מפרסם: Ms comms
תאריך: 05/05/2019 09:57
נושא: טכנולוגיה והייטק, מובייל
שלום דיין, סמנכ"ל המכירות בחטיבת One1 Systems (צילום: רגב ארט)
שלום דיין, סמנכ"ל המכירות בחטיבת One1 Systems (צילום: רגב ארט)
גיא נוימן, מנכ"ל Webbing ישראל         (צילום: Webbing)
גיא נוימן, מנכ"ל Webbing ישראל (צילום: Webbing)
הודעה לעיתונות

One1 תשווק ותפיץ את פתרונות Webbing לשוק העסקי בישראל

החברות One1 ו-Webbing חתמו על הסכם שותפות אסטרטגי, שבמסגרתו One1 תייצג ותפיץ את הפתרונות של Webbing לשוק העסקי בישראל.

חברת Webbing אשר נוסדה בישראל ב-2010, היא ספקית שירותי תקשורת אשר מציעה לארגונים פתרונות גלישה ומידע מתקדמים ומאובטחים בארץ ובחו"ל, בעלי יכולות ניהול ובקרה מרכזית. לאור הצמיחה בפעילותה בשוק העסקי בישראל, Webbing בחרה ב-One1 כמפיצה שתסייע לה להמשיך ולספק בצורה מיטבית את שירותיה ואף להרחיב את היכולות הטכנולוגיות שהיא מציעה ללקוחות ישראליים בשוק הבינלאומי.

שלום דיין, סמנכ"ל המכירות בחטיבת One1 Systems: "שיתוף הפעולה עם Webbing משנה את כללי המשחק בשוק הפתרונות המנוהלים ל-IoT ולערים חכמות. בכוונתו להרחיב את הפעילות בשוק הישראלי ולפרוץ לשוק הארגוני הגלובלי. הטכנולוגיה המתקדמת של Webbing והיכולות של One1 בתחום ההפצה והוספת ערך עסקי ללקוח מרכיבים יחד שילוב מנצח, שיאפשר לנו לפתח פתרונות תקשורת מתקדמים שיעניקו ערך עסקי אמתי ללקוחות".

דיין הוסיף כי "רק לאחרונה זכה פרויקט העיר החכמה שלנו בגוודלחארה, מקסיקו, בפרס פרויקט השנה מטעם HPE-Aruba העולמית - וזוהי דוגמה אחת בלבד למה שעוד נצליח להשיג יחד".

גיא נוימן, מנכ"ל Webbing ישראל: "השותפות החדשה עם One1 תשפר את יכולותינו בתחום ההפצה ואספקת פתרונות Data roaming מתקדמים, ותחזק את עולמות ה-IoT על גבי רשתות סלולר בטכנולוגיית ה-eSIM אשר תופסת תאוצה בכל העולם. Webbing תשתלב במערך המצוין של One1 ויחד נרחיב ונעמיק את מערך השירות ללקוחותינו במגזר העסקי".

== אודות One1 ==
One1 היא חברה ציבורית הנסחרת בבורסת תל אביב, ונמנית על חברות ה-IT המובילות בישראל בתחומי התוכנה ואינטגרציית המערכות. החברה מעסיקה כ-4,000 עובדים מקצועיים בארץ ובחו"ל ומספקת פתרונות מחשוב מקצה לקצה ושירותי מיקור חוץ ליותר מ- 2,000 לקוחות במגזרי התעשייה, היי-טק, בנקאות, פיננסים, ביטוח, קמעונאות, מסחר ועוד. מניית One1 נכללת במדד ת"א 90 והכנסותיה השנתיות הן כ-1.4 מיליארד שקל. מנכ"ל קבוצת One1 הוא עדי אייל.

לפרטים נוספים ניתן לפנות ל- Ms comms.