Trend Micro
Trend Micro
הודעה לעיתונות

Trend Micro: שליש מכל צוות סייבר מרגיש מבודד מהארגון

• 57% אמרו כי האתגר הגדול ביותר של cybersecurity הוא איום פנימי

• 64% אמרו שהנזק שנגרם כתוצאה מהתקפות כמו WannaCry מסייע להסביר את סיכוני הסייבר להנהלת הארגון

Trend Micro, מובילה עולמית בפתרונות בתחום אבטחת הסייבר, חשפה כי מנהלי IT האחראים על האבטחה הארגונית, חשים חוסר תמיכה מצד מנהיגי החברה ו -33% מרגישים מבודדים לחלוטין בתפקידם.
צוותי ה- IT נמצאים תחת לחץ משמעותי, עם כמה מן האתגרים שצוינו, כולל מתן עדיפות לאיומים המתעוררים (47%) ומעקב אחר סביבות אבטחה שבירות (43%). הסקר הראה כי הם מרגישים את המשקל של אחריות זו, כאשר רבים (34%) הצהירו כי הנטל שהם נמצאים תחתיו הוריד בצורה משמעותית את שביעות הרצון שלהם בעבודה במהלך 12 החודשים האחרונים.

"מנהיגי ארגונים חייבים להכיר בכך שכל אדם האחראי על הביטחון הקיברנטי בארגון שלו ירגיש את המתח הכרוך בכך", אמר בהראט מיסטרי, אסטרטג האבטחה הראשי, בטרנד מיקרו. "ככל שהתקפות סייבר גדלות בנפח ובתחכום, יש לחלק את האחריות. אף עסק לא יכול להרשות לעצמו שפונקציית ה- IT תהיה אי מבודד, כי הוא ישבר לבסוף. משמעות הדבר היא הסטה של חשיבה בארגון מ cybersecurity כאחריות של ה- IT בלבד לאחריות משותפת של כל הארגון."

"בעוד ש -72% מהנשאלים ציינו כי אבטחת הסייבר מיוצגת ברמת ההנהלה בלבד, רבים עדיין לא שייכים להנהלה, וכך המודעות אינה נראית יעילה כלל.
סקר של טרנד מיקרו הראה כי 44% מתקשים בתרגום איומים מורכבים להנהלת הארגון שלהם, ו -57% טוענים כי התקשורת הפנימית היא האתגר הגדול ביותר בתחום הסייבר עבור העסק שלהם.
המשיבים גילו שרק לאחר פרסום מתקפת סייבר משמעותית קולם נשמע בארגון, כאשר 64% אמרו כי התקשורת בארגון הופכת קלה יותר בעקבות תקיפה סייבר בעלת פרופיל גבוה כמו WannaCry. עובדה שמעלה את השאלה כיצד ניתן לשבור את מחסומי התקשורת בארגון לפני שהוא ייתקף.

בהראט מיסטרי הוסיף עוד כי: "לתפוס מקום בחדר ההנהלה הוא רק צעד ראשון. אנשי IT צריכים למצוא דרכים לתקשר את היתרון של מומחיות אבטחה המוטבעת לכל רוחב הארגון. הם יכולים גם לשאוף ללמוד יותר מראשי תחומים אחרים על האופן שבו הם יכולים לתקשר טוב יותר סיכון, כדי שיוכלו לוודא אבטחת סייבר תהיה במודעות של כל מחלקה בארגון".

לפרטים נוספים ניתן לפנות ל- קו ישיר יחסי ציבור.