הודעה לעיתונות

פורסייט משלימה מכירה נוספת של אבטיפוס למערכת QuadSight™

מערכת האב-טיפוס הוזמנה על-ידי חברה ביטחונית מובילה בישראל

נס ציונה, ישראל, 4 במרץ, 2019 - חברת פורסייט אוטונומס הולדינגס בע"מ, המתמחה בתחום מערכות ראייה ממוחשבות לרכב, שמניותיה נסחרות בבורסות נאסד"ק ותל אביב (סימול: FRSX), הודיעה היום על מכירה נוספת של אבטיפוס למוצר הדגל שלה QuadSight™, מערכת הראייה הממוחשבת ופורצת הדרך המבוססת ארבע מצלמות ומיועדת לשוק הרכב החצי-אוטונומי והאוטונומי. המערכת הוזמנה על ידי אחת מהחברות הביטחוניות המובילות בישראל. ההכנסות ממכירת מערכת האבטיפוס צפויות להגיע לעשרות אלפי דולרים.
זוהי הפעם הראשונה שאבטיפוס למערכת QuadSight™ נבחן על ידי הלקוח לפני ביצוע הזמנה. המערכת נבחנה בהצלחה על פני מספר ימים בסביבות מבוקרות ובלתי מבוקרות, כולל בתנאי נסיעה בשטח. בכוונת הלקוח להשתמש ב-QuadSight™ בכלי רכב בלתי מאוישים עתידיים שלו, המיועדים לתעשייה הביטחונית. שביעות רצון הלקוח מהמערכת לאחר ההתקנה הראשונית עשויה להוביל למכירות נוספות של מערכות אבטיפוס לצורך הערכה ובדיקות נוספות.
"הזמנה זו מחברה ביטחונית מובילה פותחת שוק חדש למערכת הראייה הממוחשבת QuadSight™ ומרחיבה את יכולות המוצר," אמר חיים סיבוני, מנכ"ל פורסייט "מאחר והתעשייה הביטחונית תשתמש במערכות מבוססות מחשב וגם במערכות מבוססות שבב, אנו מאמינים כי פורסייט תוכל לצמצם את זמן הפיתוח של מוצר מסחרי, דבר שיוביל לחדירה מהירה יותר לשוק ולהסכמים מסחריים".
החברה מתכוונת להרחיב את המודעות לפתרונות הייחודיים שלה, לפנות ללקוחות פוטנציאליים ולהרחיב את נוכחותה אצל יצרני הרכב וספקי המשנה, וזאת על ידי מכירת מערכות אבטיפוס נוספות. החברה מאמינה כי בחינת הטכנולוגיה שלה מקרוב על ידי לקוחות פוטנציאליים, עשויה להוביל לשיתופי פעולה עתידיים בתחום המחקר והפיתוח, אינטגרציה, ייצור ותחומים נוספים.

לפרטים נוספים ניתן לפנות ל- עדי ומיכל יחסי ציבור וקשרי משקיעים.