אסף בוך, סמנכ"ל התפעול LeaderMES
אסף בוך, סמנכ"ל התפעול LeaderMES
לוגו LeaderMES
לוגו LeaderMES
הודעה לעיתונות

LeaderMES הציגה בוועידה פתרונות טכנולוגיים המצויים היום בשירות התעשייה

הוועידה המרכזית של תעשיית הפלסטיק, פרי שיתוף פעולה של כלל הארגונים והאיגודים המובילים בתחום בישראל, התכנסה ב-19 בפברואר, בקיסריה, כדי לדון במעבר לתעשיית פלסטיק חכמה ולייצור מתקדם. בכנס הוצגו טכנולוגיות המצויות בשירות התעשייה

אסף בוך, סמנכ"ל התפעול של LeaderMES חשף לראשונה את פלטפורמת התקשורת לפנים המפעל, המאפשרת תקשורת מתועדת בין המפעילים, צוותי האחזקה והמנהלים ומצמצמת זמני השבתה ו- Setup, זאת לצד האפליקציות החכמות שפיתחה החברה למובייל, כדי לאפשר Real-Time Operational intelligence, קבלת התראות ותובנות בזמן אמת. "תובנות אלה" אומר בוך, "המתקבלות בזמן אמת, הן אלה אשר מניעות לפעולה ומביאות לשיפור מהיר בביצועי רצפת הייצור במפעלים".

אודות LeaderMES

LeaderMES מאפשרת למפעלי תעשיה קטנים ובינוניים להתחרות בסביבה המתקדמת של Industry 4.0 על ידי שילוב טכנולוגיות חדשניות של אבטחת מידע, קישוריות, ניתוח נתונים ומיחשוב. LeaderMES מייעלת ומפשטת את תהליכי הייצור באופן דיגיטלי, וכך מציבה את מפעלי הייצור המשתמשים במערכת שלה בחזית הטכנולוגיה התעשייתית. השימוש בטכנולוגיה המתקדמת מעצים את יכולותיהם להתחרות בשוק, לשפר את הרווחיות ולשמר מקומות עבודה חשובים.

פלטפורמת הענן הדיגיטלית המאובטחת והאפליקציות החכמות מוטמעות ברחבי העולם ומחברות אלפי מכונות ייצור, וכך מעניקות למשתמשים יכולות ניתוח ובקרה חסרות תקדים בסביבות ייצור תובעניות.
פרטים נוספים כיצד תוכלו גם אתם להפוך כל מכונה לחכמה יותר ניתן למצוא ב- www.leadermes.com או לכתוב אלינו אל [[email protected]]

לפרטים נוספים ניתן לפנות ל- טל סופר ייעוץ תקשורתי ויחסי ציבור.