הודעה לעיתונות

סול-ג'ל טכנולוגיות מודיעה על השתתפות בכנס משקיעים קרוב

נס ציונה, ישראל, 18 באפריל 2019 (GLOBE NEWSWIRE):

סול-ג'ל טכנולוגיות בע"מ (NASDAQ:SLGL) ("סול-ג'ל" או "החברה"), חברת דרמטולוגיה בשלב הקליני שמתמקדת בזיהוי, פיתוח ומסחור מוצרי תרופות ממותגות וגנריות לטיפול מקומי במחלות עור, הודיעה היום שההנהלה תשתתף ב-Class of 2018 Biotech IPOs Investor Day בחסות BMO שיתקיים בניו יורק.
ד"ר אלון סרי-לוי, מנהל העסקים הראשי, יציג סקירה עסקית ועדכון על תוכניות צנרת הפיתוח של החברה ביום שישי, 26 באפריל בשעה 10:30 שעון החוף המזרחי.

שידור אודיו חי של המצגת יהיה זמן בחלק Investors/Events & Presentations באתר של סול-ג'ל טכנולוגיות בכתובת http://www.sol-gel.com/. גם השמעה חוזרת של השידור תהיה זמינה באתר הזה זמן קצר אחרי סיום האירוע במשך 30 יום.

אודות סול-ג'ל טכנולוגיות

סול-ג'ל היא חברת דרמטולוגיה בשלב הקליני שמתמקדת בזיהוי, פיתוח ומסחור מוצרי תרופות מקומיות ממותגות וגנריות לטיפול במחלות עור. צנרת המוצרים הפוטנציאלים הנוכחית של סול-ג'ל כוללת מוצרים פוטנציאלים ממותגים בשלבים מאוחרים שמנצלים את פלטפורמת טכנולוגיית המיקרו כימוס על בסיס סיליקה הקניינית שלנו, וכמה מוצרים פוטנציאלים גנריים בהתוויות רבות. למידע נוסף, בקרו בבקשה באתר www.sol-gel.com.

למידע נוסף, התקשרו בבקשה עם:
איש קשר של סול-ג'ל:
גלעד ממלוק
סמנכ"ל כספים
+972-8-9313433

אשת קשר למשקיעים:
פטרישה ל. בנק
Westwicke Partners
+1-415-513-1284
[email protected]

*** הידיעה מופצת בעולם על ידי חברת התקשורת הבינלאומית GLOBE NEWSWIRE

לפרטים נוספים: נוי תקשורת 03-6026026 זהר 052-2641769

לפרטים נוספים ניתן לפנות ל- נוי תקשורת.