Trend Micro
Trend Micro
הודעה לעיתונות

סאפיאנס תגן על תיבות הדואר ב-Office 365 שלה עם פתרונות של חברת Trend Micro

עלות הפרויקט, שבוצע על ידי אבנת, מוערכת ב- 500,000 ₪ לשלוש שנים

חברת ספיאנס, מובילה בתחום הפתרונות לשוק הביטוח, בחרה בפתרונות ההגנה של Trend Micro ל- Office 365 , על מנת להגן על 2500 תיבות הדואר של עובדיה הפועלים בישראל, אירופה, צפון אמריקה ואסיה פסיפיק. בפרויקט שעלותו מוערכת בכ-500,000 ₪ לשלוש שנים תפרוש החברה את פתרונות Trend Micro בעזרת חברת אבנת .

יוני יוחננוף, מנהל אבטחת המידע של סאפיאנס, מסר כי:" ספיאנס בחרה בחדשנות בהגנה על המסמכים שלה. Cloud Application Security Trend Micro הוא פתרון ייחודי שלא דורש שינויי תשתיתי ומספק מעטפת מלאה הכוללת Anti-Malware, OneDrive, sharepoint ודרובוקס ארגוני. המערכת כוללת גם Sand Box המשלים את ההגנה על כל סוגי הקבצים."

Cloud Application Security Trend Micro, מאפשר לתקשר ולשתף פעולה בביטחון רב יותר בענן. הוא משמש תוסף ל-Office 365, מצויד בבקרים מתקדמים המחזקים את יכולות גילויי החדירה למסמכי הארגון ומתאים גם לאכיפת חוקי תאימות (compliance ). הפתרון מספק גם ניתוח תוכנות זדוניות שנחשפו בארגז החול (Sand Box) , מגלה תוכנות זדוניות מסוג Zero Day וקודים זדוניים המוסתרים במסמכי Office ו- PDF. הפתרון גם מונע אובדן נתונים (DLP ) ומשפר את הנראות של הארגון בהתאמה לדרישות הרגולציה.

יקוב בורקיוגלו, מנהל אזורי ב-Trend Micro ישראל הוסיף כי:" ספיאנס מצטרפת לשורה ארוכה של לקוחות שמבינים כי על מנת לשמר את המידע הארגוני ולמנוע אובדן נתונים אין צורך לשנות את תנועת הדואר האלקטרוני שלהם. האינטגרציה הישירה של מוצרי Trend Micro עם Office 365 בענן מאפשרת להם להגביר בצורה משמעותית את האבטחה מבלי לפגוע בפונקציונליות המשתמשים או הניהול".

אלון כפרי, סמנכ"ל פתרונות ו-CTO באבנת, ציין עוד כי:" ארגונים ברחבי העולם ובישראל חייבים לעמוד ברגולציה המחמירה לאבטחת המידע הארגוני שלהם ולמניעת אובדן נתונים. הם פונים ליצרני פתרונות האבטחה ומבקשים את הפתרונות שמצד אחד יגנו בצורה מקסימלית על הנתונים שלהם ומצד שני יעבדו בצורה הרמונית ושקופה ולא יאלצו אותם לשלם מחירים ארגוניים יקרים. אנו ממליצים ללקוחותינו להטמיע את הפתרונות החדשניים של Trend micro בדיוק מהסיבה הזו, הם עונים לשתי הדרישות הבסיסיות האלו ומספקים מעטפת הגנה מהטובות שיש."

לפרטים נוספים ניתן לפנות ל- קו ישיר יחסי ציבור.