הודעה לעיתונות

Corsair Infrastructure Partners מודיעה על השקעות לטווח ארוך של HarbourVest Partners

HarbourVest משקיעה בשלוש קרנות בניהול CIP שמתמקדות בתשתיות תחבורה

ניו יורק, 20 במרץ 2019, (BUSINESS WIRE):

Corsair Infrastructure Partners (“CIP”), עסק ההשקעות בתשתיות גלובליות של Corsair Capital (“Corsair”), הודיעה היום ש-HarbourVest Partners (“HarbourVest”), משקיעה מוסדית מובילה שפעילה בסוגי נכסים ואזורים ג"ג רבים, השקיעה בשלוש קרנות חדשות בניהול CIP שהוקמו כדי להשקיע הון במגזרי התעופה, נמלים ודרכים.

מוקדם יותר השנה, הקרנות החדשות של CIP סגרו את הרכישות של החזקות מניות בשלוש חברות פלטפורמה - Vantage Airport Group שמפתחת שדות תעופה, חברת הסוורות האוסטרלית DP World Australia ו-Itínere Infraestructuras הספרדית שמפעילה דרכי אגרה -- מבעלי מניות שונים שמכרו ביניהם Gateway Infrastructure Investments, אמצעי ותיק בניהול CIP. ההשקעה של HarbourVest מגיעה ממאגר לטווח ארוך של הון מוסדי שמיועד לתמיכה בחברות שתומכות בהשקעות בתשתית כמו CIP, ותמלא תפקיד חשוב בביצוע של אסטרטגיות הצמיחה של CIP בכל שלוש הפלטפורמות.

הארי ר. רג'אן, המנהל הכללי של Corsair והמנהל של CIP, אמר: "אנחנו נרגשים לקבל את פניה של HarbourVest כמשקיעה מובילה בקרנות החדשות שלנו. ל-HarbourVest יש מוניטין חזק והיא הפגינה היסטוריה של עבודה עם שותפים כלליים בתחום התשתיות, ואנחנו מצפים לקשרים ארוכים ומועילים".
קווין וורן-שינדל, מנהל כללי של HarbourVest, אמר: "אנחנו נרגשים להיות שותפים של Corsair בהשקעה הזאת כי אנחנו מאמינים שהתיק של נכסי תשתיות באיכות גבוהה שמנהל צוות מקצועני ההשקעות המנוסים של Corsair מהווה השקעה אטרקטיבית באסטרטגיית התשתיות של HarbourVest. אנחנו מצפים לעבודה עם Corsair וצוותי ההנהלה כדי להמשיך להגדיל את ההשקעות בכל אחת מהפלטפורמות על פני אופק ארוך טווח".

אודות Corsair Capital ו-Corsair Infrastructure Partners

Corsair Capital, שהוקמה ב-1992, היא משקיעה מומחית גלובלית מובילה. ל-Corsair יש פלטפורמת השקעות פרטיות מאוד מוערכת שהשקיעה בכמעט כל תת המגזרים של ענף השירותים הפיננסיים כולל ניהול עושר ונכסים, תשלומים וטכנולוגיות פיננסיות, שירותים, ביטוח ובנקאות ופיננסים מיוחדים. מאז הקמתה החברה הובילה או הובילה במשותף השקעות פרטיות ב-8 מיליארד דולר. לחברה יש גם עסק גלובלי של תמיכה בהשקעות וניהול השקעות בתשתיות, Corsair Infrastructure Partners, שהוקם ב-2015 ומנהל קרן תשתיות של 2.9 מיליארד דולר. למידע נוסף על Corsair Infrastructure Partners, בקרו בבקשה באתר www.corsair-infrastructure.com.

אודות HarbourVest Partners

HarbourVest היא מומחית עצמאית גלובלית בהשקעות בשווקים פרטיים עם 36 שנות ניסיון ונכסים מנוהלים של יותר מ-58 מיליארד דולר נכון ל-31 בדצמבר 2018. הפלטפורמה הגלובלית החזקה של החברה מציעה ללקוחות הזדמנויות השקעה באמצעות השקעות ראשוניות בקרנות, השקעות משניות והשקעות משותפות ישירות בקרנות מעורבות או בחשבונות שמנוהלים בנפרד. ל-HarbourVest יש יותר מ-500 עובדים, כולל יותר מ-100 מקצועני השקעות באסיה, אירופה והאמריקות. הצוות הגלובלי הזה השקיע יותר מ-35 מיליארד דולר בקרנות חדשות שהוקמו, השלים רכישות משניות ביותר מ-19 מיליארד דולר והשקיע יותר מ-9 מיליארד דולר ישירות בחברות פועלות. באמצעות השותפות עם HarbourVest, יש ללקוחות גישה לפתרונות מותאמים אישית, קשרים ארוכי טווח, תובנות לפעולה ותוצאות מוכחות.

אנשי קשר
מדיה:
Sard Verbinnen & Co
Matt Benson / David Millar / Danya Al-Qattan, +1 212-687-8080
Conrad Harrington, +44 20 7467 1050

מקור: Corsair Infrastructure Partners

צפו בהודעה הזאת במקור בשפה האנגלית באינטרנט בכתובת:
http://www.businesswire.com/news/home/20190320005503/en

*** הידיעה מופצת בעולם על ידי חברת התקשורת הבינלאומית Business Wire

לפרטים נוספים: נוי תקשורת 03-6026026 זהר 052-2641769

לפרטים נוספים ניתן לפנות ל- נוי תקשורת.