הודעה לעיתונות

מרכז פרס לשלום וחדשנות בוחר את אוגורי לתערוכת החדשנות הראשונה

ניו יורק, 18 באפריל 2019, (BUSINESS WIRE)

Augury, ספקית מובילה של דיאגנוסטיקה מכנית מבוססת בינה מלאכותית היושבת בחיפה ובעיר ניו יורק, הודיעה היום שהיא אחת מ-15 חברות ה ICT (טכנולוגיית האינטרנט והתקשורת) המוצגות כעת למבקרים במרכז החדשנות הישראלית, חלק ממרכז פרס לשלום וחדשנות בתל אביב יפו, ישראל. אוגורי, שמובילה את השינוי הדיגיטלי של ארגונים תעשייתיים ומסחריים באמצעות פתרונות דיאגנוסטיקה רציפה מבוססי בינה מלאכותית, מציגה לצד חברות חדשניות בולטות אחרות בתערוכת החדשנות העכשווית, המוקדשת לקידום טכנולוגיות פורצות דרך בכלל המגזרים, המשפרות את העולם.

"ישראל ידועה בכל העולם כמרכז גלובלי של חברות הזנק וחדשנות טכנולוגית וקשה לחשוב על דרך מתאימה יותר לציין את המורשת של שמעון פרס מאשר באמצעות מרכז החדשנות הישראלית שהושק לא מכבר", אמר סער יוסקוביץ', מייסד שותף ומנכ"ל אוגורי. "זה כבוד גדול לאוגורי להיכלל בקבוצה הראשונה של טכנולוגיה מהפכנית שמוצגת באקספו הישראלי. ההכרה הזאת היא עדות להשפעה שיש לטכנולוגיה שלנו בהפיכת המכונות שמניעות את העולם המודרני ליותר אמינות ויצרניות, תוך צמצום ההשפעה הסביבתית שלהן".

50 חברות בסך הכל נבחרו מתוך מאגר של יותר מ-400 שהגישו בקשות על ידי שופטים ממרכז פרס, רשות החדשנות הישראלית ומשרד הכלכלה והתעשייה של ישראל. האקספו מוצג עד סוף השנה, אז קבוצה חדשה של חברות ייבחרו להדגים את הטכנולוגיות שלהן למבקרים.

למידע נוסף כיצד אוגורי משפרת אמינות מכונות ,אנא בקרו באתר www.augury.com.

אודות אוגורי

אוגורי הופכת מכונות לאמינות יותר על ידי שילוב של שני שינויים חשובים בענף הטכנולוגיה: בינה מלאכותית והאינטרנט של הדברים. המפגש של שתי המגמות האלה מאפשר לאוגורי לספק לשחקנים מובילים בענף ראות ושליטה מלאות על המצב והביצועים של המכונות שלהם, ובכך להאיץ מאוד את היצרניות, הבטיחות, וההשפעה הסביבתית החיובית. אנא בקרו באתר www.augury.com.

תוכן הודעה זו בשפת המקור, מהווה את הגרסה הרשמית והמהימנה היחידה של מסמך זה. תרגומים מסופקים למטרות נוחות בלבד ויש להצליבם מול המסמך בשפת המקור, המהווה את הגרסה היחידה של טקסט זה שהינה בעלת תוקף משפטי.

אנשי קשר
Sean Welch
PAN Communications for Augury
[email protected]
407-734-7330

*** הידיעה מופצת בעולם על ידי חברת התקשורת הבינלאומית Business Wire

לפרטים נוספים: נוי תקשורת 03-6026026 זהר 052-2641769

לפרטים נוספים ניתן לפנות ל- נוי תקשורת.