הודעה לעיתונות

OnMiners מפיצה את המכונות לכריית מטבעות קריפטו האנדותרמיות הראשונות

לוכסמבורג / / 12 במרץ, 2019:ACCESSWIRE

OnMiners S.A (www.OnMiners.com) זכתה לאחרונה לכבוד להיות החברה הראשונה אי פעם שהציגה מגוון יוצא דופן של מכונות לכריית מטבעות קריפטו אנדותרמיות. OnMiners, צוות של משקיעים שפועלים להפיכת הכרייה של מטבעות קריפטו לפשוטה ורווחית, הציגה שלוש מכונות כרייה מאוד יעילות שמשתמשות בטכנולוגיה הכי חדישה של שבבים אנדותרמיים. כל אחד מהמוצרים האלה מציע את קצבי הגיבוב הגדולים ביותר שקיימים בשוק תוך מזעור צריכת החשמל והיצירה של חום ורעש.

שלוש מכונות הכרייה של OnMiners, שנקראות On2U, On4U ו-OnTower, יכולות לכרות ביטקוין, לייטקוין, אתריום, מונרו, דאש וזי-קאש. המשתמשים יכולים להתחיל מייד לכרות את המטבעות שהם מעדיפים כי כל המכונות מוגדרות מראש וצריך רק לחבר אותן לחשמל. התכונה הכי חשובה של מכונות הכרייה האלה היא טיבן האנדותרמי. שלא כמו כל מוצר דומה אחר בשוק, מכונות הכרייה האלה סופגות אנרגיית חום מהסביבה במקום לפלוט אותה. זה מבטיח שצריכת האנרגיה של המכונות נמוכה באופן שאין דומה לו.

להלן מצוינים קצבי הגיבוב של המוצרים בכריית מטבעות שונים.

On2U: 140 TH/s לביטקוין, 38 GH/s ללייטקוין, 5 GH/s לאתריום, 230 KH/s למונרו, 1.3 TH/s לדאש ו-1.1 MH/s
On4U: 270 TH/s לביטקוין, 75 GH/s ללייטקוין, 9 GH/s לאתריום, 450 KH/s למונרו, 2.5 TH/s לדאש ו-2.1 MH/s
OnTower: 1620 TH/s לביטקוין, 450 GH/s ללייטקוין, 54 GH/s לאתריום, 2700 KH/s למונרו, 15 TH/s לדאש ו-12.6 MH/s

כל מכונות הכרייה מתוצרת OnMiners מסופקות לכל העולם פרט למדינות באזור המלחמה. המוצרים האלה תואמים לשקעים אוניברסליים 110v-240v ומגיעים עם אחריות לשנה אחת מהיצרן. כדי להפחית רעש,OnMiners השתמשה במערכת הקירור באמצעות אוויר ללא רעש הקניינית של החברה.
"עם קצבי עוצמת גיבוב שלא היו מעולם בעבר, אנחנו מאוד בטוחים שלמכונות הכרייה שלנו תהיה השפעה שתשנה את המצב בשוק", אמר היסאו סאיטו, מנכ"ל OnMiners.

למידע נוסף על OnMiners והמוצרים שלה, בקרו בבקשה באתר https://www.onminers.com/

אודות

OnMiners היא חברה שהוקמה על ידי קבוצה של משקיעים שהשקיעו בדור החדש של שבבים רב אלגוריתמיים אנדותרמיים. המטרה שלהם היא לספק מכונות לכריית מטבעות קריפטו שהן רבות עוצמה, אבל יש להן צריכת חשמל נמוכה. באמצעות שימוש בטכנולוגיה של השבב האנדותרמי, OnMiners מציעה מגוון מקיף של מכונות כרייה שקל להתקין אותן, פולטות פחות חום בהשוואה לאחרות וחוסכות למשתמשים בהוצאות על אנרגיה.

אשת קשר:
Lucie Weber
[email protected]
+352 27 86 12 84
מקור: OnMiners S.A

*** הידיעה מופצת בעולם על ידי חברת התקשורת הבינלאומית ACCESSWIRE

לפרטים נוספים: נוי תקשורת 03-6026026 זהר 052-2641769

לפרטים נוספים ניתן לפנות ל- נוי תקשורת.