ירין שחף
ירין שחף
סיבוב הרצאות באירופה
סיבוב הרצאות באירופה
שחף אינטרנשיונל
שחף אינטרנשיונל
מגזין טרנדים ותחזיות יופי
מגזין טרנדים ותחזיות יופי
הודעה לעיתונות

טרנד: מייד אין איזראל


לרשימת הישראלים המצליחים והמוערכים ביותר בחו"ל מצטרף שחקן חדש-ישן: ירין שחף, מאפר ומנהל בית הספר למקצועות היופי. שחף הפך למשפיען בהלכי רוח אופנתיים ואף נמנה עם מובילי הטרנדים העולמיים המכתיבים את דעת הקהל בענף האיפור והאופנה הגלובלית. בחודש הבא הוא יצא לסיבוב הרצאות באירופה.

שחף הפך בולט ומשפיע בתחום עיסוקו, והוא אישיות מוערכת בקרב ישראלים מצליחנים בעולם. במהלך חודש מרץ הקרוב, הוא יוצא לסיבוב MASTER CLASS בבתי ספר מובילים באירופה, שם הוא ירצה על טרנדיים עכשוויים באיפור ותחזיות טרנדים לשנים 20/21.

מידי חצי שנה, הוא משחרר מגזין יוקרתי מודפס בו הוא חושף את משנת האיפור והאופנה שלו לשנים הבאות. מדובר בצילומי דוגמניות במראות עתידיים אשר יככבו בעונות הבאות. ירין שחף: "כדי ליצור תחזית מהימנה ככל האפשר, אני יוצר מחקר המתבסס על הלכי רוח בעולמות הכלכלה, הפוליטיקה, הסוציולוגיה והעיצוב. תחזית טובה מנסה 'לנבא' את רצונות האנשים בכלל ואת ההתנהלות העיצובית והצרכנית בפרט. המגזין שאני עורך מצטרף לכמה ירחונים מובילים בעולם, שרואים אור לקראת הרבעון האחרון של השנה."

https://video.yarin-shahaf.co.il/?v=yw_CPDzlqtk

מקצוע: הוגה טרנדים

הטרנדולוגים - כך מכונים בעולם העוסקים בחיזוי תחזיות אופנתיות, הם אלה שמממציאים לנו את היופי כל פעם מחדש ויוצרים טרנד, שכולנו מרגישים צורך להיות חלק ממנו, בכדי להרגיש "אופנתיים". הם דנים בשאלות האין סופיות: מה יקלע לטעמו של הקהל, איזה פריט צריך להיעלם, איזו סקלה של צבעים תהפוך לדבר הבא, ומה כבר שייך לאתמול?

שחף הוא ללא ספק פורץ דרך ישראלי, והוא נמנה עם כמה מהמובילים בעולם. חלקם גם חברים טובים, איתם הוא יוצר שיתופי פעולה וקשרים קבועים. הם מתדיינים, מתייעצים, וסוף מפרסמים כל אחד בארצו את משנתו.

ברצלונה
בתאריכים: 18/3/19 | 19/3/19
Make Up School by David Molina's


שטוקהולם
בתאריך: 22.3.2019
Make Up Institute Stockholm's

צילומים:
יעל בר כהן,
הילה אלקיים,
מיכה קיזנר,
אבי משולם

לפרטים נוספים ניתן לפנות ל- שחף תקשורת ויחסי ציבור.