Trend Micro
Trend Micro
הודעה לעיתונות

Trend Micro מסייעת בהגנה על ענן, Containers ודואר אלקטרוני ארגוני

Trend Micro חושפת חידושים המגבירים את האבטחה עבור פלטפורמות Google Cloud, Kubernetes ו- G Suite Gmail

Trend Micro , מובילה עולמית בתחום פתרונות האבטחה לסייבר, חושפת שיפורים במוצרי Deep Security ו- Cloud App Security שנועדו להגביר את ההגנה על מחשבים וירטואליים בפלטפורמתGoogle Cloud , הגנה על kubernetes, סריקת תמונות בקונטיינרים ואינטגרציה עם Google Kubernetes Engine (GKE) ו- Gmail ב- G Suite.

לדברי סטיב קואן, סגן נשיא להגנה על רשתות וענן היברידי ב-Trend Micro: "מספר גדל והולך של עסקים משקיעים בפתרונות Google Cloud, Kubernetes ו- G Suite Gmail כדי לקדם יעילות וגמישות עסקית. ארגונים צריכים לזכור כי הם חולקים באחריות למידע שהם מאחסנים בענן. לקוחות סומכים עלינו שנקל על יישום ואוטומציה של אבטחה בשלב מוקדם יותר בתהליך הפיתוח כדי להבטיח מעבר בטוח בין מרכז הנתונים, ענן היברידי ואפילו סביבות מרובות ענן. "

על מנת להגן על פלטפורמות הענן, Trend Micro יצרה מחבר מיוחד ל- Google Cloud Platform (GCP) , המאפשר גילוי אוטומטי, חשיפה והגנה על מופעי מחשב וירטואלי של GCP. מחבר זה מקל על הניהול על ידי מתן תצוגה מידית של עומסי העבודה של GCP, תוך הצגת כל פרויקטי ה-IT והמכונות הווירטואליות שייתכן כי פעלו מחוץ לתחום האבטחה.

תכונה זו של Trend Micro Deep Security כוללת את היכולת להטמיע את מדיניות האבטחה של הארגון באמצעות תהליכי עבודה אוטומטיים, להילחם בתוכנות זדוניות מתקדמות, לשפר את אבטחת המערכת והרשת הארגונית ולבחון טלמטריה של עומסי עבודה לצורך חקירת איומים.

משתמשי קונטיינרים יכולים ליהנות מהגנה על פלטפורמת Kubernetes ב- Run time עם חוקי Deep Security intrusion prevention (IPS), כמו גם ניטור, תקינות ובדיקת יומנים. גישת intrusion prevention שלנו מאפשרת בדיקת תנועה בין קונטיינרים לשכבות פלטפורמה כמו Kubernetes ממזרח למערב ומצפון-דרום. בנוסף, Deep Security של Trend Micro מספק סריקה של תמונות קונטיינר בתהליך הבנייה למציאת נקודות חולשה ופגיעויות, תוכנות זדוניות ובדיקות תאימות לרגולציה. הטמעת הקונטיינר סורק התמונות כ- Kubernetes Helm Chart, מאפשרת לפשט את הטמעת האבטחה בשירותים פופולריים כמו Google Kubernetes Engine (GKE), Kubernetes Azure (AKS) ו- Amazon Container Service עבור Kubernetes (EKS).

מחקרים ממשיכים להראות כי הדואר האלקטרוני היה ונשאר אחד מהיישומים המאוימים ביותר, עובדה אשר גרמה ל- Micro Trend להרחיב את פלטפורמתSecurity Cloud App הפופולרית שלה כדי לתמוך במשתמשי Gmail בתוך G Suite. ארגונים מחפשים יותר ויותר שירותי דואר אלקטרוני בענן כדי להגביר את הפרודוקטיביות וגמישות. ל- Trend Micro יש את כיסוי האבטחה המקיף ביותר עבור דואר אלקטרוני עבור Office 365 ו- Gmail, כדי לאבטח ארגונים מפני איומים זדוניים .

באופן קולקטיבי חידושים אלה ממחישים את מחויבותה של Trend Micro לקהילת Google.

לפרטים נוספים ניתן לפנות ל- קו ישיר יחסי ציבור.