ננו דיימנשן - חברה מובילה בתחום הדפסת תלת מימד
ננו דיימנשן - חברה מובילה בתחום הדפסת תלת מימד
הודעה לעיתונות

ננו דיימנשן קיבלה אישור לפטנט בארה"ב וקוריאה עבור הדיו המבודד החדשני של החברה

הדיו מאפשר שימוש ב- additive manufacturing למגוון רחב של מערכות RF בחלל

חברת ננו דיימנשן (נאסד"ק, תל אביב: NNDM), חברה מובילה בתחום הדפסת תלת מימד לשוק האלקטרוניקה, מודיעה היום כי קיבלה אישור לפטנט בארה"ב ובקוריאה בגין טכנלוגיית הדיו המבודד של החברה.

הדיו המבודד של ננו דיימנשן מאופיין בביצועיות גבוהה לתדרי תקשורת גבוהים עד 6GHz, כאשר תפקוד הרכיב האלקטרוני שווה לתפקוד של רכיבים שיוצרו בשיטות הייצור המסורתיות. תכונות אלו, בשילוב עם המשקל הקל והתכונות החשמליות המבודדות של הדיו, הופכים את מערכת ה- DragonFly Pro המדויקת ואת הטכנולוגיה של ננו דיימנשן לאטרקטיבית ביותר עבור תעשיית החלל, במיוחד עבור התחום של מיני-לווינים, עבורו המשקל והגודל הינם נתונים קריטיים בתכנון, בעיצוב ובייצור.

"אישור פטנט זה מהווה אבן דרך נוספת בחזון שלנו לשנות את האופן בו מיוצרים רכיבים אלקטרוניים ולהוסיף ערך להתליכי התכנון והייצור", ציין עמית דרור, מנכ"ל ננו דיימנשן. "רכיבי RF כגון מגברים ואנטנות, שיוצרו באמצעות מערכת ה- DragonFly Pro שלנו, יבדקו בתחנת החלל הבינלאומית במסגרת פרוייקט משותף של Harris ו- Space Florida. אנו נרגשים מאוד מפרוייקט זה ומהפוטנציאל האדיר שיש לטכנולוגיה שלנו לטובת פיתוח יישומים חדשניים בתחום החלל".

הפטנט שאושר נוגע להרכב הייחודי ולשיטה של ייצור חומר מבודד הניתן להדפסה באמצעות שימוש בתהליך פילמור מושהה, שהינו בעל תכונות פיזיות מצוינות. ההרכב הינו אידיאלי לשימוש במעגלים, או פילם לטובת מיצוב אלמנטים בעלי ביצועיות גבוהה.

לפרטים נוספים ניתן לפנות ל- עדי ומיכל יחסי ציבור וקשרי משקיעים.