דדי פרלמוטר
דדי פרלמוטר
הודעה לעיתונות

דדי פרלמוטר לתושבי הפריפריה: "תפסיקו להיות אישה מוכה, הפעם יש לכם אלטרנטיבה, אתם חייבים את זה לעצמכם ולילדים שלכם"

מספר 2 ברשימת גשר לכנסת קורא לתושבי יישובי הספר לקחת אחריות ולהתחשבן עם השלטון. "לא יכול להיות שתושבי הגליל והנגב משלימים עם העובדה שנגזר עליהם לחיות פחות רק בגלל מדיניות כושלת של הממשלה"

"מערכת הבחירות הנוכחית היא מבחן הבגרות של תושבי הפריפריה. אחרי עשרות שנים של הזנחה מצד הממשלה, אתם חייבים להתבגר ולדאוג לעצמם.

במדינת ישראל של שנת 2019 תוחלת החיים בפריפריה נמוכה בארבע שנים בממוצע מאשר במרכז הארץ בשל מערכות בריאות כושלות. לא יכול להיות שאתם תושבי הגליל והנגב משלימים עם העובדה שנגזר עליכם לחיות פחות רק בגלל מדיניות כושלת של הממשלה בשנים האחרונות.

בישראל של 2019 ילדי בית שאן, שלומי, ירוחם ודימונה זוכים למערכת חינוך פחות טובה מזו של הרצליה, ראשון לציון, נתניה וחדרה. רק בגלל מדיניות כושלת של ממשלה שמדברת הרבה ועושה מעט. לא יכול להיות שאתם משלימים עם העובדה שהילדים של תושבי המרכז שווים יותר מהילדים שלכם.

הבחירות האלה הן ההזדמנות של כל אחת ואחד מכם לבוא בחשבון עם מדיניות הממשלה הכושלת בשנים האחרונות. זה פוגע במשפחות שלכם. הגיע הזמן שאתם תושבי הפריפריה תבינו שהממשלה הנוכחית, לא בדיוק דואגת לכם. העובדות בשטח מוכיחות זאת לאורך שנים. תתעוררו.

גשר באה לכנסת לטפל בנושאים החברתיים. אנחנו נפעל לצמצם את הפער הלא הגיוני באיכות החיים. האחריות מוטלת עליכם הבוחרים. הפעם אתם חייבים לבחור אחרת. הדעה הרווחת היא שבדרום ובצפון מתלוננים על המצב הקשה ולבסוף אתם חוזרים ובוחרים באותה הממשלה מחדש. קוראים לזה תסמונת האישה המוכה, שתמיד חוזרת לאותן החלטות ואפילו מגנה על הבעל המכה. תפסיקו להיות אישה מוכה, הפעם יש לכם אלטרנטיבה, אתם חייבים את זה לעצמכם ויותר מזה, לילדים שלכם".

פרלמוטר בן 65, תושב חיפה אב לארבעה וסב לשישה. הוא גדל ברמת גן ובצבא שירת בצנחנים ובמודיעין, מיד אחרי לימודי ההנדסה בטכניון הוא החל לעבוד בחברת אינטל. ב-30 שנותיו בענקית הטכנולוגיה טיפס כמעט עד הקודקוד. לפני חמש שנים הוא פרש מתפקידו כסגן בכיר לנשיא החברה – אחרי שהדירקטוריון בחר מועמד אחר לניהול החברה.

במאי 2014 מונה פרלמוטר לדירקטור בחברת השבבים הישראלית מלאנוקס. פרלמוטר משמש גם כיושב ראש המכון הישראלי לחדשנות ופעיל גם בעמותת “תובנות בחינוך”, המסייעת לבתי ספר ממצב סוציו-אקונומי נמוך. כמו כן הוא פעיל בעמותת “צופן” המקדמת את החברה הערבית בהייטק ובעמותת “מנהיגי העתיד”, המפתחת מצוינות בקרב ילדים מהקהילה האתיופית.

לפרטים נוספים ניתן לפנות ל- ירון מיכאלי תקשורת ויחסי ציבור.