מפרסם: אולמדיה פי. אר
תאריך: 13/02/2019 13:12
נושא: תיירות
הודעה לעיתונות

Booking.com מציגה שבעה מקומות לינה מעולים וייחודיים שישדרגו לכם את האינסטגרם

Booking.com, המובילה העולמית בחיבור מטיילים עם המגוון הרחב ביותר של מקומות לינה נהדרים, התעמקה ביותר מ-29 מיליון יחידות אירוח רשומות, 5.7 מיליון מהם בתים, דירות ומקומות לינה ייחודיים אחרים, כדי להציג לכם שבעה מקומות לינה שתוכלו להעלות לאינסטגרם ולגרום לעוקבים שלכם לקנא מאוד.

מחקר חדש של החברה מגלה כי מעל רבע (28%) מהמטיילים מודים כי שהייה במקומות אירוח אטרקטיביים שהם יכולים לצלם ולפרסם במדיה החברתית שלהם, מהווה שיקול בבחירת מקום הלינה שלהם*. בנוסף, 26% מהמטיילים מעדיפים לשהות במקום ייחודי כדי לעזור להם להיראות כמעצבי דעה בעיני מהקהל הרחב.

BaseCamp Bonn - בון, גרמניה

אם אתם מחפשים מקום שבו כל תמונה שתצלמו תהיה להיט באינסטגרם, אזBaseCamp Bonn בגרמניה הוא היעד האידיאלי עבורכם. אכסניה מוזרה זו (המכונה גם "המחנאות המטורפת ביותר בעולם") נמצאת בתוך האנגר ששימש בעבר כמחסן, ומציעה קראוונים בסגנון ייחודי במוטיבים שונים, החל מקרוואנים פרחוניים בסגנון שנות ה-60 ועד למעבורות חלל. הוא מציע גם שני קרונות רכבת וינטג׳ וארבעה איירסטרים אמריקאיים מקוריים.

Riad El Amine Fes - פז, מרוקו

לריאדים מרוקאים שמור מקום ייחודי משלהם בעולם האינסטגרם. מקומות מפלט שלווים אלה נחשבים לזהב של האינסטגרם הודות לעיצובים המדהימים, אריחי הפסיפס המסורתיים והצבעים העזים שלהם. ריאד Riad El Amine Fes שוכן בבניין משוחזר יפהפה, הממוקם בכניסה למדינה של פז (Medina of Fez), המוכר כאתר מורשת עולמית על ידי אונסק"ו, ומציע חצר מרכזית יפהפייה, עיצוב פנים אותנטי ואדריכלות מרשימה.

Fish River Lodge - אריאמב, נמיביה

הצימרים של Fish River Lodge נמצאים במרחק של שמונה מטרים בלבד ממצוק הקניון, הוא שוכן בתוך שמורת הטבע נמיביה קניון פארק והוא מוקף בנוף מרהיב ומושלם לאינסטגרם. שמורת הטבע הלאומית קניון פארק פרושה על פני 450,000 דונם והיא מקום מושלם לטיולים וצפייה בחיות בר. Fish River Lodge יכול לארגן טיולים מודרכים ונסיעות לצפייה בשקיעה לאורך בסיס הקניון פיש ריבר (Fish River Canyon), המושלם לצילום תמונות מדהימות כדי למלא את הפיד שלכם.

Serenity Villa - לימון, קוסטה ריקה

Serenity Villa ממוקמת בג'ונגל בקוסטה ריקה, והיא לא רק גן עדן לחופשה, אלא גם מקום שהייה פוטוגני במיוחד. בווילה יש שני חדרי שינה עם בריכה פרטית ועיצוב טרופי שופע, והיא בוודאי תעניין את העוקבים שלכם. העלו תמונה בעת מנוחה בצד הבריכה ותנו השראה לחבריכם המחפשים פנינה נסתרת מן המסלול הרגיל.

Annandale Coastal Farm Escape & Luxury Villa Collection - אקרואה, ניו זילנד

Annandale Coastal Farm Escape & Luxury Villa Collection נחבא בין הגבעות של חצי האי בנקס והמים הנוצצים של האוקיינוס השקט ומציע ארבע וילות פנטסטיות למי שמעוניין בחופשה "מחוץ לנתיב התיירותי הנדוש". ניתן להגיע אל המקום במסוק והוא יהווה את הרקע המושלם עבור הסיפור הבא שלכם באינסטגרם.

Paradiso Ibiza Art Hotel - איביזה, ספרד

בין אם הבחנתם בכך או לא, הצבע המושך את העין ורוד מילניום נמצא בכל רחבי אינסטגרם והוא אומץ על ידי גברים ונשים באותה מידה. בשום מקום לא אימצו את הצבע האופנתי יותר מאשר במלון Paradiso Ibiza Art Hotel . מלון מסוגנן זה הממוקם במרחק הליכה מחוף אושן באיביזה, מעוצב בסגנון רטרו שנות ה-70. כל החדרים מגניבים ומצויידים במקרר סמג בסגנון רטרו וברמקולים קלאסיים של מרשל. אם אתם מחפשים את תמונות האינסטגרם המושלמות צלמו את עצמכם בסלפי מול אזור הבריכה החיצונית, שם אפילו הבר וכיסאות הנופש צבועים בגוונים של ורוד.

Baltazár Budapest - בודפשט, הונגריה

יצירת תבנית עיצוב עבור חשבון האינסטגרם היא מגמה שבלוגרים ומשפיענים רבים מאמצים. אם אתם מחפשים השראה לרענן את העיצוב שלכם, שהו במלון הבוטיק Baltazár Budapest בלב בודפשט לחוויה שתיתן לכם תמונות נהדרות לעיצוב האינסטגרם שלכם. החדרים מרוהטים בטוב טעם בצבעים חמים, ריהוט אלגנטי, עם טפטים בהירים ויצירות אמנות ייחודיות, אשר בהחלט ירעננו את הפיד האישי שלכם!
_______________

* מחקר שהוזמן על ידי Booking.com ונערך באופן עצמאי בקרב מדגם של 21,500 משתתפים, ב-29 שווקים שונים (כולל 1000 משיבים מאוסטרליה, ברזיל, סין, קולומביה, צרפת, גרמניה, הודו, אינדונזיה, איטליה, דרום קוריאה, ספרד, ארה"ב, בריטניה, רוסיה ו-500 מרואיינים מארגנטינה, בלגיה, קנדה, קרואטיה, דנמרק, הונג קונג, ישראל, יפן, מקסיקו, הולנד, ניו זילנד, סינגפור, שבדיה, טייוואן, ותאילנד. כדי להשתתף , המשיבים היו צריכים להיות בני 18 ומעלה, היו צריכים לנסוע לפחות פעם אחת בשנת 2018, לתכנן לפחות טיול אחד לשנת 2018 ולהיות מקבלי ההחלטות העיקריים או מעורבים בקבלת ההחלטות לגבי הנסיעות שלהם. הסקר נערך באופן מקוון, באוגוסט 2018

אודות Booking.com:
חברת Booking.com B.V, אשר נוסדה באמסטרדם ב 1996, צמחה מסטארט-אפ הולנדי קטן לאחת מהחברות הגדולות ביותר בעולם בתחום התיירות באינטרנט. כחלק מקבוצת Booking Holding Inc. (נאסד"ק: BKNG), Booking.com מעסיקה כיום יותר מ-17,000 עובדים ב-198 משרדים ב-70 מדינות ברחבי העולם.
במשימתה לסייע לאנשים לחוות את העולם, חברת Booking.com משקיעה בטכנולוגיות דיגיטליות שמסייעות בנטרול קשיים הכרוכים בתכנון נסיעות. ב-Booking.com אנו מחברים בין מטיילים למבחר הגדול ביותר של מקומות לינה נהדרים, כולל הכול, החל מדירות, בתי נופש ואירוח B&B בניהול משפחתי ועד לאתרי נופש ברמת 5 כוכבים יוקרתיים, בתי עץ ואפילו איגלואים. אתר Booking.com והאפליקציות בנייד קיימים ב-43 שפות ומציעים יותר מ-27 מיליון מקומות אירוח על כל גווניהם הפרושים על פני יותר מ-130,000 יעדים ב-227 מדינות וטריטוריות ברחבי העולם.
מדי יום, מוזמנים יותר מ- 1.5 מיליון לינות בחדרים באמצעות הפלטפורמה שלנו, כך שלא משנה אם נוסעים למטרות פנאי או עסקים, לקוחות יכולים להזמין במהירות את מקום האירוח האידאלי עבורם עם Booking.com, ללא עמלות הזמנה ובגיבוי הבטחתנו להשוואת מחיר. באמצעות צוות חוויית הלקוח שלנו, לקוחות יכולים ליצור קשר 24/7 לקבלת סיוע ותמיכה ב-43 שפות, בכל שעה ביום ובלילה.

לפרטים נוספים ניתן לפנות ל- אולמדיה פי. אר.