מארק גזית בועידת איפא"ק
מארק גזית בועידת איפא"ק
הודעה לעיתונות

מנכ"ל ThetaRay, מארק גזית, מדגיש את הרגולציה, Fintech והחדשנות בישראל בוועידת איפא"ק 2019

תל אביב, 27 במרץ 2019 – מארק גזית, מנכ"ל ThetaRay הישראלית ריתק את באי ועידת איפא"ק ( (AIPACשנערכה בוושינגטון. גזית שרטט את מפת חדשנות הפינטק הישראלי ועמידתה של ThetaRay בחזית עם הבנקים הגדולים בעולם עם פתרון פורץ דרך המווסת את הרגולציה העולמית מול פשעי הסייבר המממנים טרור, הלבנת הון וסחר בנשים.

ועידת איפא"ק מציגה הדגמות של חידושים ישראליים פורצי דרך, נאומים מרכזיים של מנהיגים אמריקאים וישראלים ופגישות חינוכיות אינטימיות. דוברי השנה כללו את ראש ממשלת ישראל, בנימין נתניהו, סגן נשיא ארה"ב, מייק פנס, מזכיר המדינה מייקל פומפיאו, מנהיג הרוב בסנאט מיטש מק'קונל, המנהיג הדמוקרטי של הסנאט, צ'ארלס שומר, ויו"ר בית הנבחרים, ננסי פלוסי.

"זה כבוד גדול עבורי להוביל את פן החדשנות בפינטק הישראלי לצד כל כך הרבה מנהיגים אמריקאים וישראלים ", אמר גזית. "ועידת איפא"ק היא סמל לשיתוף הפעולה המתמשך בין ישראל לארה"ב במאבק בפעולות טרור בראשות המדינה, בפשע המאורגן ובאיומים הקברנטיים הגלובלים. שותפות זו תהיה מכרעת ותעמוד לצד המוסדות הפיננסיים הממשיכים להיות מוקד לתקיפה על ידי קבוצות פשע ומדינות עויינות. כדי לזהות ולהביס איומים מתקדמים של היום ומחר ידרש שיתוף פעולה אמתי ושינוי דיגיטלי. "

גזית הוא אחד ממומחי האבטחה הקברנטיים המובילים בישראל, עם מוניטין רב שנים בהם שימש כמנהל בכיר ומייסד של כמה חברות סטרט-אפ מוצלחות. לפני שהצטרף ל ThetaRay, כיהן כמנכ"ל נייס סייבר אינטליגנס, ומנכ"ל סקייויז'ן.

לפרטים נוספים ניתן לפנות ל- קו ישיר יחסי ציבור.