להקת פלמנקו רמנגאר מארחת את EL CARPETA בישראל!

שבת', 27 אפר' 2019 בשעה 21:00
מיקום: סוזן דלל
כתובת: יחיאלי 5, תל אביב (מפה)
משך: שעה וחצי
Photo: OMARCRUZPHOTO
Photo: OMARCRUZPHOTO
Photo: Faro Producciones
Photo: Faro Producciones
צילום: נטשה שחנס
צילום: נטשה שחנס
צילום: נטשה שחנס
צילום: נטשה שחנס
Photo: Paulo Barbuto
Photo: Paulo Barbuto
הודעה לעיתונות

EL CARPETA בישראל!

להקת הפלמנקו 'רמנגאר' מארחת את כוכב הפלמנקו הבינלאומי העולה "EL CARPETA"
שמגיע לארץ להופעה אחת בלבד!

תל אביב: מרכז סוזן דלל , פסח: מוצאי שבת, 27/4/2019, בשעה 21:00

בערב נדיר וחד פעמי, להקת הפלמנקו 'רמנגאר' תארח בהופעתה את "EL CARPETA" הכוכב העולה של עולם הפלמנקו כיום. לצידו יופיעו אמנים ספרדיים נוספים: ווירטואוז הגיטרה מסביליה "EL FYTY" ואמן כלי ההקשה מספרד
"EL LOLO" ועשרת האמנים להקת המחול "רמנגאר" רקדנים, זמרים, גיטריסטים, אומני כלי הקשה.

"EL CARPETA" (20), "ילד הפלא" של עולם הפלמנקו, הוא בן משפחת LOS FARRUCOS האגדית מספרד, אשר החל בגיל 5 את הקריירה שלו כרקדן פלמנקו צועני. לאורך השנים רקד לצד גדולי הזמרים ואמני הפלמנקו הבינלאומיים, כמו פאקו דה לוסיה ועוד. קרן ואבנר פסח, המנהלים והרקדנים הראשיים של "רמנגאר" חיו עם משפחתו עשור וינקו מהם את רזי הפלמנקו הטהור. הקשר נשמר לאורך השנים ועתה מגיע EL CARPETA לארץ למופע חד פעמי בשיתוף פעולה נדיר בין השלושה!
EL CARPETA יעניק סדנת אומן בבית הספר לפלמנקו 'רמנגאר' בתל אביב (רח' גרשון ש"ץ 41)
בין התאריכים 21-25/4/2019.

ניהול אומנותי: אבנר פסח
אמנים אורחים מספרד: EL CARPETA, EL LOLO, EL FYTY
רקדניות: קרן פסח, שהם ברמן, עדי כהן, אשרת קליין וניה בונשטיין
שירה: שוקי שוויקי, יעל הורוביץ
גיטרה: עילי בורלא
תלבושות: ננסי קהימקר
עיצוב תאורה: דני פישוף
אורך המופע: 75 דקות

לפרטים נוספים ורכישת כרטיסים: https://www.suzannedellal.org.il/להקת_הפלמנקו_רמנגאר_מארחת_את_הכוכב_העולה_של_הפלמנקו_העולמי_-__אל_קרפטה_/?id=1598

להקת הפלמנקו 'רמנגאר' (FLAMENCO PURO)

להקת הפלמנקו 'רמנגאר', הוקמה בשנת 2006 על ידי צמד הרקדנים קרן ואבנר פסח ומנוהלת על ידם. ייחודה של להקת רמנגאר, הוא בסגנונה האנרגטי והווירטואוזי לצד רמת ביצוע גבוהה ביותר ובהתמחות אמניה בסגנון הפלמנקו הטהור - FLAMENCO PURO. מופעי הלהקה מלווים במוסיקה חיה וכל מופע הינו חגיגת פלמנקו אמיתית המשולבת לעיתים באלתורים מלאי קסם.
הזוג פסח הקימו את הלהקה עם חזרתם ארצה משהייה בת 10 שנים בספרד שם למדו, חיו לצד אחת ממשפחות הפלמנקו הידועות בעולם – Los Farrucos , מהם למדו את רזי ה"פלמנקו פורו" ('הפלמנקו הטהור') ואיתם גם הופיעו
ברחבי העולם.
הלהקה מונה כ- 11 אמנים מקצועיים, רקדנים, מוסיקאים וזמרים, אשר למדו כולם בספרד. הלהקה פועלת כלהקה מקצועית המעלה מידי שנה בכורות חדשות באולמות המובילים בישראל.

לצד הלהקה פועל בית הספר לפלמנקו 'רמנגאר' המלמד את סגנון הפלמנקו הטהור (Flamenco Puro), בו מתמחים בני הזוג קרן ואבנר פסח ואותו הם מלמדים עשרות תלמידים מדי שנה.
בית הספר 'רמנגאר' פועל בתל אביב ובירושלים ומונה כ 100 תלמידים: ילדים, נוער ומבוגרים.
בית הספר שוקד להוציא מתוכו רקדני פלמנקו מקצועיים אשר ממשיכים לרקוד באנסמבל הלהקה.

EL CARPETA

"EL CARPETA", Manuel Fernandez Montoya (20) הוא בן למשפחת LOS FARRUCOS האגדית. אחיו של הרקדן "EL FARRUQUITO". בגיל 5 החל את הקריירה שלו כרקדן פלמנקו צועני ומהר מאוד קנה לו שם בעולם הפלמנקו כ"ילד פלא". קרפטה רקד לצד אומנים בסדר גודל עולמי כגון פקו דה לוסיה, אלחנדרו סנאנס, אסטרייה מורנטה ועוד. הוא השתתף בסרטו האחרון של קרלוס סאורה – "FLAMENCO FLAMENCO".
הוא מופיע רבות לצד אחיו ומשפחתו המפורסמת.

EL LOLO

"EL LOLO", Manuel Lozano Fernandez, יליד סביליה, הינו נגן כלי הקשה ספרדי בן 17, גם הוא בן למשפחת הצוענים המפורסמת לוס פארוקוס (LOS FARRUCOS) ומופיע יחד איתה על במות העולם. EL LOLO מתמחה בנגינה על קחון, כלי נגינה מסורתי בעולם הפלמנקו. הוא ניגן יחד עם האומנים המובילים בספרד: פרוקיטו, אנטוניו קנאלס, אל פרו ואחרים.

EL FYTY

"EL FYTY", Fyty Carrilo, (49) הוא וירטואוז גיטרה ספרדי, יליד סביליה, אשר גדל בקרב גדולי אמני הגיטרה והפלמנקו בספרד והופיע לצידם ברחבי העולם. במשך שנים רבות, הוא היה הגיטריסט המוביל בלהקתה של Maria Pajes מאז שנת 2000 והופיע לצידה בעולם כולו.

לפרטים נוספים ניתן לפנות ל- לינה בלס יחסי ציבור ותקשורת.