מפרסם: אנשים ומחשבים
תאריך: 02/04/2019 10:17
נושא: טכנולוגיה והייטק
רון קסלר. צילום עדי אביקזר
רון קסלר. צילום עדי אביקזר
אנשים ומחשבים
אנשים ומחשבים
הודעה לעיתונות

מינוי חדש באנשים ומחשבים:

רון קסלר (45) מת"א מונה למנהל הדיגיטל של קבוצת אנשים ומחשבים. במסגרת תפקידו, יהיה קסלר אחראי על חיזוק הנוכחות של אנשים ומחשבים במרחב הדיגיטלי במטרה לכבוש פלטפורמות נוספות. בין היתר, יפתח וינהל קסלר מוצרים חדשים בתחום הדיגיטל שמטרתם מקסום הערך המוסף של הארגון לקהילת –IT .
בארבע השנים האחרונות שימש קסלר כמנהל תחום דיגיטל במפלגת "התנועה" בראשות חברת הכנסת ציפי לבני והיה אמון על גיבוש וניהול אסטרטגיית הדיגיטל של המפלגה והעומדת בראשה, תפקיד אליו הגיע לאחר תקופה בה שימש סגן עורך באתר "אנשים ומחשבים". בתחילת שנות האלפיים מילא את תפקיד דובר הוועד למלחמה באיידס. קסלר בוגר לימודים לתואר ראשון במדעי הרוח: סוציולוגיה ופילוסופיה, אוניברסיטת בר אילן, הנו בעל רקע מקצועי רב באקטואליה, פוליטיקה וניו-מדיה.
"בכוונת הקבוצה להעמיק הנוכחות שלה בפלטפורמות הדיגיטל השונות ובכך להנגיש את התכנים לקהילת ההייטק המקומית בדרך מיטבית. אני משוכנע שניסיונו הרב של קסלר יתרום למינוף פעילותה של הקבוצה", מסר יהודה קונפורטס, עורך ראשי.
קבוצת אנשים ומחשבים נוסדה בשנת 1981 בת”א על ידי הזוג פלי הנמר ודליה פלד, ומשמשת כחברת ייזום והפקת הכנסים המקומיים והבינלאומיים הגדולה בישראל לענף ההיי-טק. כלי התקשורת של הקבוצה כוללים את פורטל החדשות אנשים ומחשבים והניוזלטר היומי Daily Maily הנשלח לאלפי אנשי קהילת ה-IT מידי יום.

לפרטים נוספים ניתן לפנות ל- אנשים ומחשבים.