הודעה לעיתונות

QuadSight™ - מערכת הראייה הממוחשבת של פורסייט - הגיעה לגמר בפרס אדיסון היוקרתי לשנת 2019

נס ציונה, ישראל, 19 בפברואר 2019 - חברת פורסייט, המתמחה בתחום מערכות ראייה ממוחשבות לרכב, שמניותיה נסחרות בבורסות נאסד"ק ותל אביב (סימול: FRSX), מודיעה היום כי מערכת הראייה הממוחשבת שלה QuadSight™ נבחרה להשתתף בגמר של פרס אדיסון היוקרתי לשנת 2019, בקטגוריית תחבורה ולוגיסטיקה: רכבים אוטונומיים. פרסי אדיסון, הנקראים על שמו של תומאס אלווה אדיסון, מוקירים ומכבדים את טובי החדשנים והחידושים בעולם. בטקס הענקת פרסי אדיסון יוכרזו הזוכים בפרס הזהב, הכסף והארד. אירוע הגאלה להענקת פרסי אדיסון יערך ביום חמישי, 4 באפריל 2019, בניו יורק.
מערכת הראייה הממוחשבת מבוססת ארבע מצלמות של פורסייט נבחרה על ידי צוות שופטים המורכב מלמעלה מ -3,000 אנשי מקצוע מתחומי פיתוח המוצר, התכנון, ההנדסה, המדע, השיווק והחינוך, לרבות ארגונים מקצועיים המייצגים מגוון רחב של תעשיות ודיסציפלינות.
QuadSight™, מערכת הראיה הממוחשבת המבוססת ארבע מצלמות בטכנולוגיה סטריאוסקופית, מציעה יכולות גילוי מכשולים חסרות תקדים לרכבים אוטונומיים. באמצעות היתוך חיישנים, מערכת QuadSight™ משלבת אור המוחזר ממצלמות אור נראה עם אנרגיה תרמית המתקבלת ממצלמות אינפרא-אדום ארוך-טווח ומאפשרת גילוי מכשולים מכל צורה וחומר, בכל תנאי תאורה ומזג אוויר.
מערכת QuadSight™ המבוססת על טכנולוגיה ביטחונית מוכחת ורבת שנים, מציעה לרכבים אוטונומיים יכולות ראייה מעבר לאלה של העין האנושית ומפחיתה את הסיכון לתאונות דרכים ופגיעות, ללא קשר לתנאי התאורה ומזג האוויר.
"זהו כבוד גדול עבור פורסייט להיכלל ברשימה המרשימה של המועמדים לגמר בפרס אדיסון," אמר חיים סיבוני, מנכ"ל פורסייט. “מערכתQuadSight™ עונה על הצורך האמיתי בגילוי מכשולים מדויק הנדרש כדי להבטיח את בטיחות הרכב האוטונומי. ההכרה היוקרתית מפרסי אדיסון, המגיעה לאחר הזכייה בפרס 2019 CES Innovation Awards Honoree, מכירה בחדשנות ובהישגים של פורסייט בקידום מערכות ראייה לתעשיית הרכב."
מאז שנת 1987, פרסי אדיסון הוקירו וכיבדו חלק מהמוצרים החדשניים ביותר, השירותים, והמנהיגים העסקיים החשובים בעולם. פרסי אדיסון מסמלים את ההתמדה והמצוינות שאפיינו את תומס אדיסון, תוך חיזוק הדחף האנושי לחדשנות, יצירתיות ותחכום. פרסי אדיסון הם חלק מתכנית הנערכת על ידי Edison Universe. לקבלת מידע נוסף אודות פרסי אדיסון, בקרו באתר www.edisonawards.com.

לפרטים נוספים ניתן לפנות ל- עדי ומיכל יחסי ציבור וקשרי משקיעים.