טקס מצטייני הדיגיטל צילם ניב קנטור
טקס מצטייני הדיגיטל צילם ניב קנטור
הודעה לעיתונות

אבנר שטראוס בפתיחת Best Digital Awards 2019: הצלחה בתחום החדשנות וביישום טרנספורמציה דיגיטלית ניתנת לחיזוי על בסיס עקרונ

עשרות מנכ"לים, סמנכ"לי חדשנות ודיגיטל, ובכירים מהחברות המובילות במשק השתתפו בכנס מצטייני הדיגיטל Best Digital Awards בהובלת אנשים ומחשבים וחברת הייעוץ האסטרטגי שטראוס אסטרטגיה. האירוע, אותו הנחה פלי הנמר יזם ומנהיג אנשים ומחשבים, מהווה את שיאו של תהליך בן חצי שנה, אשר החל עם קול קורא שהוביל עשרות ארגונים להגיש מועמדות לקבלת אות הערכה על יישום יוצא דופן באיכותו של טרנספורמציה דיגיטלית וחדשנות עסקית בישראל. על כס השיפוט ישבו 7 שופטות, ובראשן ליאת דין-טולדנו, יו"ר ועדת הבחירה - סמנכ"לית דיגיטל, דאטה וחדשנות, בשטראוס אסטרטגיה, יחד עמה דינה נבות סמנכ"לית ומנהלת חטיבת שיווק ופיתוח עסקי של בנק מזרחי-טפחות, טניה טלמון סמנכ"לית דיגיטל, דאטה ופיתוח עסקי של ישראכרט, טוני כהן סמנכ"לית שיווק ודיגיטל של מכבי שירותי בריאות, אורלי שטרן יצחקי סמנכ"לית דיגיטל וחדשנות של מנורה מבטחים, רונית פטר, סמנכ"לית פיתוח מוצרים וחדשנות של מימון ישיר, דפנה גוטשלק סמנכ"לית שיווק ודיגיטל של אמדוקס.
את האירוע פתח אבנר שטראוס, מנכ"ל שטראוס אסטרטגיה, שהציג לקחים ותובנות שנלמדו ממסעות החדשנות והטרנספורמציה הדיגיטלית של תשעה ארגונים מובילים ממגזרים שונים במשק. הדוגמאות שהוצגו המחישו חדשנות פורצת דרך זאת על בסיס ניסיון החברה בליווי 200 הארגונים הגדולים והמובילים במשק בישראל. שטראוס סקר את העקרונות הנכונים לביצוע חדשנות, דרך דוגמאות של חברות Enterprise ישראליות שידעו להמציא את עצמן ואת המודל העסקי שלהן מחדש, ובזמן. בין הדוגמאות להשגת חדשנות פורצת דרך ששטראוס סקר נכללו מקרי המבחן של נטפים, מכבי שירותי בריאות, הראל ביטוח ופיננסים, שטראוס מים מקבוצת שטראוס, בזק בינלאומי, UPS ישראל (OPSI), חיל האוויר הישראלי, אדמה, בנק לאומי (פפר), ועוד.
הדוגמאות השונות המחישו את עקרונות המפתח ליישום ולהובלת תהליכי חדשנות, שגם הובילו להצלחה עסקית ברורה: הכנת השינוי כשהכל עוד מצליח, "השאלת" מודל עסקי וטכנולוגיות מתחומים אחרים, כיצד לייצר חדשנות מהירה לצד המודל הקיים, החשיבות של חדשנות גם בדרך שבה עושים חדשנות, כיצד נכון לייצר ולתפעל שיתופי פעולה ואיך ליישם Mindsourcing, כיצד לנהל חדשנות כתהליך סיסטמתי, מתמיד, בכל רחבי הארגון, הנובע מלמטה, החשיבות של ביצוע והובלת תהליכי תחכים, שיפור וחידוד מתמיד כדרך חיים, החשיבות והמשמעות העצומה של יישום תפישת Employee Obsessed בכדי להצליח במימוש תפישת Customer Obsessed, ועוד.

לפרטים נוספים ניתן לפנות ל- אנשים ומחשבים.