועים הטובים יותר שלו, הנתונים הכלכליים והנוחות של הנוסעים".

"התוספת של מטוסי בומברדייה האלה היא חלק מהמודרניזציה המתמשכת של צי הג'ז שלנו", אמר ג'וזף רנדל, נשיא ומנהל עסקים ראשי, קורוס. "למטוסים האלה יש עלויות הפעלה ליחידה שהן מהנמוכות ביותר מבין כל המטוסים האזוריים, ומאפשרות לנו להתחרות ביעילות רבה יותר תוך מענה לדרישות השוק המשתנות".

ג'ז, תחת המותג Air Canada Express, תפעיל את ה-CRJ900 בתצורת תא נוסעים של שתי מחלקות עם 76 מושבים. החברה מתכוונת לקבל את המטוס הראשון עם השיפור האחרון במטוסי הסילון האזוריים מסדרה CRJ - תא הנוסעים ATMOSPHÈRE במחצית הראשונה של 2020.

אודות תא הנוסעים ATMOSPHÈRE

תא הנוסעים החדש ATMOSPHÈRE קובע אמות מידה חדשות של חוויית הנוסע בפלח השוק של מטוסים אזוריים. התכונות החשובות של פנים המטוס החדש כוללות מרחב מחיה גדול יותר לנוסעים, יכולת להכניס תיקי טרולי עם הגלגלים תחילה, שירותים יותר מרווחים, יותר אפשרויות חיבור בתא הנוסעים, והכל משולב בעיצוב ובחירות חומרים עכשוויים. למעשה, העיצוב של תא הנוסעים ATMOSPHÈRE מאפשר לנוסעים לשאת ולאחסן תיקי טרולי "גדולים מדי" בתוך התאים שבתא הנוסעים של המטוס וזה מצמצם את הצורך למסור תיקים בדלפק או בשער. למידע נוסף, בקרו בבקשה באתר WWW.DiscoverAtmosphere.com.

אודות המטוסים מסדרה CRJ

כל 5 שניות מטוס סילון אזורי מסדרה CRJ ממריא או נוחת במקום כלשהו בעולם. משפחת המטוסים סדרה CRJ הטיסה יותר מ-2 מיליארד נוסעים והפכה לתוכנית מטוסי הסילון האזוריים המצליחה ביותר - ומחברת אנשים וקהילות שאין כמוה. מטוסי הסילון האזוריים מסדרה CRJ חוללו מהפכה בתעופה באמצעות היעילות, האמינות והרווחיות המוכחות שלהם.

מטוסי הסילון האזוריים מסדרה CRJ חולקים יתרונות של אחידות שמעניקה למפעילים גמישות ומאפשרת להם למטב את הצי שלהם כדי לענות על דרישות שוק ספציפיות. אין מטוסים אזוריים אחרים שמספקים את היכולת הזאת. המטוסים האלה, שממוטבים לקווים אזוריים למרחקים בינוניים, יכולים לספק יתרון כספי של עד 10 אחוז בעלויות התפעוליות לעומת מטוסים מתחרים.

מאז השקתה, משפחת המטוסים האזוריים מסדרת CRJ המריצו את שוק המטוסים האזוריים. בצפון אמריקה לבדה, היא מהווה יותר מ-18 אחוז מכל ההמראות של מטוסי סילון. בכל העולם, המשפחה מפעילה 194,800 טיסות בחודש.

אודות קורוס

Chorus Aviation Inc. ("קורוס"), שהמטה שלה בהליפקס, נובה סקושה, התאגדה ב-27 בספטמבר 2010. החזון של קורוס הוא לספק תעופה אזורית לעולם. קורוס מחכירה את המטוסים האזוריים שבבעלותה לפעילות Air Canada Express של ג'ז מאז 2011 והקימה את Chorus Aviation Capital Corp. והפכה לספקית גלובלית מובילה של החכרות של מטוסים אזוריים. קורוס היא גם הבעלים של Jazz Aviation LP ו-Voyageur Aviation Corp. - חברות שיש להן היסטוריה ארוכה של פעילות בטוחה ואיתנה המספקות שירות לקוחות מצוין בתחומים של עסקי טיסות לפי חוזים, הנדסה, ניהול ציים ותחזוקה, תיקונים ושיפוצים כלליים. ביחד, חברת הקבוצות קורוס יכולה לספק חבילה שלמה של שירותי תמיכה לתעופה אזורית. מניות ההצבעה המשתנות מסוג A ומניות ההצבעה מסוג B של קורוס נסחרות ב-TSX בסמל CHR.

למידע נוסף, בקרו בבקשה באתר www.chorusaviation.ca.

אודות ג'ז

ל-Jazz Aviation LP ("ג'ז") יש היסטוריה חזקה בתעופה הקנדית שמקורותיה בשנות השלושים. כחברת התעופה האזורית הגדולה ביותר בקנדה, לג'ז יש רקורד מוכח של הובלה בענף ושירות לקוחות יוצא דופן והיא מינפה את החוזקה הזאת כדי לספק ערך לבעלי המניות שלה. ג'ז מפעילה יותר טיסות וטסה ליותר יעדים בקנדה מכל חברת תעופה אחרת, ויש לה כוח אדם של בערך 4,600 אנשי מקצוע, מנוסים מאוד באופי המאתגר והמורכב של פעילות אזורית.

במסגרת הסכם לרכישת קיבולת עם Air Canada, תוך שימוש במותג Air Canada Express, ג'ז מספקת שירות למגוון של שווקים בכל צפון אמריקה.

למידע נוסף, בקרו בבקשה באתר www.flyjazz.ca.

אודות בומברדייה

עם יותר מ-69,500 עובדים בארבעה מגזרים עסקיים, בומברדייה היא מובילה גלובלית בתעשיית התחבורה, שיוצרת מטוסים ורכבות חדשניים שמשנים את השוק. המוצרים והשירותים שלנו מעניקים חוויות נסיעה מהמעלה הראשונה שקובעות אמות מידה חדשות בנוחיות של הנוסעים, יעילות אנרגטית, אמינות ובטיחות.

לבומברדייה, שהמטה שלה במונטריאול, קנדה, יש אתרי ייצור והנדסה ב-28 מדינות במגזרי התחבורה, מטוסי מנהלים, מטוסים מסחריים ומבני תעופה ושירותים הנדסיים. המניות של בומברדייה נסחרות בבורסה לניירות ערך של טורונטו (BBD). בשנת הכספים שהסתיימה ב-31 בדצמבר 2017 בומברדייה רשמה הכנסות של 16.2 מיליארד דולר. חדשות ומידע זמינים בכתובת bombardier.com או תעקבו אחרינו בטוויטר @Bombardier

הערות לעורכים

תמונה של מטוס CRJ900 בצבעים של Air Canada Express פורסמה עם ההודעה לעיתונות הזאת באתר www.bombardier.com.

למידע נוסף על המטוסים של סדרת CRJ, בקרו בבקשה באתר http://news.commercialaircraft.bombardier.com/.

תעקבו בטוויטר אחרי @BBD_Aircraft כדי לקבל את החדשות והעדכונים האחרונים מבומברדייה מטוסים מסחריים.

כדי לקבל את ההודעות לעיתונות שלנו, בקרו בבקשה בחלק RSS Feed של האתר של בומברדייה
בומברדייה,CRJ900 וסדרת CRJ הם שמות מסחר של בומברדייה בע"מ או חברות הבת שלה.

למידע
Nathalie Scott
Bombardier Commercial Aircraft
+1-416-375-3030
[email protected]
www.bombardier.com

תמונה שנלווית להודעה זאת זמינה בכתובת http://www.globenewswire.com/NewsRoom/AttachmentNg/1d69646d-5562-4b9a-94ff-e08714483791

*** הידיעה מופצת בעולם על ידי חברת התקשורת הבינלאומית GLOBE NEWSWIRE

לפרטים נוספים: נוי תקשורת 03-6026026 זהר 052-2641769

לפרטים נוספים ניתן לפנות ל- נוי תקשורת.