הודעה לעיתונות

אנדרסן גלובל מציינת את הצמיחה ל-50 מדינות עם חברת שיתוף פעולה בזמביה

סן פרנסיסקו, 23 באפריל 2019, (BUSINESS WIRE):

אנדרסן גלובל הודיעה שהשיגה אבן דרך חדשה היום בצמיחה המתמשכת שלה עם ההוספה של Mulenga Mundashi Kasonde Legal Practitioners (MMKLP). MMKLP, חברה לעריכת דין בזמביה, חתמה על הסכם לשיתוף פעולה עם אנדרסן גלובל. לאיגוד הבינ"ל יש עכשיו נוכחות ב-50 מדינות באמצעות החֶבְרות החבֵרות וחברות שיתוף הפעולה שלו.

MMK, המנוהלת על ידי חמישה שותפים, מייעצת ללקוחות במיזוגים ורכישות של חברות, מיסים, ליטיגציה ויישוב סכסוכי עבודה מאז 1999. החברה היא עכשיו אחת מהחברות לעריכת דין הגדולות ביותר בזמביה בשנתה העשרים. חברת שיתוף הפעולה תהיה המקום האחד עשר של אנדרסן גלובל באפריקה.

"הייתה לנו הזדמנות לייעץ בכמה מהאירועים הפיננסיים החשובים ביותר בהיסטוריה המודרנית של זמביה", אמר מייקל מונדשי, השותף המנהל של MMKLP. "אחד הדברים שממשיכים להניע אותנו קדימה הוא הרצון להעניק אפילו יותר ללקוחות המקומיים והבינ"ל שלנו. שיתוף פעולה עם אנדרסן גלובל יאפשר לנו לספק את הרמה הבאה של מומחיות מקומית עמוקה בכל אזור של העולם".

ההוספה של MMKLP מביאה את מספר המדינות עם נוכחות משפטית באמצעות החֶבְרות החבֵרות וחברות שיתוף הפעולה של אנדרסן גלובל ל-41.

"ציון הדרך של 50 מדינות הוא ציון דרך משמעותי לארגון הגלובלי שלנו ולכל השותפים שעובדים כל כך קשה לבנות איגוד כזה שכולם רוצים להיות חלק ממנו", אמר מרק וורסאץ, היו"ר של אנדרסן גלובל והמנכ"ל של Andersen Tax LLC. "העובדה שאנחנו יכולים להרחיב את השירותים המשפטיים שלנו ולגעת ביותר מ-40 מדינות בחמש יבשות מאפשרת לנו באמת להציע פתרונות עסקיים מקיפים בקנה מידה גלובלי. מייקל ואנשי המקצוע ב-MMK שותפים לערכים שלנו של שירות יעיל ושקיפות, ואני מצפה להוסיף אותם לצוות שלנו".

Andersen Global היא איגוד בינ"ל של חֶבְרות חבֵרות עצמאיות ונפרדות מבחינה משפטית שכוללות מומחי מיסים ומשפט ברחבי העולם. לאנדרסן גלובל, שהוקמה ב-2013 על ידי החֶבְרה החֲבֵרה האמריקנית Andersen Tax LLC, יש עכשיו יותר מ-4,000 אנשי מקצוע בכל העולם ונוכחות ביותר מ-139 מקומות באמצעות החֶבְרות החבֵרות וחֶברות שיתוף הפעולה שלה.

אנשי קשר
Megan Tsuei
Andersen Tax
415-764-2700

מקור: Andersen Tax

צפו בהודעה הזאת במקור בשפה האנגלית באינטרנט בכתובת:

http://www.businesswire.com/news/home/20190423005005/en

*** הידיעה מופצת בעולם על ידי חברת התקשורת הבינלאומית Business Wire

לפרטים נוספים: נוי תקשורת 03-6026026 זהר 052-2641769

לפרטים נוספים ניתן לפנות ל- נוי תקשורת.