משמאל לימין: תות שני, המנכ"לית של x365, נדב דנקנר, המנכ"ל והמייסד של InboundJunction (צילום: InboundJunction)
משמאל לימין: תות שני, המנכ"לית של x365, נדב דנקנר, המנכ"ל והמייסד של InboundJunction (צילום: InboundJunction)
BUSINESS WIRE LOGO
BUSINESS WIRE LOGO
הודעה לעיתונות

InboundJunction מצטרפת לתוכנית ההתרחבות 365x (שנתמכת על ידי מיקרוסופט) כשותפת שיווק

סוכנות השיווק תספק שירותי ייעוץ במנטורינג ושיווק להזנקים המשתתפים

תל אביב, 21 במרץ 2019, (BUSINESS WIRE):

סוכנות השיווק והמקוון ויחסי הציבור InboundJunction הצטרפה רשמית למאיץ ההזנקים שנתמך על ידי מיקרוסופט 365x כשותפה של התוכנית. התפקיד יאפשר ל-InboundJunction לנצל את שנות הניסיון הרבות שלה בתחום השיווק הדיגיטלי כדי להעניק מנטורינג למשתתפי 365x ולעזור להזנקים המבטיחים האלה להגיע למלוא הפוטנציאל שלהם. חוץ מהתמקדות בשיפור הנוכחות הדיגיטלית של ההזנקים האלה בתחומים של שיווק תוכן, יחסי ציבור, מיטוב למנועי חיפוש (SEO), פיתוח מובילות מחשבה של מנהלים והנהגת טכניקות לשיווק ביצועים, InboundJunction תעלה את המודעות לקראת האתגרים שעומדים בפני ההתרחבות של ההזנקים.

365x, שמופעלת על ידי Sarona Ventures ונמצאת בכפר סבא, ישראל, היא תוכנית התרחבות של שישה חודשים שמיועדת לחברות שעוסקות בתוכנה ובאינטרנט של הדברים. חוץ ממתן הדרכה, נטוורקינג ותמיכה כספית, InboundJunction מציעה שירותי קואצ'ינג שנותנים מנהלים בכירים, יזמים ומנטורים של פיתוח עסקי מובילים. המטרה של הפלטפורמה הזאת היא לעזור להחדיר את המקצועיות והבגרות שנחוצות כדי לפנות ללקוחות בינ"ל באמצעות ערוצי הפצה שפותחים השותפים האסטרטגיים של התוכנית. התוכנית מיועדת לחברות שיש להן הכנסות שרוצות להתרחב גלובלית.

קבוצת ההזנקים האחרונה שעומדת להצטרף להתרחבות תקבל הזדמנות נהדרת להתמשק עם שותפים אסטרטגיים ראויים לציון שכוללים את Microsoft, The Prodware Group ו-Tech Data Corporation. כל אחד מהשותפים האלה פותח גישה לשוקים שכבר קיימים שלהם באמצעות תשתית טכנית, מכירות ושיווק כדי לעזור למשתתפי התוכנית להרחיב את הפתרונות שלהם ולהגיע לשוק המטרה הרחב ביותר האפשרי. בסופו של דבר, המטרה היא להכין את ההזנקים האלה באמצעות אסטרטגיות הגעה לשוק תוך הנחת היסוד לסבבי גיוס כספים סדרה A אחרי סיום התוכנית.

בנוסף לפעילויות שוטפות, 365x פועלת להרחבת הנוכחות שלה מעבר לישראל, ותרה באופן פעיל אחר מקומות חדשים להתרחבות. ל-365x יש גם שורשים עמוקים בסצנת ההזנקים הישראלית, כולל קשרים עם חברות הון סיכון חשובות. אחד הקשרים החשובים של המאיץ הוא הקשר שלו עם Sarona Ventures שבה המנכ"לית תות שני משמשת כשותפה וסגנית נשיא לפיתוח עסקי.

Toot Shani, תות שני, המנכ"לית של 365x, מדגישה: "השותפים שלנו שותפים לאותו חזון שלנו לתמוך בחברות הזנק בהרחבת העסק שלהן ובניית עסקים גלובליים. אנחנו שמחים לקבל את InboundJunction כשותפה חשובה שמצטרפת למשפחה שלנו".

InboundJunction תשתתף בתוכנית ההרחבה באמצעות סדרה של סדנאות, מנטורינג אחד על אחד ושירותי ייעוץ בשיווק שמיועדים לעזור להזנקים המשתתפים לטפח נוכחות דיגיטלית חזקה. לדברי מנכ"ל InboundJunction נדב דנקנר, "אנחנו שמחים להיות חלק מהתוכנית 365x כי היא נותנת לנו הזדמנות להחזיר לסביבת ההזנקים שהיה לה חלק חשוב בהצלחה שלנו".

בנוסף, דנקנר מוסיף: "אנחנו מאמינים שאנחנו יכולים לתת הרבה ולספק ערך באמצעות שנות הניסיון הרבות שלנו בתחום, ואנחנו מאוד נרגשים להתחיל את עבודתנו עם 365x והשותפים האסטרטגיים הראויים לציון שלה. מבחינת InboundJunction, המשמעות היא להיות בחדשנות והשיבוש מהשלב הראשון וגם לתת הדרכה רבת ערך לדור הבא של יזמים שמפלסים את דרכם בתעשיית הטכנולוגיה הגלובלית שגדלה כל הזמן".

אודות InboundJunction

InboundJunction היא קבוצת שיווק מקיפה שמציעה מגוון של שירותי יחסי ציבור, שיווק תוכן ומיטוב למנועי חיפוש. החברה מספקת ללקוחות פתרונות בתחומים הבאים: ניהול מוניטין, פיתוח מובילות מחשבה של מנהלים, שיווק ואסטרטגיה של תוכן, שיווק למשפיעים, מיטוב למנועי חיפוש, ועוד. עם רשימת לקוחות שכוללת חברות גדולות כמו HubSpot, Payoneer, AppsFlyer, BigCommerce, WalkMe ורבות אחרות. InboundJunction משלבת שנים של ניסיון ומומחיות כדי למצב לקוחות כסמכות המובילה בענף שלהם.

אודות 365x

365x היא תוכנית התרחבות שנוצרה על ידי Sarona Partners, סביבת צמיחה בינ"ל לחברות הזנק. התוכנית הזאת מוקדשת להזנקי תוכנה והאינטרנט של הדברים מעולים שהשיגו אחיזה ראשונה ומעוניינים להרחיב את העסק שלהם בחו"ל. היא נתמכת בעיקר על ידי Prodware Group, Techdata Corp. ו-Microsoft Corp.

אנשי קשר
For InboundJunction
[email protected]
Nadav Dakner
+972 545 464 238
+972 545 464 238
For 365x
[email protected]

מקור: InboundJunction

גלריית מולטימדיה חכמה

משמאל לימין: תות שני, המנכ"לית של x365, נדב דנקנר, המנכ"ל והמייסד של InboundJunction (צילום: InboundJunction)

צפו בהודעה הזאת ובמולטימדיה במקור בשפה האנגלית באינטרנט בכתובת:
http://www.businesswire.com/news/home/20190321005510/en

*** הידיעה מופצת בעולם על ידי חברת התקשורת הבינלאומית Business Wire

לפרטים נוספים: נוי תקשורת 03-6026026 זהר 052-2641769

לפרטים נוספים ניתן לפנות ל- נוי תקשורת.