FUTERE OF AI 2018 צילם תומר פולטין
FUTERE OF AI 2018 צילם תומר פולטין
FUTURE OF AI 2018 צילם תומר פולטין
FUTURE OF AI 2018 צילם תומר פולטין
בן פלד מפיק כנס AI צילם תומר פולטין
בן פלד מפיק כנס AI צילם תומר פולטין
הודעה לעיתונות

FUTURE OF AI 2019

Future of AI 2019

האירוע הבינלאומי המרכזי לעולם ה-AI
יתקיים ב 27/3 ב-LAGO

יסקור את החידושים, הטכנולוגיות והמודלים העסקיים העדכניים ביותר בעולם הבינה המלאכותית
יציג כיצד בינה מלאכותית מסייעת לחברות וארגונים להטמיע חדשנות, להישאר רלוונטיים, לחסוך עלויות ולהגדיל הכנסות
יפגיש יחד את חברות הסטארט-אפ המובילות, המשקיעים, המפתחים וענקי הטכנולוגיה הפועלים בזירת ה-AI

בהמשך להצלחת הכנס הראשון Future of AI 2018, אשר משך אליו בשנה שעברה למעלה מ-1,250 אורחים מרחבי העולם, תערוך אנשים ומחשבים בחודש מרץ את Future of AI 2019. הכנס ביוזמת והפקת אנשים ומחשבים יפגיש שוב את השחקנים הבולטים הפועלים באקו-סיסטם של תחום הבינה המלאכותית, מהארץ והעולם: חברות סטארט-אפ וקרנות הון סיכון, מנהלים, משקיעים, מומחי Machine Learning ואנשי מקצוע מחברות הטכנולוגיה המובילות בעולם ובהם מפתחי הבינה המלאכותית, האלגוריתמים ומהנדסי התוכנה.
הפנטזיה על המכונה ה"אינטלגינטית" משמשת מזה עשרות שנים כהשראה לאינספור יצירות בספרות ובקולנוע. מדובר בטכנולוגיה ששינתה, משנה ועוד תשנה את המציאות, את הדרך בה אנו עושים עסקים, נוהגים, משווקים מוצרים ופתרונות, סוחרים בכסף שלנו או משקיעים אותו. חברות רבות בעולם זיהו את המגמה ומשקיעות סכומי עתק בפיתוח, מכירה ורכישה של טכנולוגיה מבוססת בינה מלאכותית. ההתפתחויות האחרונות הופכות את הפנטזיה למציאות. AI משבשת ומשנה תעשיות רבות, כגון כספים, בריאות, קמעונאות, תחבורה, מדיה ועוד, והיא צפויה לייצר 60 מיליארד דולר בשנת 2025. לדברי בן פלד, מארגן ומפיק הכנס, "אנחנו בעיצומה של מהפכה, וחברות חפצות חיים יהיו חייבות להיות חלק ממנה כדי לא להישאר מאחור. בכנס השנה, שצפוי להיות אף גדול מקודמו, יהיו למעלה מ-80 מושבים במספר זירות פעילות מקבילות, במשך יום מלא שלתוכן חדשני. נבחן את האספקטים השונים בהטמעת הבינה המלאכותית בתעשיות השונות, נסקור ונציג את ההמצאות החדשניות ביותר בתחום ונתייחס הן לפן הטכנולוגי והן לפן העסקי בתעשייה המהפכנית הזו. בשנה שעברה אירח האירוע הבינלאומי את מיקרוסופט, IBM, אינטל, אמזון, סיילספורס, אמדוקס, גוגל, ועוד חברות מובילות בזירה, יחד עם עשרות סטארטאפים ומאות יזמים, משקיעים ומפתחים. גם השנה אנו נארח נציגים מהחברות הגדולות ואת מיטב הסטארטאפים שיש לסטארטאפ ניישן להציע, חברות המטיבות לזהות את ראשיתה של המהפכה".
פרט לאזור תערוכה מפואר ויום מלא של סשנים מרתקים מפי מומחי AI בארץ ובעולם, הכנס יארח את גמר תחרות הסטארטאפים של Future of AI בה יציגו 10 הסטארטאפים שיגעו לגמר וידורגו ע"י פאנל שופטים.

לפרטים נוספים ניתן לפנות ל- אנשים ומחשבים.