הודעה לעיתונות

ניוסטאר מצוינת כמובילה בדוח מניעת DDoS הכלל עולמי של IDC MarketScape

ניוסטאר זכתה להכרה על התכונות, הפונקציונליות, הזיהוי וטכניקות ההפחתה המתקדמים שלה

לונדון, 12 במרץ 2019, (BUSINESS WIRE) :

Neustar®, Inc., ספקית אמינה ניטרלית של שירותי מידע בזמן אמת, הודיעה היום שהיא צוינה כמובילה בהערכת הספקים IDC MarketScape: Worldwide DDoS Prevention Solutions 2018- 2019 Vendor Assessment (DOC # US43699318 March 2019). במובאה שפורסמה, התכונות, הפונקציונליות, הזיהוי וטכניקות ההפחתה המתקדמים של ניוסטאר צוינו כולם כחוזקות בתחום ה-DDoS.

IDC MarketScape הוא הכלי להערכת ספקים הראשון במעלה של הענף, שמספק הערכות מעמיקות כמותיות ואיכותיות על שוקי הטכנולוגיה של ספקי ICT במגוון רחב של שוקי טכנולוגיה. לדברי IDC, הדוח מבוסס על קבוצה מאוזנת של קריטריונים שמובילים להצלחה בשוק של ספק ה-ICT - בלי לתת משקל יתר לפונקציונליות של ההיצע או לגודל החברה.

"אנחנו שמחים להיחשב כמובילים של IDC MarketScape בתחום של מניעת DDoS", אמר שאילש שוקלה, המנהל הכללי של פתרונות האבטחה של ניוסטאר. "ניוסטאר משגשגת על ידי הספקת תיק רחב של יישוב זהויות הוליסטי ואסטרטגיות הפחתה שאין שני להן כדי להגן על הנכסים הדיגיטליים החיוניים של עסקים ולקוחות", המשיך.

שוקלה ממשיך: "המוצרים והשירותים של ניוסטאר מנצלים בינה בזמן אמת המבוססת על ניתוח של תעבורה, התנהגות וזהות כדי לקבוע פעילות, הקשר וכוונה. על סמך אלה, מתקבלות החלטות בנוגע לסוג ולרמת ההגנה שצריך לספק. כשהתקפות DDoS ממשיכות לעשות שמות ולהציב אתגרים משמעותיים ברחבי העולם, אנחנו מחויבים ליצור את החידושים האחרונים באבטחה כדי להגן על ארגונים".

"פתרון ההגנה מפני DDoS של ניוסטאר מציע הפחתת DDoS של 10+Tbps, והופך אותו לאחת מרשתות ניקוי הנתונים הייעודיות הגדולות ביותר בעולם", אמרה מרתה וסקז, אנליסטית מחקר בכירה ב-IDC. "כאנליסטים, אנחנו יודעים כמה זה חשוב שיש גישה לטכניקות ההפחתה הטובות ביותר, לטכנולוגיות ההגנה מגוונות הספקים הכי חזקות, וגם לניתוחים הכי מתקדמים שקיימים כיום. ניוסטאר מספקת ללקוחות שלה את המשאבים והביטחון שנחוצים כדי להבטיח שנתונים ותשתיות מוגנים כל הזמן מפני התקפות DDoS מכל סוג או גודל".

SiteProtect NG™,, חלק מחבילת פתרונות האבטחה של ניוסטאר, מתנתק מהמסורת של תכנון הפחתת DDoS שמשתמשת בכמות גדולה של מרכזי ניקוי קטנים עם מספר קטן יותר של אתרים מאוד מבוצרים ומאוד מחוברים. הרשת של SiteProtect NG פרסה צמתים גדולים בקנה מידה מלא, כל אחד מהם עם יכולת ניקוי של טרה-בייטים בצפון אמריקה, אירופה ואסיה, דרום אמריקה, אפריקה, אוסטרליה והודו.
עותק חינם של הערכת הספקים The IDC MarketScape: Worldwide DDoS Prevention Solutions 2018- 2019 Vendor Assessment זמין כאן.

אודות ניוסטאר
ניוסטאר בע"מ היא ספקית שירותי מידע גלובלית מובילה שמניעה את העולם המחובר קדימה באמצעות יישוב זהויות אמין. בהיותה חברה שבנויה על בסיס של עיצוב לפרטיות, החברות הגדולות ביותר בעולם סומכות על ניוסטאר שתעזור לפתח ולהנחות את העסק שלהם ולהגן עליו באמצעות ההבנה הכי מלאה איך לחבר אנשים, מקומות ודברים. מערכת הזהויות הייחודית, המדויקת ובזמן אמת של ניוסטאר, שמאומתת כל הזמן באמצעות מיליארדי טרנזקציות, מאפשרת ללקוחותינו לקבל החלטות קריטיות בכל הצרכים הארגוניים שלהם. למידע נוסף, בקרו באתר https://www.home.neustar.

אודות IDC MarketScape: מודל ניתוח הספקים של IDC MarketScape מיועד לספק סקירה כללית של ההתאמה התחרותית של ספקי ICT (טכנולוגיית המידע והתקשורת) בשוק נתון. מתודולוגיית המחקר משתמשת במתודולוגיית ניקוד מדוקדקת המבוססת על קריטריונים איכותיים וגם כמותיים כשהתוצאה היא איור גרפי אחד של המעמד של כל אחד מהספקים בשוק נתון. IDC MarketScape מספקת מסגרת ברורה שבה אפשר להשוות באופן בעל משמעות את היצע המוצרים והשירותים, היכולות והאסטרטגיות וגורמי ההצלחה בשוק הנוכחיים והעתידיים של ספקי מחשוב ותקשורת. המסגרת גם נותנת לקונים של טכנולוגיות הערכה של 360 מעלות של החוזקות והחולשות של ספקים נוכחיים ופוטנציאליים.

אנשי קשר
Hotwire for Neustar
Jenny Morris
[email protected]
02076088364

צפו בהודעה הזאת במקור בשפה האנגלית באינטרנט בכתובת:
http://www.businesswire.com/news/home/20190312005085/en

*** הידיעה מופצת בעולם על ידי חברת התקשורת הבינלאומית Business Wire

לפרטים נוספים: נוי תקשורת 03-6026026 זהר 052-2641769

לפרטים נוספים ניתן לפנות ל- נוי תקשורת.