מפרסם: אולמדיה פי. אר
תאריך: 19/05/2019 09:22
נושא: טכנולוגיה והייטק
.
.
הודעה לעיתונות

רד האט הכריזה על Red Hat Enterprise Linux 8

רד האט (Red Hat) – הספקית המובילה בעולם של פתרונות קוד פתוח, הכריזה בכנס Red Hat Summit 2019 שהתקיים בבוסטון על Red Hat Enterprise Linux 8, מערכת ההפעלה שתוכננה לתת מענה להיקף ההטמעות ברחבי IT ארגוני. RHEL8 מספקת עבור כל עומס עבודה הרץ בכל סביבה נתונה, חווית לינוקס ארגונית אחידה, כדי לענות על צרכי הטכנולוגיה הייחודיים של ארגונים בצמיחה. הדור הבא של ארגונים בנוי מעל פלטפורמת לינוקס הארגונית של רד האט למענה לכל שלבי התהליך, מפריסת עומסי עבודה לינוקס חדשים, דרך ייצור, ועד להשקת אסטרטגיות טרנספורמציה דיגיטלית.

RHEL8 תוכננה מחדש עבור עידן הענן ההיברידי כדי לתמוך במגוון עומסי עבודה ופעילויות - החל ממרכזי נתונים ארגוניים ועד לעננים ציבוריים רבים. רד האט מבינה כי מערכת ההפעלה צריכה לעשות יותר מאשר להיות חלק ממערך טכנולוגי – היא צריכה להיות מנוף לחדשנות. המהדורה החדשה בנויה לא רק לתמוך ב- IT ארגוני בענן ההיברידי, אלא לסייע לאסטרטגיות טכנולוגיה חדשות החל מקונטיינרי לינוקס ועננים היברידיים ועד DevOps ובינה מלאכותית, לשגשג.

עם הגידול בחשיבות של הטמעות ענן היברידי וריבוי עננים, גם מערכת ההפעלה חייבת להתפתח. לפי IDC, 70 אחוז מהלקוחות כבר פורסים סביבות ריבוי עננים, ו- 64 אחוז מהיישומים במערך IT טיפוסי ממוקמים בסביבת ענן, בין אם ציבורי או פרטי. רד האט רואה את מערכת ההפעלה כאבן הפינה לחדשנות IT זאת ואף יותר מכך, במיוחד כאשר RHEL עומדת להשפיע על הכנסות עסקיות גלובליות של יותר מ- 10 טריליון דולר, לפי מחקר של IDC שבוצע בחסות רד האט.

לינוקס חכמה עבור הענן ההיברידי
כבר מעל 15 שנה רד האט עוזרת לארגונים לחדש על גבי לינוקס, תחילה במרכזי הנתונים שלהם ועתה ברחבי הענן ההיברידי. RHEL8 מגיע עם עם Red Hat Insights, אשר עוזר לזהות בעיות IT באופן יזום ולטפל בהן, מפרצות אבטחה ועד לבעיות יציבות. הפתרון משתמש באנליטיקה חיזויית המבוססת על הידע הרחב של רד האט בטכנולוגיות פתוחות לסיוע למנהלי מערכת למנוע בעיות והשבתות לא מתוכננות בסביבות ייצור. תוסף Red Hat Smart Management עבור RHEL, עוזר לצוותי IT ליהנות מיתרונות מחשוב ענן היברידי תוך צמצום מורכבויות ניהול למינימום.
RHEL8 מפשטת הרבה ממורכבויות משימות נקודתיות של מנהל מערכת, ומספקת ממשק גרפי אינטואיטיבי ועקבי עבור ניהול וניטור של מערכת ההפעלה החל מתקינות מכונות וירטואליות ועד לביצועי מערכת כוללים. כדי לשפר את קלות השימוש תומכת RHEL8 בשדרוגים המתבצעים במקום, ומספקת למשתמשים נתיב יעיל להסבת התקנות RHEL7 למערכת RHEL8.
לקידום האבטחה תומכת RHEL8 בתקנים קריפטוגרפיים מהחזקים ביותר בתחום, הניתנים להטמעה ברחבי מערכת דרך פקודה יחידה, מה שמצמצם את הצורך במדיניות וכוונון ליישומים ספציפיים.
סטפני צ'יראס, סגנית נשיא ומנהלת כללית של Red Hat Enterprise Linux ברד האט, אמרה: "חדשנות ולינוקס הן בלתי נפרדות – מבניית עמוד השדרה של האינטרנט עד ליצירת העצבים הראשונים של בינה מלאכותית (AI), לינוקס מקדמת את ההווה והעתיד של טכנולוגיית המידע. Red Hat Enterprise Linux 8 מאמצת את תפקיד לינוקס כמנוע חדשנות של IT, ומגבשת אותו לפלטפורמה נגישה, אמינה ומאובטחת יותר. כשהיא מקיפה במלואו את הענן ההיברידי, פלטפורמת לינוקס ארגוני המובילה בעולם מספקת זרז לארגוני IT כדי לעשות יותר מאשר רק לענות על אתגרים קיימים. היא נותנת להם את היסוד והכלים להשקת העתיד שלהם, בכל מקום שהם רוצים להיות בו".

לפרטים נוספים ניתן לפנות ל- אולמדיה פי. אר.