מפרסם: דיוניסוס יחסי ציבור
תאריך: 10/03/2019 11:42
נושא: אמנות
צילום מהפתיחה: עומר ארמוני
צילום מהפתיחה: עומר ארמוני
הודעה לעיתונות

הכירו את האמן –מפגש גלריה של קבוצת Wag Israel

הכירו את האמן –מפגש גלריה של קבוצת Wag Israel

יום שבת, ה-16במרץ 2019 משעה 19:00.

"נגלה ונסתר" זה שם התערוכה החדשה של אמני קבוצת ( WAG_ISRAEL(WORLD ART GAMES שנפתחה לאחרונה בבית ציוני אמריקה ותמשיך להיות מוצגת עד 29.3, מועד נסיעת הקבוצה לתערוכה בבלגרד.

"נגלה ונסתר" פירושו יכול להיות החוץ, הפנים והמתח ביניהם, מה שנראה לעין ומה שמעבר לו, מה שמוסווה, חבוי לעומת החשוף, מה שמתחת לפני השטח או משהו נגלה חשוף שניתן ליחס לו משמעות נסתרת, או כשהכוונה להביע משהו פנימי, אישי או מה שנראה לעיני המתבונן.

במסגרת התערוכה יתקיים במוצ"ש, ה16.3 מפגש גלריה תחת הכותרת "הכירו את האמן". במהלכו יגיעו רוב הציירים המשתתפים בתערוכה להיפגש עם הקהל בגובה העיניים ולענות על שאלות על תהליך היצירה, ייצוג אמנות של ישראל בחו"ל, ועוד.

בתערוכה מציגים האמנים עבודות ציור ופיסול בסגנונות שונים ובמגוון מחירים.(ניתן לרכוש גם הדפסים חתומים ע"י האמן)

חלק מהרווחים יועבר לעמותת "שניר" לקידום ושוויון הזדמנויות בחינוך ובתרבות.

הציירים המציגים:רומי רנן ,ורדה ברגר,רבקה עוזיאל,דימה מוגילבסקי,מיכל מס בכר,תמר גרינפלד,חנה בן אליעזר קרטיס,רחלי מרטי,שאולה שחם,שושנה ויינגרטן,אבי שרון,עליזה בורשק,מנוחה כהן,אריאלה סגל.

הפסלים המציגים:שולה רוס,ברכה לסלו,תמי מאירי

קבוצת ISRAEL_WAG מקיימת תערוכה והפנינג בישראל פעם בשנה וכל שנתיים משתתפים נציגיה בפסטיבל בחו"ל יחד עם אמנים מעשרות מדינות. כמו כן האמנים החברים לוקחים חלק בתערוכות שמקיימות ארצות החברות בארגון. עד כה הוזמנו והשתתפו בתערוכות בוינה, פינלנד, אנגליה, ניו זילנד, מקסיקו וגרמניה.

הקבוצה היא השלוחה הישראלית של ארגון אמנים בינלאומי המונה כ80 מדינות ומטרתו קירוב לבבות וקידום אמנים, חברים, ציירים, פסלים, צלמים, מוזיקאים ומשוררים.

השנה הביאו החברים ציורי ילדים מישראל לפסטיבל הילדים הבינלאומי בסיבניק קרואטיה. גם השנה משלחת אמנים מחברי הקבוצה תייצג את ישראל בפסטיבל שיערך בבלגרד באפריל. מיד עם סיום התערוכה יטוסו הנציגים על מנת להציג בתערוכה בבלגרד ,להופיע בנגינה ולהשתתף בסדנאות.

בפסטיבל האחרון שהתקיים בקרואטיה ב2017 זכתה נשיאת הקבוצה רומי רנן במדליה על הפעילות הדינמית של הקבוצה הישראלית והאמנית שולה רוס זכתה במדלית זהב על פיסול.

צילום: עומר ארמוני

לפרטים נוספים ניתן לפנות ל- דיוניסוס יחסי ציבור.