צוות חברת הסטארט-אפ C2A Security
צוות חברת הסטארט-אפ C2A Security
הודעה לעיתונות

חברת C2A Security גייסה 6.5 מיליון דולר כדי להביא ליותר יצרני רכב את סוויטת פתרונות הגנת סייבר שלה לרכבים

הסטארט אפ של מייסד NDS נחשף:

חברת הסטארט-אפ C2A Security מירושלים, המספקת הגנה לרכבים מפני מתקפות סייבר, השלימה סבב גיוס ראשון (A) בהיקף 6.5 מיליון דולר. את סבב הגיוס הובילו הקרנות Maniv Mobility ו-ICV, בהשתתפות Labs/02. בסה"כ גייסה C2A Security מהקמתה כ- 7 מיליון דולר.

C2A Security, שהוקמה בשנת 2016 ומעסיקה כיום כ- 20 עובדים, פיתחה סוויטת פתרונות ייחודית שמבטיחה את בטיחות הנוסעים ברכב ע"י הגנה על המערכות הפנימיות של הרכב מפני מתקפות סייבר. סוויטת הפתרונות, המותאמת אישית לפי צרכי יצרני הרכב, מסוגלת לאתר ולעצור את כל סוגי מתקפות הסייבר, החל ממתקפות על מערכות אוטונומיות ועד לחולשות מעבדים. מוצרי ההגנה יודעים לדבר אחד עם השני וכך ליצור רשת הגנה על כל המערכות השונות של הרכב. C2A כבר ביצעה אינטגרציה של כל המוצרים השונים עם יצרני רכבים מובילים בעולם ומתכננת לנצל את המימון החדש להרחבת החברה כדי לתמוך בקהל הלקוחות הגדל שלה.

מיכאל דיק, מייסד ומנכ"ל C2A Security אמר: "אנחנו גאים לקבל את התמיכה והאמון של המשקיעים שלנו, אשר יביאו ערך משמעותי לחברה. שילוב המומחיות והקשרים הענפים של Maniv Mobility בתחום הרכב עם הניסיון הרב של ICV בסייבר מביאים לשולחן את השילוב המושלם של קרנות השקעה לסטארט אפ בתחום הסייבר לרכבים".

אולף סאקרס, שותף בקרן Maniv Mobility פירט: "כבר מספר שנים שאנו בוחנים לעומק סטארט אפים בתחום הסייבר למערכות הפנימיות של רכבים. הניתוח הטכני שביצענו, יחד עם שיחות מעמיקות עם לקוחות C2A, שכנע אותנו שיש להם את הפתרון הטוב ביותר בשוק לצורך קריטי שרק יגדל עם הזמן".

מאיר יוקלס, שותף בקרן ICV הוסיף: "אני מאמין ש C2A הרכיבה קבוצת אנשים מוכשרת בצורה יוצאת דופן, וניגשה לבעיה בדרך שמאפשרת ליצרני רכב לשמור על השליטה במערכות שלהם, דרישה קריטית לחדירה לשוק. כדי להוביל צוות יוצא דופן צריך מנכ"ל יוצא מן הכלל כמו מיכאל, שהיה אחד ממקימי NDS שנרכשה ע"י CISCO ב 5 מיליארד דולר. אנו בטוחים שמיכאל ידע לשחזר את הצלחתו ולהצמיח את C2A לחברת ענק".

לפרטים נוספים:
אורי מאירוביץ'- 054-6400070
משרד אורי מאירוביץ' יחסי ציבור, 077-2129988

לפרטים נוספים ניתן לפנות ל- אורי מאירוביץ' יחסי ציבור.