עמיר פיסלויץ, מנכ"ל אינסנטיבס סולושנס
עמיר פיסלויץ, מנכ"ל אינסנטיבס סולושנס
Incentives Solutions Logo
Incentives Solutions Logo
לוגו קרסו מוטורס
לוגו קרסו מוטורס
הודעה לעיתונות

Incentives Solutions חתמה הסכם עם קרסו לשדרוג הפלטפורמה שלה ל JOOPY – Hybrid

המערכת החדשה מגבירה באופן משמעותי את מעורבות אנשי המבירות בתהליכי המכירה והתוצאות העסקיות

Incentives Solutions הישראלית מסיימת בימים אלו שדרוג של הפלטפורמה הישנה לפלטפורמה החדשה JOOPY Hybrid, בקרסו מוטורס. היקף העסקה לא נמסר, אולם מוערך במאות אלפי שקלים.

קרסו מוטורס משתמשת כבר מספר שנים בפלטופרמה של חברת Incentives Solutions, לתגמול ותמרוץ אנשי מכירות.
קרסו מוטורס בחרה לשדרג את המערכת הנוכחית לפלטופרמה החדשה, JOOPY Hybrid, לאור הנסיון החיובי והטוב, אשר היה קיים בחברה וכן כדי להגביר באופן משמעותי את המעורבות של אנשי המכירות ועובדים נוספים ביעדיה העסקיים של החברה.

המערכת שהוטמעה בתוך חודשים ספורים מאפשרת לארגונים כמו קרסו מוטורס, אשר השתמשו במערכת Incentives Solutions מהדור הקודם, לשפר את מעורבות העובדים בתהליכי המכירה והשירות דרך שורה של יכולות כמו: אפליקציית המובייל 'Go JOOPY', פורטל ייעודי לעובדים המציג מידע תחרותי בין העובדים וכן בין צוותי חנויות וניהול תקשורת ישירה ואפקטיבית מול העובדים. כלים ויכולות אלו נותנים לאנשי מכירות ולעובדים שקיפות מלאה על הביצועים והתשלומים האישיים והמעודכנים ביותר, הפצת דוחו"ת למנהלים דרך האימייל ובקרה טובה יותר על תקציב התמריצים והבונוסים. לאור הנסיון החיובי שנצבר בקרסו מוטורס הורחבה אוכלוסיית העובדים המשתמשים במערכת גם למוסכים וכן לזכיינים חיצוניים.

יהודה דוד, מנהל המחלקה הכלכלית בקרסו : "המערכת החדשה מאפשרת לנו להעמיק ולשפר את מעורבות העובדים בתהליכי המכירה והשירות, לייצר תהליכי מצוינות דרך שמוש משמעותי ביכולות התחרות ובאפליקציית המובייל Go JOOPY. אנחנו חווים עלייה משמעותית בשימוש ובכניסה למערכת ע"י אנשי המכירות והעובדים, ואין לנו ספק שאלו תהליכים שיביאו לשיפור נוסף בתוצאות העסקיות."

עמיר פיסלויץ, מנכ"ל אינסנטיבס סולושנס: " אנחנו גאים על האמון המתמשך של קרסו מוטורס בחברת Incentives Solutions וכן בהערכה ובנסיון החיובי כלפי הפלטורמה החדשה .JOOPY – Hybrid אני רוצה להודות באופן מיוחד לצוות המחלקה הכלכלית בקרסו מוטורס בראשותו של מר יהודה דוד ולמנהלת המערכת, הכלכלנית נועה למברסקי. שתוף הפעולה המלא לו זכינו, בהטמעת המערכת, הוא ייחודי ומשמעותי מאד להצלחת המערכת והעלייה בשימושיות בקרב אנשי המכירות והשירות בקרסו. אני שמח שלקוחות ותיקים שלנו, כמו קרסו מוטורס, רואים את הערכים המוספים שהם מקבלים במעבר לדור החדש של המערכת שלנו ומצליחים לבצע את המעבר וההטמעה תוך זמן קצר. "

קרסו מוטורס הינה יבואנית הרכב המובילה בישראל וחלק מקבוצת קרסו בע"מ. קרסו משווקים בישראל את מותג רנו (רכבים פרטים ומסחריים) , מותג ניסאן (רכבים פרטיים ומסחריים) ואת מותג היוקרה מבית ניסאן אינפיניטי. הפעילות מתבצעת באמצעות רשת של כ – 25 סוכנויות מכירה ברחבי הארץ. כ"כ כוללת הפעילות ענף טרייד אין, מחלקת ציי רכב, פתרונות מימון ובטוחים לרכב באמצעות חברת הבת "קרסו סוכנות לביטוח בע"מ" וכן מערך שירות מתקדם באמצעות רשת של 34 מרכזי שירות מורשים ברחבי הארץ.

Incentives Solutions הינה חברה טכנולוגית בתחום הגברת המכירות, וחשוב תמריצים, בונוסים ושכר עדוד. מוצר התוכנה שפיתחה החברה, JOOPY , מאפשר ניתוח מעמיק של נתוני המכירה והביצוע של עובדי החברה מדרגת העובד ועד המנהל. ניתוח זה מאפשר ללקוחות החברה להשיג בקרה אפקטיבית על עמידה ביעדי המכירות והבצועים, ולשפר באופן משמעותי את התוצאות העסקיות. מוצר החברה זמין ללקוחותיה ב – Cloud וגם יכול להיות מותקן באתר הלקוח. אפליקציית מובייל, Go JOOPY, מאפשרת לעובדים ולמנהלים שקיפות ויכולות בקרה מתקדמות. לחברה בסיס לקוחות רחב ועל לקוחותיה נמנים חברות כמו: אמדוקס, קוקה קולה, שטראוס, AIG, Entel, סלקום ועוד.

לפרטים נוספים ניתן לפנות ל- טל סופר ייעוץ תקשורתי ויחסי ציבור.