מפרסם: דיוניסוס יחסי ציבור
תאריך: 14/03/2019 16:41
נושא: מחול
צילום: שמעון בוקשטיין
צילום: שמעון בוקשטיין
הודעה לעיתונות

יחסים רוסיים, אמריקאים, צרפתים וישראלים על הבמה בירושלים

המופע "?Not a Couple/לא זוג?" של הכוריאוגרפית מיה פופובה יעמוד במרכז "בינינו": ערב יצירות בנושא יחסים בזוגיות במסגרת פסטיבל ירושלים לאמנויות.

הכוריאוגרפית שעלתה לישראל מרוסיה דרך ארצות הברית, הקימה לאחרונה קבוצת מחול המורכבת מרקדנים ואנשי ארט מרוסיה, אמריקה צרפת וישראל.

הלהקה "Con-Calore" תציג בקרוב מופע נוסף בפסטיבל מחול שלם.

בכורה: יום א, ה-7 באפריל, פסטיבל ירושלים לאמנויות, מרכז ג'ראר בכר בשעה 20:30

המופע ?Not a Couple / לא זוג? של קבוצת המחול קונקאלור הוא מיצג כוריאוגרפי רדיקלי מחודש המעיד על הקושי והיופי הנכרכים יחד לכדי מערכת יחסים. המופע טווה מציאות לצד פנטזיה, במטרה לגעת במקורותיו של סיפור הזיווג המסתורי, השונה באופן דרמטי ומעורר השראה מהסיפור שאנו מאמצים על מערכות יחסים בדרך כלל.

שני בני זוג, במערכת יחסים שהעניין בה אבד, מחוברים יחד בתחושה של גורל משותף. את דרכם המשותפת הם מוצאים בתנועה של רגשות מעורבים, הם מבקשים לדעת על קיום החיים וכינונם דרך יחסים רציפים ומורכבים מתוך גוף ותנועה. הריקוד משקף עבורם תהליך הכשרה ומפנה את תשומת לבם לגוף כארכיון, שדיוקנו מואר על ידי רצף רוחם המשותפת.

קישור לפרומו: https://vimeo.com/245367944

המופע יעלה בבכורה בערב "בינינו" בפסטיבל ירושלים לאמנויות יחד עם ""Pas de Trois" מאת לנה ריקנר. והמופע "דואטים" מאת תמר בנימיני.

קבוצת המחול קונקאלור היא קבוצת מחול ירושלמית המורכבת מרקדנים ואנשי ארט בינלאומיים שבחרו לעלות לישראל ולהשתקע בה, ליצור ולפרוח. רק התחילה וקונקאלור כבר הפכה להיות אחת מקבוצות הריקוד המוערכות והמועדפות על גלריות, פסטיבלי אמנות ומוסדות תרבות ויצירה ישראליים רבים. ביניהם: מוזיאון תל אביב לאמנות, מרכז ז'ראר בכר, הגלריה החדשה, מרכז מחול שלם, תיאטרון הבית, בית מזיא בפסטיבל המחול השנתי של טובי היוצרים הישראליים ועוד.

כוריאוגרפיה: מיה פופובה I רקדנים: אנטון ירטסבה, מיה פופובה I ניהול וארט: מיכל בר-אור

מוזיקה: ג'ובאני סולימה, אוטו סטנלי וואן שפונגל, אומה סומק הפקה מוזיקלית: אלכסיי פולנסקי

מחיר כרטיס: 60 ₪ (50 במכירה מוקדמת).

כרטיסים לרכישה באתר https://tinyurl.com/y2sarvb4

לפרטים נוספים ניתן לפנות ל- דיוניסוס יחסי ציבור.