הודעה לעיתונות

ObserveIT הישראלית מכריזה על פתרון מניעת דליפת מידע (DLP) עם שדרוג הכלים לטיפול בגניבת מידע

לאחר שנה של צמיחה במהלך 2018, ObserveIT משיקה גירסה חדשה לפתרון ה- DLP שלה המספק יכולות מורחבות של מניעת דליפת מידע אל מחוץ לארגון

ObserveIT הישראלית-אמריקאית, הספקית המובילה של פלטפורמה לניהול איומים פנימיים, עם יותר מ- 1,900 לקוחות ברחבי העולם, הכריזה על השקת הפתרון החדש ביותר שלה לטיפול בדליפת מידע אל מחוץ לארגון - ObserveIT 7.7. הגירסה החדשה משדרגת את יכולות ניהול האיומים הפנימיים של ObserveIT עם גישה מודרנית למניעת איבוד מידע (DLP – Data Loss Prevention) בעקבות מקרי גניבת מידע או אובדן מידע.

הכרזה זו מתרחשת כחלק מן המומנטום של החברה, לאחר ש- ObserveIT הציגה שנת שיא ב- 2018, עם גידול של 50% בהזמנות הרבעון הרביעי, סגירה של 19 עסקאות הגדולות מ- 100 אלף דולר ברבעון הרביעי לבדו, וגיוס מימון של 34 מיליון דולר במהלך השנה.

"הצמיחה המהירה של ObserveIT משקפת את הביקוש הגלובלי לפתרון ניהול האיומים הפנים ארגוניים של החברה", מציין אריק קשה, דירקטור המכירות האזורי של ObserveIT באזור EMEA. לדבריו, "כשתופעות של גניבה ואובדן מידע נמצאות במגמת גידול בכל העולם, וגורמות נזקים של יותר מ- 8 מיליון דולר בממוצע, בכסף ובפגיעה במוניטין, חשוב מתמיד עבור חברות לחזק את ההגנה מפני איומים פנימיים - להפחית את הסיכון לאובדן מידע, ולייעל את ניהול חקירות".

לדברי טל טיקוצקי, סמנכ"ל ההנדסה של ObserveIT ומנהל מרכז הפיתוח בישראל: "ObserveIT מאפשרת לארגונים לזהות ניסיונות של הוצאת נתונים ודליפת מידע אל מחוץ לארגון באמצעות התקנים שונים, לרבות כונני פלאש וטלפונים ניידים. הפתרון של החברה מספק רמה גבוהה של שקיפות תוך שימוש בתצוגה קלה להבנה ולחיפוש ומאפשר למנהלים בארגון – ממנהלי משאבי אנוש ועד למנהלי אבטחה ורגולציה – להבין את ההקשר של פעולות המשתמש, ולשתף פעולה ביעילות גדולה יותר לצורך זיהוי, חקירה ומניעת אובדן ודליפת מידע."

"בזמן שהתקנים נתיקים הם בעלי ערך לעבודת ארגונים, הם גם מהווים אפיק נפוץ להוצאת מידע באופן לא חוקי אל מחוץ לארגון. אירועי אבטחה שאירעו לאחרונה ושיחות עם הלקוחות שלנו מראים בבירור את הצורך הדחוף להגדיר גישה חדשה של ניהול איומיים פנימיים בעולם של Post-DLP. זאת באמצעות גישור על פערים הקיימים בשקיפות של פעולות המשתמשים, כגון קיצור מקלדת או שימוש במדיה נתיקה – והבנה של ההקשר שלהן", אמר מנכ"ל ObserveIT, מייק מק'י. "פיתחנו את ObserveIT 7.7 כדי לענות על הצורך הזה, באמצעות הפעלת גישה פשוטה לזיהוי סיכונים כתוצאה מפעולות משתמשים לצד שמירה על הפרטיות".

כדי ללמוד יותר על הגרסה האחרונה של פתרון ניהול האיומים הפנימיים של ObserveIT וכיצד הוא מסייע לחברות לזהות התנהגות מסוכנת, להוציא לפועל חקירות ולעצור אובדן מידע, בקר כאן: https://www.observeit.com/blog/combating-data-exfiltration-attempts-with-observeit-7-7/

אודות ObserveIT
ObserveIT היא חברה מובילה בתחום של ניהול איומים פנים ארגוני עם למעלה מ- 1,900 לקוחות ב- 87 מדינות. ObserveIT הוא הפתרון היחיד המעניק לצוותי אבטחה יכולות לזהות איומים פנימיים, להקל את תהליך החקירה, ולעצור דליפת מידע. באמצעות למעלה מ- 350 סממנים לסיכון, מטא-דאטה עשירה ויכולות חיפוש יוצאות דופן ObserveIT מספקת תמונה ברורה ונרחבת על מה שעושים משתמשים חשובים ברשת, משתמשים מסוכנים, ספקים חיצוניים ומפחיתה את זמן התיחקור מימים לדקות. למידע נוסף: www.observeit.com.

לפרטים נוספים ניתן לפנות ל- אולמדיה פי. אר.