עודד שוגרמן, סמנכ"ל תפעול ב- Quickode
עודד שוגרמן, סמנכ"ל תפעול ב- Quickode
הודעה לעיתונות

חברת Quickode השלימה פיתוח אפליקציית מובייל לגלובס

חברת Quickode מבית Comm-IT, המתמחה בפיתוח אפליקציות מובייל, web וצד-שרת, פיתחה אפליקציית מובייל חדשה ומשודרגת לאייפון עבור העיתון הכלכלי "גלובס". פרויקט פיתוח האפליקציה נמשך כשבעה חודשים והסתיים לפני מספר שבועות.

אפליקציית גלובס החדשה, שעלתה לאוויר לאחרונה, מותאמת לכל מכשירי האייפון החדשים וכן למכשירי אייפד ואייפוד מגרסאות iOS 11.0 ואילך. היא מציעה ניווט קל, מהיר ואינטואיטיבי לכלל התוכן של גלובס, הכולל בין היתר סיקורי חדשות כלכליות ועסקיות, ניתוחים ופרשנויות, מידע פיננסי עסקי, נתוני בורסה על מניות, מידע על מסחר בניירות ערך, וידאו, פודקאסטים ועוד.

האפליקציה מאפשרת גם התאמת פיד תוכן אישי המותאם למשתמש, קבלת התראות על תכנים מעניינים וחשובים, חיפוש כתבות, כתבים, תגיות, חברות וניירות ערך, שיתוף ושליחת כתבות למגוון פלטפורמות והתאמת גודל הגופן. משתמשי גלובס רשומים יכולים באמצעות האפליקציה גם לנהל תיק ניירות ערך אישי, לשמור כתבות לקריאה בזמן אחר ועוד.

הפרויקט בוצע תחת מודל ה-Flexible R&D הייחודי של Comm-IT, המספק גמישות מלאה לכל אורך פרויקט הפיתוח בקביעת תמהיל וכמות המפתחים, ומאפשר שליטה מלאה בתקציב ובלוחות הזמנים.

יאיר שלומי, מנהל הפיתוח בגלובס אמר כי: "האפליקציה החדשה לאייפון דרשה התמודדות עם אתגרים חדשים דוגמת ממשק עם ספריות חיצוניות, מנגנוני פרסומות, סרטונים ועוד. בחרנו בחברת Quickode, שגם בנתה עבורנו את האפליקציות הקודמות, בשל המומחיות שלה בפיתוח לנייטיב על כל המשתמע מכך, כולל עיצוב האפליקציה ובניית האלמנטים. הפרויקט התנהל תוך עמידת בלוחות הזמנים וביעילות רבה תוך שיתוף פעולה עם הצוות שלנו".

עודד שוגרמן, סמנכ"ל תפעול ב- Quickode אמר כי: "גלובס הוא אחד מהלקוחות הוותיקים שלנו, ואנחנו שמחים לעבוד אתו כל פעם מחדש על פרויקטים מעניינים וחדשניים שמספקים שירות משודרג לקוראים. בפיתוח אפליקציות מבוססות תוכן דינמי לאייפון קיימים אתגרים שדורשים ניסיון רב ומומחיות וכמו גם יכולת להתגמש לפי הצרכים הספציפיים של הפרויקט. שמחנו לעבוד ולפתח פתרון אינטואיטיבי, מהנה וחדיש, שעומד לשרות מספר רב של צרכני תוכן, כולל צוות החברה שלנו".

לפרטים נוספים ניתן לפנות ל- קו ישיר יחסי ציבור.