הודעה לעיתונות

Q3 Medical Devices Limited מתקשרת בהסכם הפצה עם מדטרוניק לגבי הסטנט לכיס המרה והלבלב המתכלה ביולוגית שלה

דבלין, 15 במאי 2019, (BUSINESS WIRE):

Q3 Medical Devices Limited ("Q3 מדיקל") מדבלין, אירלנד, הודיעה היום שהתקשרה בהסכם הפצה עם חברת מדטרוניק לגבי ARCHIMEDES, הראשון לשיווק של סטנט לכיס המרה והלבלב מתכלה ביולוגית באופן מלא שמיועד כחלופה לסטנטים מפלסטיק המסורתיים.

עסק הגסטרו וההפטלוגיה של מדטרוניק, שהוא חלק מקבוצת הטיפולים הזעיר פולשניים ו-Q3 מדיקל הסכימו על הסכם בלעדי לשש שנים להפיץ את הסטנטים המתכלים ביולוגית ARCHIMEDES במערב האיחוד האירופי, ארה"ב ויפן עם זכויות באזורים אחרים. Q3 מדיקל תמשיך להרחיב את הנוכחות שלה בדרום מזרח אסיה, אמריקה הלטינית, מזרח אירופה והמזרח התיכון.

בדרך כלל סטנט צינור לכיס המרה והלבלב עשוי מפלסטיק או מתכת, אבל הסטנט ARCHIMEDES עשוי משילוב של חומרים מסיסים המאפשרים קצבים שונים של התכלות לפי הצורך של החולה. השימוש בחומרים מתכלים בסטנט מפחית התערבויות חוזרות שנפוצות עם הסטנטים הנוכחיים ומאפשר את הפוטנציאל לבטל את הפרוצדורה של הוצאת סטנט שכמעט תמיד מתבצעת כיום עם סטנטים מפלסטיק או מתכת. ל-ARCHIMEDES יש אישור CE.

אריק מנג'יארדי, נשיא ומנכ"ל Q3 מדיקל, אמר: "אנחנו נרגשים ובני מזל לגבי השותפות עם ארגון מכשירים רפואיים מוביל עולמי כמו מדטרוניק. ההתקשרות בהסכם הזה היא צעד גדול לעבר היעד שלנו להפוך למפתחים המובילים בעולם של שתלים מתכלים ביולוגית". מנג'יארדי הוסיף ואמר: "ההבטחה של ARCHIMEDES מבוססת על הפוטנציאל לבטל את הפרוצדורה השנייה להוצאה שנחוצה בסטנטים המסורתיים מפלסטיק, וזה יכול להפחית למערכת הבריאות העולמית הוצאות של מיליארדים תוך שיפור הטיפול בחולים".

אודות Q3 Medical Devices Limited

Q3 Medical Devices Limited היא חברת החזקות מאירלנד שמתמקדת ברכישה של עסקי מכשירים רפואיים חדשניים עם הכנסות שנתיות של עד 10 מיליון אירו. חברת ההחזקות, באמצעות הפעילות המתרחבת שלה בווינסן, גרמניה (QualiMed Innovative Medizinprodukte GmbH, AMG International GmbH), שנגחאי, סין, (Q-San) ושרלוט, קרוליינה הצפונית (QualiMed-USA) מתמקדת בפיתוח, ייצור והפצה של מכשירים זעיר פולשניים לטיפול בחולים עם מחלות לב, כלי דם היקפיים ולא של כלי דם.
החברות בבעלות מלאה מתמקדות בפיתוח והמסחור הגלובליים המתמשכים של טכנולוגיות הליבה, מיקרו פולשניות, מתכלות ביולוגיות והחדרת תרופות שלה. מוצרי החברה נמכרים עכשיו ביותר מ-50 מדינות בכל העולם באמצעות ה-OEM, מותג פרטי ורשתות המותג העצמי שלה. Q3 מדיקל, באמצעות חברות הבת בבעלות מלאה שלה, מתמקדת בשלושה שווקים אנכיים חשובים שבהם היא תתחרה: שתלים מתכלים ביולוגית, טכנולוגיות מיקרו פולשניות ופלטפורמות להחדרת תרופות.

Q3 Medical Devices Limited הוקמה על ידי קבוצה גלובלית של יזמים, יצרנים, מפיצים, רופאים בענף ומשקיעים שממוקדים בפיתוח ורכישה של עסקי מכשירים רפואיים. החברה מתמקדת ביצירת ערך על ידי עזרה לאנשים.

למידע נוסף, בקרו בבקשה באתר http://www.q3medical.com/

"יצירת ערך על ידי עזרה לאנשים"

אנשי קשר
Eric Mangiardi
President & CEO
Q3 Medical Devices Limited
+353867827296 (Ireland)
[email protected]

מקור: Q3 Medical Devices Limited

צפו בהודעה הזאת במקור בשפה האנגלית באינטרנט בכתובת:
http://www.businesswire.com/news/home/20190514006144/en

*** הידיעה מופצת בעולם על ידי חברת התקשורת הבינלאומית Business Wire

לפרטים נוספים: נוי תקשורת 03-6026026 זהר 052-2641769

לפרטים נוספים ניתן לפנות ל- נוי תקשורת.