הודעה לעיתונות

מאבדים את הצפון? מחלבת יטבתה ומועצת חבל אילות שמות את הדרום על המפה!

לראשונה בעולם המצאנו מדרם – מכשיר המורה על הדרום

לקראת חופשת הפסח, כשהילדים בבית ויש זמן לבילוי משפחתי אין כמו להגיע לטייל, לנפוש וליהנות בערבה הדרומית.

כחלק ממהלך אסטרטגי שהוא שיתוף פעולה בין מחלבת יטבתה לחברה הכלכלית- מועצה אזורית חבל אילות, אנו משיקים לראשונה בעולם את ה"מדרם" – מכשיר לקביעת הדרום – כמו מצפן רק דרומה!

כחלק מהמהלך יושקו ערכות הכוללת את שוקו יטבתה, מדרם ומפה של דרום הארץ עם סימון אטרקציות ומקומות מרכזיים, וכן אתר תוכן המכיל את כל האטרקציות בערבה הדרומית בהתאמה אישית. גולשי האתר יוכלו להגדיר את סוג הבילוי בו הם חפצים ולקבל מגוון הצעות מותאמות אישית לבילויים, מסלולים, אטרקציות ומסעדות בערבה הדרומית. המגיעים עם המדרם לאטרקציות בשטחי הערבה הדרומית ייהנו ממגוון הטבות.

את ערכות המדרם ניתן יהיה להשיג בחנויות הנוחות "אלונית" במתחמי התדלוק והמסחר של דור אלון ברחבי הדרום, בשבועות הקרובים.

רם סרוגו, מנכ"ל מחלבת יטבתה: "כמותג הנושא את שם הקיבוץ בו אנו מייצרים, מחלבת יטבתה רואה עצמה מחויבת למינוף הערבה כיעד אטרקטיבי בעייני הציבור ורואה בחיבור למועצה המקומית שותפות הדדית ארוכת טווח".

בין האטרקציות:

פארק יטבתה

פארק חווייתי, פונדק דרכים, סיור "בדרך השוקו", מסעדה וסדנאות גלידה

השוקו היחיד שיש לו מרכז מבקרים – פארק בו ארבעה מבנים המתארים את סיפור המחלבה, הקיבוץ, המדבר והאנרגיה המתחדשת. חוויה אינטראקטיבית לכל המשפחה

עם חצר פעילה הכוללת התנסות בחליבה, חיפוש שיני דינוזאור, פארק חבלים ומזרקות מים מרעננות. פארק יטבתה החדש צמוד לפונדק יטבתה.

054-9798491 | 08-6357449 www.yotvatapark.co.il

חניון יעלים - צומת יטבתה

חוויית אירוח באוהלים. חניון לילה ללינת שטח וקמפינג לקבוצות, כולל אוהלי לינה

גדולים , מקלחות ושירותים.

[email protected] | 08-6330399

פארק הצפרות

מסתורי צפרים, תחנת טיבוע וסלולים. שבילי הליכה ורכיבת אופניים בינות פינות מסתור לצפרים ,ואגם מלאכותי המשמש ״ תחנת תדלוק״ לציפורים נודדות. סיורים מודרכים והפנינג בעונות הנדידה.

[email protected] | 08-6332331 | 050-7671290

נאות סמדר

בית אומנויות, יקב, חדרי אירוח ומסעדה. פנטזיה במדבר, בית האומנויות: בתי מלאכה, מרפסת, תצפית, חנות מתנות של יצירות האומנים, סרט קצר, יקב, בוטיק אורגני המייצר יינות וליקרים, חדרי אירוח בבנייה אקולוגית בנוף מדברי, קפה, מסעדת גן וחנות מוצרים

אורגניים תוצרת המקום.

054-9798885 | 054-9798966 www.neot-semadar.com

לפרטים נוספים ניתן לפנות ל- רן רהב תקשורת ויחסי ציבור.