מפרסם: נוי תקשורת
תאריך: 04/04/2019 09:30
עדכון: 04/04/2019 09:31
נושא: בנקאות, שוק ההון וביטוח, טכנולוגיה והייטק
חלוץ הטכנולוגיה הישראלי רן פוליאקין ונשיא ומנכ"ל מוסאשי הירושי אוצוקה מכריזים על הקמת מאגד הבינה המלאכותית של מוסאשי כדי להביא את Industry 4.0 למציאות
חלוץ הטכנולוגיה הישראלי רן פוליאקין ונשיא ומנכ"ל מוסאשי הירושי אוצוקה מכריזים על הקמת מאגד הבינה המלאכותית של מוסאשי כדי להביא את Industry 4.0 למציאות
LOGO
LOGO
BUSINESS WIRE LOGO
BUSINESS WIRE LOGO
הודעה לעיתונות

מובילי טכנולוגיה גלובליים, ביניהם רן פוליאקין ו-SixEye Interactive, משתפים פעולה כדי לקדם את הרובוטיקה

מוסאשי סמיטסו, חברה מסונפת של Honda Motor Corporation, משיקה מאגד ופתרונות מופעלים על ידי בינה מלאכותית הראשונים בענף

מובילי טכנולוגיה גלובליים, ביניהם רן פוליאקין ו-SixEye Interactive, משתפים פעולה כדי לקדם את הרובוטיקה באמצעות Industry 4.0 ב-AI Expo Tokyo 2019

טוקיו, 3 באפריל 2019, (BUSINESS WIRE):

המובילה הגלובלית בייצור חלקים לקווי הינע Musashi Seimitsu Corporation, חברה מסונפת של Honda Motor Corporation, הודיעה היום על הקמת מאגד (קונסורציום) הבינה המלאכותית של מוסאשי בשיתוף פעולה עם חלוץ הטכנולוגיה הישראלי והמייסד של Poliakine Innovation, רן פוליאקין, ו-SixEye Interactive.

Industry 4.0 ישחרר הזדמנות שוק בשווי 4 טריליון דולר עד 2020, לדברי KPMG. מאגד הבינה המלאכותית של מוסאשי ניצל את הזדמנות השוק הזאת, ומביא את Industry 4.0 למציאות תוך חודשים, לעומת תחזית התעשייה של שנים. המאגד החדש מכנס את המוחות הטכנולוגיים הכי מבריקים בתחום של בינה מלאכותית, הנדסת תוכנה, הנדסת חומרה, מתמטיקה ופיזיקה כדי לקדם את החזון הגלובלי שלו.

ב-AI Expo Tokyo של השנה הזאת, מאגד הבינה המלאכותית של מוסאשי ידגים שני אבות טיפוס המופעלים על ידי בינה מלאכותית שמאפשרים שינוי לבית חרושת חכם:

  • מערכת בדיקה אוטומטית (AIS): AIS, שמבוססת על בינה מלאכותית ואופטיקה הכי מתקדמת, יכולה לאתר ולהחליף אנשים במשרות של אבטחת איכות.
  • מלגזה אוטומטית שנוהגת את עצמה באופן מלא (FAF): FAF מנווטת בעצמה, מבצעת מגוון של פונקציות שקודם הצריכו אינטראקציה אנושית, עם יעילות ואמות מידה של בטיחות ללא מקבילים שמיועדות למנוע פגיעה בעובדים ברצפת המחסן.

המנהלים של מאגד הבינה המלאכותית של מוסאשי מאמינים שבאמצעות פתרונות של בינה מלאכותית ואוטומציה היצרנים יוכלו להגביר את היצרניות, להפחית פסולת וליצור מודלים עסקיים חדשים למאה ה-21, ולשנות פשוטו כמשמעו את האופן שבו עובדים בבתי חרושת עובדים, משתפים פעולה ונותנים שירות ללקוחות.

"אנחנו בתחילת השינוי התעשייתי הגדול הבא שמופעל על ידי בינה מלאכותית ובית החרושת החכם", אמר הירושי אוצוקה, נשיא ומנכ"ל Musashi Seimitsu Industry Co., Ltd.. "בהיכנסנו לעולם חדש זה של חדשנות משבשת, ארגונים שיאמצו את Industry 4.0 ייהנו מהיתרונות של יותר יצרניות, חדשנות מהירה, עלויות מופחתות ועובדים מועצמים. יצרנו את מאגד הבינה המלאכותית של מוסאשי כדי לפעול בזריזות וביעילות וכדי לשמש מובילים של המהפכה הזאת. אנחנו נרגשים לבנות סביבה חדשה נמרצת סביב Industry 4.0 כי למהפכה הזאת דרושות שותפויות חזקות בין מובילים בענף שחושבים באופן דומה".

היתרונות שהבינה המלאכותית מביאה לענף הייצור ברורים, אבל צריך שיתוף פעולה, מחויבות והתמקדות כדי להפוך את ההבטחה של מהפכת ה-Industry 4.0 למציאות. מאגד הבינה המלאכותית של מוסאשי הוא תוצאה ישירה של הצורך הזה והוא מתמקד בלאפשר לענף הייצור לזנק זינוקים גדולים קדימה כדי להגיע למלוא הפוטנציאל שהבינה המלאכותית ובית החרושת החכם יממשו. היכולת של מכונות לשתף פעולה עם בני אדם בזמן אמת מעוררת חדשנות ויוצרת יעילות, זריזות וגמישות חדשות בתהליכי ייצור שמובילות לעלויות מופחתות, הכנסות גדולות יותר וחוויות לקוח משופרות.

"מאגד הבינה המלאכותית של מוסאשי ימציא מחדש באופן יסודי את Industry 4.0 וישנה את כללי המשחק", אמר רן פוליאקין. "יש דיונים רבים על Industry 4.0, אבל יש פער בהנהגה סביב האלמנט החיוני שיעלה אותה לרמה הבאה - בית החרושת החכם. מובילים בחדשנות ושיבוש חייבים לשתף פעולה כדי לשנות את הישן לנועז, והשותפות בין מוסאשי סמיטסו ו-Poliakine Innovation, יחד עם SixEye Interactive, היא בדיוק מה שצריך כדי להפוך את Industry 4.0 למציאות, ולהביא פתרונות חדשניים לחזית הרבה יותר מהר משהעלו על הדעת קודם".

בנוסף להדגמות, מאגד הבינה המלאכותית של מוסאשי יקיים מסיבת עיתונאים וסשן שאלות ותשובות בשעה 14:00 בביתן שלו בתערוכה, מספר 15-2, ב-AI Expo ב-3 באפריל 2019, כדי להכריז רשמית על ההשקה.

אודות מוסאשי

Musashi Seimitsu Industry Co., Ltd. היא חברת חלקי רכב גלובלית מהרמה הראשונה למכוניות ואופנועים, והמטה שלה נמצא בטויוהאשי, יפן. יש לה 33 אתרי ייצור ב-14 מדינות ברחבי אירופה, צפון ודרום אמריקה, סין ודרום מזרח אסיה. מוסאשי מתמחה בתכנון, פיתוח וייצור מוצרים של קווי הינע כמו מכלול דיפרנציאלים, מכלולי תמסורות פלנטריות, מכלולי תמסורות ומכלולים ותמסורות מנמיכות ל-xEVs שמסופקים ליצרני ציוד מקוריים גדולים גלובליים וחברות מהרמה הראשונה. מוצרי קישור ומתלים גם הם מוצרים אסטרטגיים של מוסאשי.

מוסאשי מיישמת בינה מלאכותית באתרי ייצור במסגרת הפילוסופיה "עבודה יותר ידידותית לבני אדם" וגם עובדת על חדשנות ביצור.

מוסאשי רשומה במגזר הראשון של הבורסה לניירות ערך בטוקיו (TYO: 7220).

אתר: http://www.musashi.co.jp/en/

אודות Poliakine Innovation

היזם הסדרתי רון פוליאקין הקים חברות מצליחות כמו Illumigyn, Wellsense, nanoX Technologies ו-Powermat Technologies, פתרון הטעינה האלחוטית המקורית. מר פוליאקין נלהב "להשתמש בטכנולוגיה למען הטוב", ומרכז החדשנות שלו בירושלים מפגיש מוחות טכנולוגיים דגולים בבינה מלאכותית, הנדסה, מתמטיקה ופיזיקה.

אנשי קשר
Amy Farrell, 617-366-7149, [email protected]

מקור: Poliakine Innovation

גלריית מולטימדיה חכמה

חלוץ הטכנולוגיה הישראלי רן פוליאקין ונשיא ומנכ"ל מוסאשי הירושי אוצוקה מכריזים על הקמת מאגד הבינה המלאכותית של מוסאשי כדי להביא את Industry 4.0 למציאות תוך חודשים, לעומת תחזית הענף של שנים (תמונה: Business Wire)

צפו בהודעה הזאת ובמולטימדיה במקור בשפה האנגלית באינטרנט בכתובת:
http://www.businesswire.com/news/home/20190403005368/en

*** הידיעה מופצת בעולם על ידי חברת התקשורת הבינלאומית Business Wire

לפרטים נוספים: נוי תקשורת 03-6026026 זהר 052-2641769

לפרטים נוספים ניתן לפנות ל- נוי תקשורת.