בריאן קרמודי, סמנכ"ל הטכנולוגיות של INFINIDAT
בריאן קרמודי, סמנכ"ל הטכנולוגיות של INFINIDAT
הודעה לעיתונות

חברת INFINIDAT מכריזה על עדכון תוכנה חדש לפתרון האחסון InfiniBox

עדכון התוכנה החדש ל- InfiniBox מאפשר ללקוחות קונסולידציה רבה יותר לנפחי אחסון, הרחבת ביצועים והגנת מידע מוגברת ועונה על דרישות הלקוחות לתמיכה בפרוטוקול SMB

INFINIDAT, הספקית העצמאית המובילה בשוק לפתרונות אחסון נתונים לארגוני אנטרפרייז, מכריזה על הרחבת יכולות פתרון ה- InfiniBox. הרחבה זאת מאפשרת לארגוני אנטרפרייז יכולת לבצע קונסולידציה לעומסי עבודה רבים יותר ולספק רמה גבוהה יותר של אבטחת מידע. העדכון החדש כולל תמיכה בפרוטוקול SMB של Windows, יכולות נוספות בתחום הגנת המידע, שחזור קבצים באמצעות NFS ושיפורים משמעותיים בביצועים – והכל ללא עלות נוספת ללקוחות.

"הלקוחות שלנו נמצאים במרכזו של כל פתרון ובכל עדכון שאנחנו מספקים. הגרסה החדשה של תוכנה זאת הינה תוצאה של תגובה ישירה למשוב אחרון שקיבלנו מהלקוחות שלנו במהלך כינוס מועצת הלקוחות שלנו בבוסטון, ה- INFINIDAT 2018 Customer Council, ותגובה לשיחות מתמשכות שאנו מנהלים עם השותפים שלנו וצוותי מנהלי הלקוחות," אמר בריאן קרמודי, סמנכ"ל הטכנולוגיות של INFINIDAT. "עם דרישה מתמדת של לקוחות לתמיכה בעומסי עבודה מגוונים והגנה גבוהה יותר למידע, אנחנו מבטיחים ש- InfiniBox ימשיך לספק סט יכולות עשיר עם הזמינות והאמינות הגבוהות ביותר ללקוחותינו".

גרסת התוכנה החדשה מציגה תמיכה בפרוטוקול SMB (מגרסה 2.1 עד 3.11), המאפשרת אינטגרציה נרחבת עם סביבות מבוססות מיקרוסופט ווינדוס ומרחיבה את סט פרוטוקולי הגישה הנתמכים כבר היום בכל מערכות Infinibox וכוללים בין היתר – FC, ISCSI ו- NFS.

"INFINIDAT הפכה את פתרון אחסון הנתונים שלה, המטפל במידע בקנה מידה של פטה-בייט, לנגיש עוד יותר הודות לתמיכה מורחבת בפרוטוקולי תקשורת," אמר נד פייל, מנהל תכנה ראשי ב- Microsoft Windows Server High Availability and Storage. "אנחנו שמחים לצרף אותה בברכה ל- SMB אקוסיסטם ומצפים לראות את הערך שתביא התמיכה המורחבת בפרוטוקול ללקוחות המשותפים שלנו".

העדכון האחרון מרחיב גם את יכולות הגנת המידע המתקדמות המיושמות בפתרון באמצעות מנגנון ניהול הסנאפשוטים, ה- InfiniSnap. במסגרת העדכון, לקוחות יכולים לממש מדיניות של שמירה מפני מחיקה בעת יצירת העתקי סנאפשוטים לכל הישויות הנתמכות בפתרון (consistency groups, volumes ו- file systems). יכולת זו (הנקראת גם immutable snaps) מקנה לארגונים כלי נוסף להגנה על מידע ארגוני מפני נוזקות וכופרות. בנוסף, העדכון כולל "ספריית סנאפשוטים" (Snapshot Directory) לשחזור מידע באופן עצמאי. משתמשי קצה יכולים בקלות לחפש, לבחור ולשחזר קבצים שנמחקו או שונו בטעות, ללא סיוע.

בנוסף ליכולות הגנת המידע הנוספות, עדכון תוכנה זה גם מספק עליה של 30% בביצועים במונחי IOPS ועליה של 22% בקצב ההעברה. InfiniBox כעת מספק יותר מ- 1.3 מיליון IOPS, קצב העברה של עד 15.2 GB/s וצמצום נוסף בזמן האחזור.

זמינות
שיפורי הגנת המידע והביצועים של InfiniBox זמינים היום לכלל השוק. לקוחות קיימים יוכלו לבצע שדרוג ללא שיבוש וללא עלות נוספת לרישיון. תמיכה בפרוטוקול SMB זמינה בתחילה במודלים ל- InfiniBox חדש שמוטמע ותהיה זמינה לכלל השוק ברבעון השני של 2019.

לפרטים נוספים ניתן לפנות ל- קו ישיר יחסי ציבור.