'היעוד' כריכה קדמית
'היעוד' כריכה קדמית
מיכאל וים אסדו
מיכאל וים אסדו
הודעה לעיתונות

מיכאל וים אסדו - מייסדי 'מרכז מיכאל' במדריך מעשי לחיים - 'היעוד' ספר חדש - הודעת יח"צ

הודעה לעיתונות

מיכאל וים אסדו קוראים בספרם החדש "היעוד" - די לסיסמאות החשיבה החיובית - תחיו את החיים כאן ועכשיו ברוחניות אמיתית

ספרם החדש של מיכאל וים אסדו 'היעוד' בהוצאת קונטנטו נאו, מביא השקפה שונה מכל מה שהכרנו עד כה על רוחניות וחשיבה חיובית. הוא מדבר על רוחניות שאין בה עקרונות של חשיבה חיובית מול שלילית, אלא חשיבה מדויקת. הספר מלמד כיצד להתחבר אל קו היעוד שלנו, ולהיות מחוברים לרוח שבתוכנו בחיי היום יום, בשגרה, כאן ועכשיו.
בניגוד לרוחניות הנפוצה שמדברת על היקום שדואג לכל ואליו 'הרוחנייים' פונים לעזרה, בספר זה הגישה היא הפוכה: הרוח קיימת בתוכנו ואנו צריכים לתת לה את הכוח להגשים את הייעוד שלנו. לבקש מהיקום זוהי לא רוחניות לפי מיכאל וים אסדו, זו בעצם פעולה הפוכה שאומרת שאיננו בוטחים בעצמנו וברוח שלנו ולכן אנו פונים לגורם חיצוני, מחוץ לרוחניות שלנו.

שמענו רבות את המשפטים שמדריכים אותנו לשלוח אנרגיות חיוביות לעולם, לברך אחרים ולהשפיע על אחרים, ומנגד - על קיומה של עין רעה ואנרגיה שלילית שמשפיעה עלינו ועל הסביבה. הגישה החדשה של ים ומיכאל אסדו אומרת שאי אפשר להשפיע על אחרים ואי אפשר להיות מושפע מהם, לא ברע ולא בטוב. אין אנשים חיוביים או שליליים, ולא קיימת באמת אפשרות של שליחת אנרגיות חיוביות עם אור ואהבה ליקום. כל אדם מייצר את המציאות של עצמו ע"י הרוח שבו.

כשאדם רוצה להיות ביעודו ומחובר לרוח שבו, הוא מסיר את האחריות מהכוחות החיצוניים (כמו היקום או עין רעה). להיות ביעוד - הכוונה היא למימוש הפוטנציאל בכל התחומים: אהבה, זוגיות, מין, בריאות וגם כסף, כגורם שדרכו כל אנרגיית הקיום שלנו זורמת. את המימוש הזה ניתן לעשות רק כשאנו מתחברים לרוח שבתוכנו, לעצמי העליון שקיים בנו, למי שבעצם מנהל את חיינו. לעצמנו.
הספר 'היעוד' ילמד אתכם להתחבר לרוח שבכם בחיי היום יום ולבטוח בה וכך להגיע ליעוד שלכם. זו הרוחניות החדשה. רוחניות של הגשמת הייעוד האישי, דרך חיבור מדוייק לעצמכם.

"היעוד" מביא את הידע הרוחני הגבוה, לתכליתיות מעשית יומיומית

מיכאל אסדו - מאסטר רוחני, הילר ומורה רוח בארץ ובעולם כבר ארבעים שנה, מרפא אנשים מקרוב ומרחוק בשיטות ריפוי ייחודיות שפיתח, מחבר את הרוח לגוף, את האור לכלי, ומביא את הידע הגבוה, המזוקק והעדכני ביותר של חוקי הבריאה, חוקי הרוח וחוקי ההתנהלות בעולמנו בשפה נגישה, בגובה העיניים ובצורה מעשית. מגיל צעיר מיכאל אסדו הוא צינור לידע גבוה על חוקי הרוח וטכניקות ריפוי. הוא כמעיין המתגבר דרכו זורם עוד ועוד ידע כל הזמן, ייחודי ושונה שאין כדוגמתו.
"הספר מלמד איך לחשוב כמו הרוח שלך במודעות של עינוג, ואיך להרשות את מה שאתה רוצה". מיכאל אסדו

ים אסדו - מורה רוחנית, נשמה גדולה וגבוהה שנושאת בתוכה את כל הידע על חוקי הבריאה, מעבירה דרכה, מזככת ומוציאה אותו לכל המימדים. היא הגשר בין הידע הגבוה והחכם של מיכאל אסדו - אליכם, הגשר בין העננים לעניינים, בין עולם הרוח לתכליתיות חומרית. ים היא אשתו של מיכאל ושותפתו במרכז מיכאל.
"'הספר 'היעוד' יעזור לך לקלף את הקליפות לאמת הרוחנית שנמצאת בתוכך".
ים אסדו

אם זה מדבר אליך - זה קיים בתוכך

לתיאום ראיון עם מיכאל וים אסדו ניתן לפנות לים אסדו, 052-3800867 או במייל [email protected]

פרטים על הספר:
שם ההוצאה לאור: קונטנטו נאו
מחיר קטלוגי: 101 ש"ח
מספר עמודים: 376 עמ'
תאריך הוצאה לאור: מרץ 2019

לפרטים נוספים ניתן לפנות ל- קונטנטו נאו הוצאה לאור - ContentoNow.