אריק ליברזון, מייסד וסמנכ"ל הטכנולוגיות של Pcysys
אריק ליברזון, מייסד וסמנכ"ל הטכנולוגיות של Pcysys
אלכס סניטקובסקי, מנכ"ל Comm-IT תוכנה
אלכס סניטקובסקי, מנכ"ל Comm-IT תוכנה
הודעה לעיתונות

Comm-IT השלימה פרויקט פיתוח סייבר עבור Pcysys

חברת Comm-IT, בית מערכות לשירותי פיתוח תוכנה מתקדמים מהמובילים בישראל, השלימה פרויקט פיתוח עבור חברת הסייבר Pcysys בהיקף של מיליוני שקלים.

Pcysys מספקת פתרון טכנולוגי חדשני לבדיקת חדירות אוטומטית (Automated Penetration Testing) ובחינת יעילות מערכות ההגנה בארגון. הפתרון של החברה, המבוסס על תוכנה ואלגוריתמים מתוחכמים, מדמה "האקר וירטואלי" המנסה לפרוץ למערכות הארגון, מבלי לפגוע בבטיחות המידע, מזהה ליקויים שקיימים בחוסן המערכות ומספק תובנות. הפתרון של החברה מאפשר לארגונים לתקן ליקויים בעוד מועד ולשפר את מערך האבטחה.

במסגרת הפרויקט, Comm-IT השתלבה במערך הפיתוח של Pcysys וסיפקה צוותי פיתוח בעלי התמחות מולטי-דיציפלינרית בהתאם לצרכים המתבקשים על ידי החברה, בהם מומחים בתחום הסייבר ומומחים בתחומי פיתוח Backend ו- Front-end. הפרויקט בוצע תחת מודל ה-Flexible R&D הייחודי של Comm-IT המספק גמישות מלאה לכל אורך פרויקט הפיתוח בקביעת תמהיל המומחים ומספרם, ומאפשר שליטה מלאה בתקציב ובלוחות הזמנים.

אריק ליברזון, מייסד וסמנכ"ל הטכנולוגיות של Pcysys אמר כי: "Pcysys בנתה פתרון חכם שמספק ראיה רוחבית ומדויקת על מצב אבטחת המידע הארגון, 24 שעות ביממה, וכל זאת בקליק אחד. המטרה שלנו היא לאפשר לארגונים לקבל שקיפות מלאה בסטטוס ההגנה של המערכות ולהיערך כיאות לפני ניסיון התקיפה הבא. Comm-IT הצטרפה לפיתוח הפתרון שלנו עם ראייה רב מערכתית ורבת דיסציפלינות, שפתחה בפנינו אפיקים חדשים ואפשרה לנו לנהל את פרויקט הפיתוח בצורה גמישה תוך שליטה הדוקה בתקציב".

אלכס סניטקובסקי, מנכ"ל Comm-IT תוכנה אמר כי: "פרויקטי פיתוח ניחנים בתנודתיות רבה ולכן Comm-IT מאפשרת באמצעות מודל Flexible R&D לשנות ולהגמיש את תמהיל המומחים ואת מספרם לאורך הפרויקט, בהתאם לצרכים בפועל. מעבר לשליטה מצוינת בתקציב ובלוחות הזמנים, המודל מאפשר לארגון לנהל את הסיכונים בפרויקט בצורה מיטבית ולהפנות משאבים למטרות שיווק, מכירות וחדירה לשוק. שמחנו להשתלב בפרויקט הפיתוח המרתק ב- Pcysys ולספק להם את השירות הנחוץ להוצאה לפועל של חזונם".

לפרטים נוספים ניתן לפנות ל- קו ישיר יחסי ציבור.