כיתוב תמונה: קירק הייני, שותף מייסד Radicle Growth
כיתוב תמונה: קירק הייני, שותף מייסד Radicle Growth
הודעה לעיתונות

קרן Radicle Growth מסאן דייגו נכנסת להשקעות Seed באג-טק ובפוד-טק הישראלי

Radicle Growth הודיעה על כוונתה להשקיע עד רבע מיליון דולר בסטארט-אפ שינצח בתחרות Radicle Challenge Israel ; הקרן, שמתמחה בהשקעות בשלבים מוקדמים, הוקמה בשיתוף עם חברות בינלאומיות מובילות בתחום: Bayer, DowDuPont, Finistere Ventures ו-OurCrowd הישראלית

בשורה ליזמים הישראליים: קרן Radicle Growth מסאן דיאגו, המתמחה בהשקעות בתחומי האג-טק והפוד-טק ברחבי העולם, הודיעה רשמית על כניסתה לשוק ההיי-טק הישראלי ועל כוונתה לאתר סטארט-אפים ישראלים מבטיחים, להשקיע בהם ולתמוך מקצועית בצמיחתם הטכנולוגית והעסקית. כצעד ראשון הכריזה הקרן על כוונתה להשקיע עד רבע מיליון דולר בחברה ישראלית שתנצח בתחרות Radicle Challenge Israel שתיערך עד 29 באפריל 2019 ושאחריה תבחר הקרן מספר מצומצם של חברות סטארט-אפ ישראליות מהן תבחר להשקיע בחברה אחת בחודשים הקרובים.

התחרות הוכרזה על ידי קירק הייני (Kirk Haney), שותף מייסד של Radicle Growth באירוע שנערך ב- 5.3 ב-Start Up Nation Central, זאת כחלק משיתוף פעולה בין Start Up Nation Central, Radicle ו-OurCrowd. הייני ציין כי התחרות פתוחה לחברות ישראליות בלבד בשלבי Seed ו-Pre-Seed בתחום האג-טק והפוד-טק המחפשות תמיכה בכניסה לשווקים בינלאומיים.

Radicle הוקמה לפני שנתיים כקרן Early Stage בשיתוף פעולה עם כמה מהחברות הבינלאומיות המובילות בתחומים הללו וביניהן: Bayer, Corteva (חטיבת המחקר החקלאי של DowDuPont), Finistere Ventures, ו-OurCrowd הישראלית שמתמחה ומשקיעה בתחומים הללו. על פי המתודולוגיה של הקרן, היא מאתרת חברות צעירות בעלות פוטנציאל באמצעות תחרויות Radicle Challenge שנערכות ברחבי העולם ומשקיעה במנצחת סכום של עד רבע מיליון דולר. עד היום ביצעה החברה אחת עשרה השקעות בשבע חברות שאותרו בשיטה זו ועתה תבחר בחברה ישראלית שתזכה בהשקעה ותקבל תמיכה מקצועית מקיפה.

ג'ון מדבד, מנכ"ל ומייסד OurCrowd אשר השקיעה בקרן Radicle Growth, מסר: "Radicle היא קרן עולמית חשובה בתחומי האג-טק והפוד-טק והיא יכולה לפתוח ליזמים ישראלים נתיב רחב לשוק העולמי. אנו משקיעים בקרן כי אנו מאמינים ששותפים כמו Bayer ו-DowDuPont יכולים לתרום ידע קריטי להצלחתם של סטארט-אפים - וזו אכן בשורה ליזמים מקומיים".

קירק הייני, שותף מייסד Radicle Growth: "כבר בעת הקמת הקרן הצבנו לעצמנו כמטרה להיכנס לשוק הישראלי ולקדם את תחומי האג-טק והפוד-טק. אנו מזהים בישראל חדשנות וצמיחה מואצת, כפי שמעידים נתוני Start Up Nation Central שעל פיהם בחמש השנים האחרונות הושקעו יותר מ-800 מיליון דולר בחברות אג-טק ישראליות וכ-500 חברות פעילות כיום בתחום בישראל. יזמים ישראליים יגלו כי הקרן שלנו לא רק משקיעה בחברות מבטיחות אלא גם מספקת להן אקו-סיסטם שלם של ידע וניסיון חיוניים, זאת באמצעות שותפים מומחים בעלי עוצמה בשוק העולמי, מכוני מחקר ומומחי השקעות שיתמכו ביחד בכניסתם לשוק העולמי. אני מקווה לראות יזמים ישראליים מלהיבים שנוכל לשתף עמם פעולה בקרוב".

יזמים המעוניינים להגיש מועמדות מוזמנים לפנות, עד ה29 באפריל, לאתר:
https://radicle.vc/the-radicle-challenge/

לפרטים נוספים: משרד אורי מאירוביץ' יחסי ציבור, 077-2129988

לפרטים נוספים ניתן לפנות ל- אורי מאירוביץ' יחסי ציבור.